*HOW I DESIGN MY BLOG ! * GR


 Γεια σας κοριτσάκι μου γλυκά και όμορφα! Τι μου κάνετε; Πως είστε;

Το σημερινό post θα είναι διαφορετικό από τα προηγούμενα και αφορά στη νέα εμφάνιση του blog μου!

Λοιπόν, αρχικά να σας πω ότι είμαι αρκετά άσχετη με την τεχνολογία... Βλέποντας το blog μου στις αρχές, και ανά τον καιρό, γελάω, γιατί ειδικά οι πρώτες μου φωτογραφίες είναι τουλάχιστον άθλιες!Τα δε κείμενα μακροσκελή, με πολλές επαναλήψεις και αρκετά ''λάθη'' σε ότι έχει να κάνει με την εμφάνιση!

Οπότε απλά σας ευχαριστώ που είτε το παραβλέψατε και αρχίσατε να με παρακολουθείτε, ή που απλά δεν το σχολιάσατε για να μη με στεναχωρήσετε!

Ο καιρός περνούσε έκανα αλλαγές από εδώ, αλλαγές από εκεί και πάντα θαύμαζα και ''ζήλευα'' όλα τα υπόλοιπα blogs εκτός του δικού μου!

Και ο καιρός φυσικά συνέχιζε να περνάει, και άρχισα να έχω και άλλα μέλη, και να μιλάμε, και να αποκτούμε μια άλλη σχέση, η οποία για μένα είναι το καλύτερο δώρο που μου έχει προσφέρει όλη αυτή η ενασχόληση! Με κάποιες κοπέλες έχουμε βρεθεί από κοντά, έχουμε συζητήσει, έχουμε γελάσει, έχουμε πάει για ψώνια, και πέρα από αυτά τα χαρούμενα, έχουμε συζητήσει για ώρες, ακόμη για θέματα που δε θα τολμούσαμε να πούμε ούτε στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους!

Θες η ασφάλεια της απόστασης, το δέσιμο που νιώθεις με κάποιον άνθρωπο, ή απλά η κοινή αγάπη για κάποια πράγματα να οδηγούν εκεί!

Το θέμα είναι ότι έτσι έγινε και με έναν συγκεκριμένο άνθρωπο, ο οποίος με βοήθησε πολύ, και για αυτό το λόγο ξεκίνησα να γράφω αυτό το κείμενο!

Είναι μια blogger, την οποία διαβάζω και εκτιμώ πάρα πολύ. Πάντα γλυκιά και εξυπηρετική, βοηθάει τους άλλους χωρίς να περιμένει ποτέ αντάλλαγμα. Η μεγάλη της επιμονή και υπομονή την έχουν κάνει να έχει ένα πολύ επιτυχημένο beauty blog, που φαίνεται πως έχει δουλέψει με τις ώρες και την παραμικρή λεπτομέρεια!

Εμένα με έχει βοηθήσει ειλικρινά πάρα πολύ, πρώτον με τη συνεχή της αναφορά -και- στο δικό μου blog στη στήλη της Weekly Beauty Read και με τη συνέντευξη που της παραχώρησα στη στήλη της Blogger Spotlight (μπορείτε να δείτε τη δική μου συνέντευξη εδώ ) . Θεωρώ πως είναι σπάνιο στις μέρες μας και δύσκολο για κάποιον να βοηθάει ή και να προωθεί, -πείτε το όπως θέλετε-, άλλα blogs, πολλές φορές με το ίδιο περιεχόμενο με το δικό του, αφιλοκερδώς, και με πολύ αγάπη και σεβασμό. Και για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό. Σε έναν χώρο που απαρτίζεται από γυναίκες, κακά τα ψέματα υπάρχει ζήλια, κακία και ανταγωνισμός. Πόσες κόντρες έχουμε δει να γίνονται... Και όμως ευτυχώς, υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι έτσι! 

Νομίζω πως όλες καταλάβατε για ποια μιλάω! Για την γλυκιά Ελευθερία του Diary Of A Beauty Addict !!!!

Εεεε, τόσο καιρό μιλάει για άλλους bloggers, νομίζω πως ήρθε η ώρα για να της το ανταποδώσουμε! Και δικαιωματικά το αξίζει!

Όπως λοιπόν θα ξέρετε η Ελευθερία μας, μας έχει βοηθήσει και με μια άλλη της στήλη Blogger Tips  , όπου μας δίνει πολλές συμβουλές σχετικά με το πως να φτιάξουμε την εμφάνιση του blog μας! Ακόμη και εγώ που είμαι από τις άσχετες με τις συμβουλές της κατάφερα και έκανα πολλά πράγματα!

Όμως το πράγμα δε  σταματάει εκεί! Γιατί η Ελευθερία έχει πολλές γνώσεις, και πολύ υπομονή, οπότε ξεκίνησε μια νέα εργασία τη δημιουργία ή την ανανέωση blog, αλλά και site! Οι τιμές της είναι πολύ οικονομικές και λογικές! Μπορείτε να μάθετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες εδώ !!!

Εγώ την εμπιστεύτηκα με κλειστά μάτια. Χωρίς καν να προλάβω να της πω τι θέλω τα είχε σκεφτεί όλα! Μπήκε μες στο μυαλό μου, και ομολογώ ότι το αποτέλεσμα που είχα δε μπορούσα να το φανταστώ! όχι μόνο διευκολύνει εσάς σαν αναγνώστες αλλά και εμένα σα blogger! Ναι εμένα που είπαμε είμαι η πιο άσχετη!

Την ευχαριστώ και πάλι, γιατί αυτή η αλλαγή ήταν ότι καλύτερο έχω κάνει στο blog μου! Πραγματικά αξίζει και εάν πιστεύετε ότι θέλετε να ανανεώσετε το blog σας, ή να δημιουργήσετε ένα νέο, αξίζει να εμπιστευτείτε την εμπειρία της, και τα λίγα χρήματα που παίρνει, που νομίζω πως είναι και το πιο σημαντικό!

Ελευθερία μου, σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή αρχή στο νέο σου αυτό ξεκίνημα! Πιστεύω πως θα τα πας πολύ καλά, και εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλους σου τους στόχους που έχεις! Χαίρομαι που ήμουν μια από τις πρώτες που σε εμπιστεύτηκα! Όμως την εμπιστοσύνη την κερδίζεις από μόνη σου! 



Υ.Γ. Εάν αγαπάτε και εσείς την Ελευθερία αφήστε ένα σχόλιο με μια ευχή για τη νέα της εργασία!!! <3


11 σχόλια:

  1. φυσικά και την αγαπάμε αφου μας έχει βοηθίσει όλους <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ! ένα από τα όμορφα στον κόσμο του blogging είναι η βοήθεια και να μοιράζεσαι τις γνώσεις σου :)
    καλή αρχή της εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές της και για την υποστήριξή της, και της ευχομαι τα καλύτερα και στο καινούριο ξεκίνημά της!! Ήταν πολύ ωραία σκέψη η αναφορά σου :) Καλή αρχή και είμαι σίγουρη θα είναι πολύ καλή και σε αυτό, όπως και σε ότι άλλο έχει αποφασίσει και ασχολείται :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο να μοιράζεσαι κ να βοηθάς
    xxx και σε εκείνη και σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο ποστ και συμφωνώ σε όλα! :)
    Το Ελευθεράκι είναι θησαυρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι μπορω να πω μετα απο ολα οσα ειπες.....
    Σε ευχαριστω παρα πολυ Χαρα για ολα, να ΄σαι καλα! Οπως να ευχαριστησω πολυ και ολους οσους σχολιασαν!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Ελευθερία είναι από τα πιο αξιαγάπητα και αληθινά άτομα και αυτό μπορεί κανείς να το καταλάβει από τις αναρτήσεις της και γενικά στο τρόπο που γράφει! Μπράβο της, όπως μπράβο και σε σένα Χαρά μου για την ανάρτηση αυτή! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη η αλλαγή στο μπλογκ και συμφωνώ απόλυτα στα όσα γράφεις για την Ελευθερία! Εύχομαι κι εγώ απ'την πλευρά μου κάθε καλό στο νέο της εγχείρημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ομορφο το ποστ που εγραψες Χαρα για την Ελευθερια που ειναι απο τις πιο αξιολογες μπλογγερ που εχω γνωρισει και διαβασει κανει υπεροχη δουλεια στο μπλογκ της και εχει συνεχεια νεες ιδεες,ο τροπος γραφης της ειναι πολυ καλος απλως και κατανοητος,και πραγματικα της αρεσει να βοηθαει ολες εμας τις υπολοιπες με τις αναρτησεις της της αξιζουν πολλα συχναριτηρια για αυτο που κανει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πραγματικά δύσκολο να πέσεο πάνω σε άνθρωπο που ν αέχει την διαθεση να σε βοηθήσει αντι να σκέφτεται μόνο πως να σε ριξει ακόμα πιο πολύ....Η Ελευθερία είναι μια τέτοια Blogger και θέλω και εγώ πολύ να την ευχαριστήσω άστω και απο εδώ,μιας και ήταν το πρώτο άτομο που γνώρισα μέσα απο τα Blogs και δεν δίστασε ούτε στιγμή να με βοηθήσει όταν σαν άγνωστή της,εγώ, ζήτησα την βοήθεια της !
    Της αξίζει ένα μεγάλο μπράβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πράγματι το αξίζει καλή επιτυχία στο νέο της εγχείρημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!