Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014

*VICTORIA'S SECRET HAUL !!! *




Can you guess what's inside this bag ???

Ποιος μπορεί να μαντέψει τι έχω μέσα στην τσάντα ;;;




THE BIG REVEAL !!!

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ !!!




A beautiful set with three body lotions and three fragrance mists !!!

Ένα υπέροχο σετάκι με τρεις κρέμες σώματος και τρία αρωματικά σπρεί!!!






1.AMBER ROMANCE

amber& creme anglaise



2. PURE SEDUCTION

red plum & freesia




3.LOVE SPELL

cherry blossom & peach




Do you like them ? I can't wait to use those little babies !!!

Σας αρέσουν; Εγώ δεν κρατιέμαι να τα χρησιμοποιήσω!!!


27 σχόλια:

  1. τα λατρευωωωωω......πηρα κ εγω 4!!!! να τα χαρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχω μυρισει/δοκιμασει κανενα αλλα Αυτο το 2ο πρεπει να μυριζει πολυ ωραια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!! Βασικά εμένα με ενθουσίασε το πορτοκαλί προς το παρόν αλλά όλα μυρίζουν ωραία!!!

      Διαγραφή
  3. Ω φαίνονται τέλεια! Θα περιμένω το review! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω ακούσει τα καλύτερα δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά πολύ θα το ήθελα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελεια φαίνονται!! Τα λατρέψαμε και μόνο από την εμφάνιση! Φαντάζομαι και άρωμα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μυρίζουν τέλεια !!! Προς το παρόν εχω ερωτευτεί το πορτοκαλί το ψεκάζω απτό πρωί συνέχεια !!!!!!

      Διαγραφή
  6. Why did u buy the small sizes?and why are the fotos in such a bad quality?: /i can barely see anything...i love them but u shuldhave bought the big sizes ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It was the only size available ! Sorry for the photos I have taken them from my mobile , because I have lost my camera's cable... :-(

      Διαγραφή
  7. Με γεια! Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το Pure Seduction :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω γλυκούλα μου !!!! Ναι ειναι πολυ ωραίο αν και μου φαινεται οτι η αδυναμία μου θα γινει το πορτοκαλί !!!

      Διαγραφή
  8. Ζηλεύωωωωωωωωωωωωω.... να τα χαρείς γιατί σίγουρα θα είναι εκπληκτικά!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ααααααααααααααααα τα θέλωωωωωωωωωωωω και εγώωωωωωωωωω όλαααααα! Με γεια σου να τα χαρείς όλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαινονται τελεια, δεν εχω δοκιμασει καποιο. Με γεια σου Χαρα μου ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω αγαπη μου πολυ !!!! Μακάρι να μπορέσεις να τα δοκιμασεις κάποια στιγμή !!!

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφο πακετάκι είναι αυτό!!!Ζηλεύω!Να μας πεις τις εντυπώσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for Reading!
Leave a comment!

More Jiubilo!

*SEPTEMBER BOOK HAUL!!!*

Γεια και χαρά, Χαρά εδω! Τι κάνετε; Πως ειστε; Το σημερινό post είναι ένα βιβλιοhaul, γιατί κάτι μια βόλτα στα βιβλιοπωλεία, κάτι το φε...