*ASK JIUBILO!!! 3*



Τι φυσικά έλαια μπορώ να βάλω στα μαλλιά μου; Οικονομικά συμφέρουν σε σχέση με του εμπορίου;

Γ.Α.



Καλησπέρα! Η αγορά είναι γεγονός πως έχει μια πληθώρα προϊόντων σε ότι αφορά την περιποίηση μαλλιών. 
Όμως εγώ πιστεύω πως τα φυσικά προϊόντα είναι πιο αποτελεσματικά σε σχέση με του εμπορίου! Το ίδιο ισχύει και για αυτήν την περίπτωση!

Σίγουρα υπάρχουν πολλά έλαια στο εμπόριο που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, όμως τα φυσικά έλαια ταιριάζουν σε κάθε τύπο μαλλιών, και έχουν πιο άμεσα και ορατά αποτελέσματα!

Όσον αφορά το οικονομικό εάν ψάξεις σε διάφορα φαρμακεία ή μαγαζιά που πουλάνε έλαια σίγουρα σε συμφέρει μιας και μπορείς να βρεις καλή ποιότητα ελαίων σε μεγάλη ποσότητα!

Κάποια από τα έλαια που βοηθούν τα μαλλιά είναι-

1. ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

Σίγουρα όλοι έχουμε ελαιόλαδο στο σπίτι μας! Είναι το πιο κλασικά έλαιο, και μπορείς είτε να το αναμείξεις με άλλα, είτε να το χρησιμοποιήσεις μόνο του! Ιδανικά μπορείς να το ζεστάνεις και να τυλίξεις τα μαλλιά σου με μια ζεστή πετσέτα! Όσο πιο πολύ χρόνο το αφήσεις τόσο καλύτερα!

2. ΔΑΦΝΕΛΑΙΟ

Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ συνέχεια! Έχει έντονη μυρωδιά όμως κάνει τα μαλλιά σαν καινούρια! Έχω κάνει και μια σχετική ανάρτηση εδώ για να μάθεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες! 

3. ΚΑΣΤΟΡΕΛΑΙΟ

Άλλο ένα έλαιο- φυσικό βάλσαμο για τα μαλλιά το καστορέλαιο βοηθάει πολύ στο να δείχνουν τα μαλλιά πιο λαμπερά αλλά και να δυναμώσουν. Μπορείς να διαβάσεις και άλλες χρήσεις του καστορέλαιου εδώ .

4. ΑΜΥΓΔΑΛΕΛΑΙΟ

Φυσικά το αμυγδαλέλαιο δε θα μπορούσε να λείπει! Ένα από τα πιο λατρεμένα μου προϊόντα, όχι μόνο για το ντεμακιγιάζ, αλλά και για τα μαλλιά μου! Στα συν, η μυρωδιά του είναι πιο απαλή σε σχέση με τα υπόλοιπα! 

5. ΣΗΣΑΜΕΛΑΙΟ

Το σησαμέλαιο μπορεί να μην είναι τόσο δημοφιλές, όμως σίγουρα αξίζει να μιλήσουμε για αυτό! Μέσα σε ένα σωρό οφέλη που έχει για την επιδερμίδα,βοηθάει και τα μαλλιά στο να μειωθεί η τριχόπτωση, η πιτυρίδα, αλλά και η ξηρότητα! 

6. ΛΑΔΙ ΚΑΡΥΔΑΣ

Άλλο ένα πολυχρηστικό λάδι, το λάδι καρύδας, βοηθάει πολύ στην όψη και στην υγεία των μαλλιών!

7. JOJOBA OIL

Όσο αστείο και αν φαίνεται σαν όνομα, αυτό το λάδι που εξάγεται από το Μεξικό, μπορεί να κάνει τα μαλλιά δυνατά, λαμπερά και φυσικά βοηθάει στην εξάλειψη της πιτυρίδας! Επίσης έχει και δείκτη προστασίας, οπότε είναι ιδανικό να το χρησιμοποιείς το καλοκαίρι!

8. AVOCADO OIL

Το λάδι αβοκάντο περιέχει ένα σωρό βιταμίνες για αυτό και είναι ιδανικό για την περιποίηση των μαλλιών!

9. ΕΛΑΙΟ ARGAN

Τον τελευταίο καιρό ακούμε όλο και πιο συχνά το έλαιο argan ή αργανέλαιο να χρησιμοποιείται μέσα σε σαμπουάν, μάσκες και μαλακτικά! Δεν είναι τυχαίο, αφού αποτελεί μια από τις καλύτερες θεραπείες για τα μαλλιά! Εάν τα μαλλιά σου είναι ταλαιπωρημένα θα το λατρέψεις!

10. ΚΑΡΟΤΕΛΑΙΟ

Το καροτέλαιο είναι γνωστό για το ότι βοηθάει στο μαύρισμα! Πέρα όμως από αυτό είναι ένα εξαιρετικό λάδι για τα μαλλιά αλλά και τις βλεφαρίδες!, χάρη στις πολλές βιταμίνες που περιέχει!

EXTRA TIPS

1. Τα περισσότερα έλαια πρέπει να τα απλώνεις μόνο στις άκρες των μαλλιών, και όχι στη ρίζα, ειδικά εάν έχεις λιπαρά μαλλιά.

2.Όσο πιο πολύ τα αφήνεις τόσο πιο αποτελεσματικά είναι. 

3. Μπορείς να αναμείξεις και περισσότερα είδη μαζί, και να πειραματιστείς δημιουργώντας μάσκες!

4. Όταν θα ξεπλύνεις το έλαιο από τα μαλλιά, ΔΕΝ πρέπει να βάλεις νερό κατευθείαν γιατί αυτό θα κλειδώσει το έλαιο στην τρίχα, και θα έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα. Βάλε αρκετό σαμπουάν στα χέρια σου, τρίψε τα μαλλιά σου, και αφού βεβαιωθείς πως έχεις περάσει καλά όλα τα μαλλιά σου, τότε ξέπλυνε με νερό, και στη συνέχεια λούσου κανονικά!


22 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο post!!!μου αρέσουν τα λαδάκια πολύ και τα χρησιμοποιώ αρκετά!!πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ χρησιμη αναρτηση, δεν ηξερα πως τα ξεπλενεις τα μαλλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι η αλήθεια είναι πως και εγώ άργησα να το μάθω, αυτό γίνεται για να μην κλειδώνει η λιπαρότητα στο μαλλί!

      Διαγραφή
  3. πάρα πάρα πολύ χρήσιμη ανάρτηση, κι εγώ είμαι υπέρ της χρήσης φυσικών προϊόντων όσο γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το τελευταίο tip με το ξέπλυμα είναι top!! Thanks for sharing!! :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το τελευταίο με το νερό δεν το ήξερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ σχετικά πρόσφατα το έμαθα!εάν το κάνεις θα καταλάβεις αμέσως τη διαφορά!!!

      Διαγραφή
  6. Το Argan & το έλαιο καρύδας τα αγαπώ απλά! Τέλειο ποστ ! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!!!!εγώ τα αγαπώ όλα χιχιχιχ!!!!!! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. πολυ ενδιαφερον ποστ δε ηξερα οτι με το νερο κλειδωνει το ελαιο θα το εχω υποψη μου την επομενη φορα που θα βάλω καποιο ελαιο στα μαλλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως ειναι αλήθεια ! Τωρα που το ξέρεις θα αντιληφθείς τη διάφορα !!! ;-)

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωράια και χρήσιμη η ανάρτηση αυτή!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα τα έλαια μαζεμένα σε ένα ποστ ? Πολύ ωραίο άρθρο ... Εγώ χρησιμοποιώ καστορέλαιο αμυγδαλέλαιο και καρύδας σαν μάσκα πριν το μπάνιο !! και έχω δει ότι με έχουν βοηθήσει πολύ !! Αλλά νομίζω πως μετά από αυτό το άρθρο θα πειραματιστώ και με άλλα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ !!!! Και εμενα μου αρεςει να πειραματιζόμαι με έλαια ! Κάνουν πολυ καλή δουλεια !!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!