*EMPTIES/ AVON/FA/PRIMO BAGNO/LAVERA/ CREST *





Hello again! Today i have some empties! I will tell you my opinion after using them till the end!

Γεια σας και πάλι! Σήμερα έχουμε και άλλα empties! Θα σας πω την ολοκληρωμένη μου άποψη αφού τα χρησιμοποίησα ως τέλους!






1. AVON
FAR AWAY SKIN SOFTENER

This is a soft body lotion from Avon's classic perfume ''Far away''. It has a soft, powder smell that lasts for hours, and i understand why it is a best seller product! It reminds me something from the past, and itis ideal for the whole day! I also have the perfume but i prefer the body lotion! I would buy it again!

Αυτή είναι μια απαλή κρέμα σώματος από το κλασσικό άρωμα της avon, ''Far away''. Έχει μια απαλή, πουδρένια μυρωδιά η οποία διαρκεί για αρκετές ώρες, και δεν είναι να απορώ που είναι από τα best seller προϊόντα της εταιρίας! Μου θυμίζει κάτι από τα παλιά, και είναι ιδανικό για όλες τις ώρες της ημέρας! Επίσης έχω και το άρωμα, αλλά προτιμώ την κρέμα σώματος! Θα το αγόραζα ξανά!

2.PRIMO BAGNO
BODY PEELING 
ALOE VERA

This body peeling was one of the worst i have ever try... It was very liquid, and the whole product was running out of the bottle, so it finished fastest, without using it...It was a nightmare for me, because i have to clean the bathroom and it stuck all over the place! I would never buy it gain!

Αυτό το peeling είναι από τα χειρότερα που έχω δοκιμάσει. Ήταν τόσο ρευστό. που πραγματικά με το που άνοιγα το καπάκι έτρεχε όλο έξω. Όπως ήταν φυσικό τελείωσε πολύ γρήγορα, και όχι επειδή το χρησιμοποιούσα συνεχώς! ένας πραγματικός εφιάλτης, που έκανε το μπάνιο μου χάλια! Κόλλαγε όπου έπεφτε... Δηλαδή παντού! Δεν πρόκειται να το αγοράσω ποτέ ξανά!

3. CREST
DECAY PREVENTION
MILD MINT

This was a tooth paste from crest, that protects the teeth from decay. I can't tell if this is happening, because i am very carefull with my teeth. What i know for sure, is that this tooth paste didn't gave me this feeling of freshness, and i didn't feel that i have washed my teeth! I didn't like it, and i would never buy it again...

Αυτή η οδοντόκρεμα από την crest προστατεύει τα δόντια από τις εξωτερικές φθορές. Αυτό είναι κάτι που δε μπορώ να πω με σιγουριά πως το κάνει, ούτως ή άλλως είμαι πολύ προσεκτική με τα δόντια μου! Αυτό όμως που μπορώ να πω με σιγουριά, είναι πως δε μου άφηνε ποτέ αυτή την αίσθηση φρεσκάδας, ούτε καν την αίσθηση των φρεσκοπλυμένων δοντιών, και για αυτό το λόγο δε θα την αγόραζα ποτέ ξανά!

4. FA 
CREAM BATH
YOGHURT
VANILLA HONEY 

Another empty product, is this cream bath from fa. First of all i like the smell , yoghurt vanilla and honey! It is very creamy and makes a lot of foam. Also it is moisturizing and you can feel it! It leaves the skin smooth. It is very economy and i have buy it after an offer 1 plus 1 ! So, i have another one which i can't wait to use it!

Ακόμη ένα άδειο προϊόν από τη fa αυτή τη φορά! Πρώτα απ'όλα λάτρεψα τη μυρωδιά, γιαούρτι, μέλι και βανίλια! Είναι πολύ κρεμώδες, και κάνει πλούσιο αφρό! Είναι πολύ ενυδατικό, και αυτό φαίνεται από την πρώτη κιόλας χρήση! Επίσης αφήνει το δέρμα πολύ απαλό.Είναι πολύ οικονομικό, και πολλές φορές υπάρχει σε προσφορά με 1 συν 1 δώρο! Καταλαβαίνετε πως έχω άλλο ένα που περιμένω με χαρά να χρησιμοποιήσω ξανά!

5.   LAVERA
FACE PEELING
ORGANIC WILD ROSE

Lavera is a company with organic products. This is a face peeling, and it has organic wild rose. If you can't stand the intense smells i wouldn't reccomend it to you, but if you don't mind, then it is very good and effective. It is very strong and cleans the skin deeply. It is 30ml but you have to use a small amount ! I would love to try more organic products!

Η lavera είναι μια εταιρία με βιολογικά/οργανικά προϊόντα, και αυτό είναι ένα peeling για το πρόσωπο με άγριο τριαντάφυλλο. Εάν δεν αντέχετε τις έντονες μυρωδιές, τότε δε θα σας το πρότεινα με τίποτε, εάν όμως δεν έχετε πρόβλημα, να ξέρετε πως είναι ένα πολύ καλό και αποτελεσματικό pelling προσώπου!Είναι αρκετά ''δυνατό'' και καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα! 'Εχει 30ml και μπορεί να σας φαίνεται λίγο ,όμως χρειάζεται πραγματικά πολύ μικρή ποσότητα! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω περισσότερα οργανικά/βιολογικά προϊόντα! 

Have you try something of these? What is your opinion?

Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά; Ποια ήταν η γνώμη σας;





23 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα κορίτσι!!! Αυτό το fa το έχω αγαπησει και εγω στο παρελθον!
    φιλιά πολλά
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Lavera φαίνεται πολύ ενδιαφέρον! Είμαι σίγουρη θα μ'αρέσει και η μυρωδιά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι καθαρά θέμα προτιμήσεων εγω είμαι και κομμάτι αναίσθητη δε με ενόχλησε η μαμα μου τρομοκρατήθηκε !!!!

      Διαγραφή
  3. Far away .... Πόσο μα πόσο υπέροχα άρωμα ! τα έχω πάρει όλα και το άρωμα και την κρέμα και τη ρολέτα ..... και ότι άλλο εiχε βγάλει κατά καιρούς η Avon .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και εγω αυτο το αεράκι ειχα πάρει, αλλα η αλήθεια ειναι πως φοβήθηκα να χρησιμοποιήσω τη ρολετα λογο του αρώματος και την πέταξα !

      Διαγραφή
  4. υπεροχα όλα!!! το far away ειχα το αρωμα νομιζω ότι είναι από τα πιο παλια και πιο καλα αρωματα που εχει βγαλει η avon φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το fa θα το δοκιμασω!! Για καποιο λογο τα αφρολουτρ με γιαουρτι με τραβανε πολυ:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να το δοκιμασεις ειναι πολυ ωραίο, και πολυ κρεμώ δες !!!

      Διαγραφή
  6. Με την οδοντόκρεμα αυτή είχα κι εγώ το ίδιο θέμα...δεν μου άφηνε αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας! Το αφρόλουτρο μου αρέσει αλλά η συγκεκριμένη μυρωδιά δεν με τρελαίνει!Σε άλλη μυρωδιά ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμένα μια σκέτη απογοήτευση η οδόντοκρεμα!θα ήθελα ναδοκιμάσω και άλλες μυρωδιές πάντως!!!!!

      Διαγραφή
  7. Το far away ειναι φοβερο αρωμα!
    Το fa αφρολουτρο με εβαλες σε σκεψεις να το δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσει το άρωμα!!! ναι είναι πολύ ωραίο το αφρόλουτρο!!!

      Διαγραφή
  8. Έπαιρνα παλιότερα Fa!! Θα το ξανά πάρω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ είχα χρόνια να το χρησιμοποιήσω όμως το ξαναθυμήθηκα και το τίμησα δεόντως!!

      Διαγραφή
  9. Έχω δοκιμάσει το αφρόλουτρο απο Fa και την οδοντόκρεμα και θα συμφωνίσω απολύτος μαζί σου και για τα δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!