*HAUL- H&M/ZARA/STRADIVARIUS/BERSHKA/PUBLIC *

Just an innocent walk in the mall
makes me show you this haul !!! 

Και πως μια αθώα βόλτα στο mall, 
οδηγεί σε ένα ακόμη haul !!!






H&M


A make up sponge like the beauty blender costs me 2.95 euors. Also i bought this body splash, that smells vanilla. I just fell in love with this one! It costs only 2.95 euros

Πήρα αυτό το σφουγγαράκι τύπου beauty blender, και κόστισε μόνο 2.95 ευρώ. Επίσης πραγματικά ερωτεύτηκα αυτό το body splash- ξέρετε την αδυναμία μου- που μοσχομυρίζει βανίλια!Και αυτό ήταν στα 2.95 ευρώ!


STRADIVARIUS




This was a love at first sight!
Blue- dots and lipsticks !!!
What else?

Αυτό το πουκάμισο ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!
Μπλε- πουά και κραγιόν!
Τι άλλο;

And a close up! Also it is very affordable 12.95 euros !

Και ένα κοντινό! Επίσης ήταν και αυτό αρκετά οικονομικό, 12.95 ευρώ!

BERSHKA



Also i bought this jean! If you see the price you will understand why!

Επίσης αγόρασα και αυτό το τζιν! Εάν δείτε την τιμή θα καταλάβετε το γιατί!


Of course it fits very well, it is very elastic and i like the colour !

Φυσικά στρώνει πολύ ωραία, είναι αρκετά ελαστικό και μου άρεσε πολύ το χρώμα του τζιν!

ZARA



I want an other one mariniere shirt so badly! I think is very classy, easy to wear and chic! A must for every girls wardrobe!

ήθελα ακόμη μια μαρινιέρα απεγνωσμένα! Νομίζω πως είναι ένα ευκολοφόρετο ρούχο, πολύ κλασσάτο, και πολύ σικ, που δεν πρέπει να λείπει από καμία γκαρτναρόμπα!





This one was also very economy! 

Αυτή ήταν και πολύ οικονομική!





Also i bought this blouse from Zara. I love the colour and the style . It cost me 29.95, maybe it is a little expensive for Zara but i think it is a classic and the quality is very good.It worths!!!

Επίσης αγόρασα αυτή τη μπλούζα από το Zara που έκανε 29.95. Λάτρεψα το χρώμα και το στυλ της!Μπορεί να είναι ακριβή για Zara όμως θεωρώ πως είναι ένα κλασικό κομμάτι, και η ποιότητα της είναι εξαιρετική! Το άξιζε το 30ρι!


PUBLIC


Last i bought this book from Gillian Flynn, Shark Objects!

Τέλος αγόρασα αυτό το αστυνομικό μυθιστόρημα/ψυχολογικό θρίλερ της Τζίλιαν Φλιν, με τίτλο αιχμηρά αντικείμενα!


This was my haul ! Did you like it?

Αυτό ήταν το haul μου! Πως σας φάνηκαν αυτά που αγόρασα;



44 σχόλια:

  1. Με γεια σου :) Όλα φαίνονται τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mε γειααα!!!
    Είναι όλα πολύ ωραία και κυρίως οικονομικά!!(αυτό το τελευταίο είναι και το καλύτερο!!)χεχε!!
    Θέλω το βιβλίο μόλις το τελειώσεις!!χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστ΄ώ!!! ναι το άτιμο!!!! εννοείται όταν πάμε για καφέ στο φέρνω!!! ;-)

      Διαγραφή
  3. Με γεια όλα!
    Ψάχνω αυτά τα body splashes & δεν τα έχω βρει μέχρι στιγμής!Πρέπει να πάω & στο Cosmos μου φαίνεται..!
    Λάτρεψα το πουκάμισο σου Χαρά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ!!!! και εγώ με το που το είδα το άρπαξα!το body splash ήταν από τη νέα συλλογή των h&m λογικά θα το βρείς !!!! <3

      Διαγραφή
  4. Πω πω η mint green μπλούζα ειναι φανταστική!! Μεγεια κοριτσάκι ολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και που να έβγαζα και καλές φωτογραφίες!πραγματικά είναι πολύ πιο ωραία από κοντά!!! ευχαριστώώώ!!!

      Διαγραφή
  5. Με γεια! Να τα χαρείς όλα, μου άρεσαν πολύ όλα τα ρούχα! Αυτά παθαίνω κι εγώ έτσι και πλησιάσω mall!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω !!! Τι να κάνουμε γυναίκες ειμαστε και επηρεαζόμαστε !!! :-)

      Διαγραφή
  6. Με γεια σου όλα πολύ όμορφα εμένα μου άρεσε το body splass επειδή έχω έρωτα με την βανίλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφα όλα!!!!Με γειά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To Body Splash m'arese!!! Na ta xareis ola koritsaki!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι τέλειο !!!!!! :-) ευχαριστω αγαπη μου !!!!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία πράγματα! Να τα χαρείς! Αγαπώ κι εγώ πολύ τις μαρινιέρες και το body splash θα το αναζητήσω σίγουρα μόνο και μονο γιατί μυρίζει βανίλια!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω κοριτσάκι μου !!! Ναι ειναι πολυ ωραίο και έντονο και γλυκό ταυτόχρονα ! Φιλάκια !!!

      Διαγραφή
  10. Να χαρείς και εσύ τις αγορές σου!!! ;) Λάτρεψα το πουκαμισάκι σου!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βανίλια!! Την ίδια αδυναμία εχουμε !! <3 Πολύ ωραίες αγορές!! Μόλις τελειώσεις το βιβλίο να μου πεις και την αποψή σου!! Λατρευω τα αστυνομικά και πάντα ψάχνω για κάποιο καλό :-) Φιλιάαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ασέ την αγαπώ την βανίλια!!!!! ναι τώρα διαβάζω ένα άλλο μόλις το τελειώσω θα το ξεκινήσω!!! και εγώ τα λατρεύω αλλά τα περισσότερα αστυνομικά με απογοητεύουν ~αν έχεις να μου προτείνειςκανένα καλό πολύ ευχαριστώς!!! μάκια!

      Διαγραφή
  12. ειπα να μη το διαβασω το ποστ αλλα δεν αντεξα...τελεια ολαααα..θελω και γω να παω για ψωνια αλλα αφραγκιες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ άσε πονεμένη ιστορία, και εγώ πλέον για να ψωνίσω κάτι τα μαζεύω για μήνες! αλλά τι να κάνουμε κιόλας η ψυχολογία δεν ανεβαίνει και αλλιώς!!! πάντως πε΄ρα από το τελυταίο μπλουζάκι που πήρα, τα υπόλοιπα γενικώς στα μαγαζία κυμαινόντουσαν σε τέτοιες τιμές πχ 12-15 με ευρώ! εκτός από το ζάρα που έγινε ''μπουτίκ''!!!

      Διαγραφή
  13. Οι βόλτες στο εμπορικό κέντρο
    δεν είναι ποτέ αθώες χ α χα!
    Μεγειες κορίτσι :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έκανες και ρίμα στην αρχή μη νομίζεις ότι δεν το πρόσεξα!
    Πολύ όμορφα όλα ένα κι ένα! Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααααα χαχα ναιιιι!!!! ευχαριστώ πολύύύύ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Eντάξει!!Το πουκάμισο με χαρακτηρίζει απόλυτα!
    Η μεγάλη μου αδυναμία είναι τα κραγιόν!Θα το χτυπήσω...
    Μεγειάααααα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχιχ και εγω με το που το ειδα το άρπαξα οχι αστεία !!!! Είχε και αλλα βεβαια που μου άρεσαν αλλα αυτο ήταν το καλύτερο !!!! Ευχαριστω !!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραία όλα!Με γεια σου!Καλοφόρετα! Στην επόμενη βόλτα μου στα μαγαζιά θα πάω να ρίξω μια ματιά σ'αυτό τo body splash!Σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με γεια σουυυ ,, το jean το έχω και εγώ ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με γεια σου . Όλα είναι υπέροχα !! Να τα χαρείς με το παραπάνω ! Μου άνοιξες την όρεξη για ψώνια πάντως !! Αλλά θα κρατηθώ αρκετά ψώνισα σε αυτές τις εκπτώσεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω κοριτσάκι μου !!!! Εγω παλι στις εκπτώσεις δεν πήρα σχεδόν τιποτα ! Ούτε που κατάλαβα ποτε πέρασαν !!!

      Διαγραφή
  19. ΜΠΛΕ ΠΟΥΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΕΡΩΤΑΣ! Με γεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε αυτο ακριβώς !!! ΕΡΩΤΑΣ!!! Ευχαριστωωωω!!!!

      Διαγραφή
  20. Τελειες οι μπλουζες!!! Το σφουγγαρακι το εχω και εγω αρκετα καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ κοριτσάκι !!! δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη φαντάσου !!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!