*TOP 5 DECEMBER'S FAVORITES!!! *



New month, new year, old habbits!
This column is old and loved.
From now on, i will present you only 5 products,*my top 5* in order to have top of the top products. Hard work for me!

And let's begin!!!

Νέος μήνας, νέα χρονιά, παλιές συνήθειες!
Και αγαπημένη παλιά συνήθεια, αυτή η στήλη! Τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που πέρασε! Με μια μικρή αλλαγή, από εδώ και πέρα, θα σας δείχνω το *top 5* για να είναι πιο εύκολο σε εσάς να βλέπετε καλύτερα τα προϊόντα και πιο δύσκολο για μένα, να διαλέγω τα καλύτερα των καλύτερων!

Και ας ξεκινήσουμε!

5)- Biolife extreme /no 7




During holidays i prefered smokey eyes for my make up. But i got out of the ordinary by not using black, or purple but this nice colour, a baked burgundy, that is used wet or dry, for more dramatic effect!- which was my favorite!

Αυτές τις διακοπές τίμησα δεόντως το smokey look, αλλά είπα να διαφέρω, αντί για μαύρο ή μοβ, χρησιμοποίησα αυτό το ''ψημένο'' βουργουνδί χρώμα,που χρησιμοποιείται είτε στεγνό, είτε βρεγμένο για περισσότερο δραματικό εφέ-που ήταν και το αγαπημένο μου!


4) Tommy g/double lip pencil/ 03


Maybe it is a little harder than it would be, but the colour and the time it lasts is so good! I love it! And these shades were my every day rutine!

Μπορεί να είναι λίγο πιο σκληρό, απόσο θα μπορούσε, όμως το χρώμα η διάρκεια και η απόδοση είναι τέλεια! Το αγαπώ! Και αυτές οι αποχρώσεις ήταν σχεδόν η καθημερινή μου παρέα!

3) Catrice photo finish liquid foundation



This is a liquid foundation ftom catrice. I have the 030 caramel beige - shade. It matches perfectly my skin, is long lasting, and it is not oily, or giving the mask effect. I like it!!!

Αυτό είναι ένα υγρό make up από την catrice. Έχω την απόχρωση 030 caramel beige. Ταιριάζει απόλυτα με τον τόνο της επιδερμίδας μου, έχει μεγάλη διάρκεια,  δεν είναι λιπαρό, ούτε δίνει το εφέ της μάσκας. Το αγαπώ!!!

2) Essence lashes go wild volume mascara




When i saw it for the first time, i thought it was look like a toothpaste! On second thougth is just one of the best mascaras ever! With 3 euros only! Perfect!!! <3

Με μια πρώτη ματιά μοιάζει με μια οδοντόκρεμα. Με μια δεύτερη ματιά είναι μια από τις καλύτερες μάσκαρα που υπάρχουν, με μόλις 3ευρώ! Τέλεια!!!! <3

1)Roberto cavalli perfume!

With a -35% discount i purchase one of my favorites perfumes i wanted so desperately! So, this is my number one!

Με το -35% εκμεταλλεύτηκα και αγόρασα ένα από τα πιο αγαπημένα μου αρώματα! Δίκαια παίρνει την πρώτη θέση!


Did you like them? What's yours favorites?

Σας άρεσαν;Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα;





26 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα 5 αγαπημένα σου Χαρά μου !!
    Θα συμφωνήσω απόλυτα για τη μάσκαρα της essence, τα υπόλοιπα δυστυχώς δεν τα έχω δοκιμάσει!
    Σε έχω κάνει tag εδώ : http://perfectimperfectionsbymarorose.blogspot.gr/2014/01/tag_10.html
    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία στήλη κι ας σε δυσκολεύει! Λίγα και τα καλύτερα 5 πραγματάκια του μήνα, τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφα ολα Χαρα μου, και εγω μολις αγορασα αυτο το makeup και ειναι οντως πολυ καλο, χμμμ την μασκαρα θα την παρω καποια στιγμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πολυ ωραίο και δεν το περίμενα για την τιμή του !!!

      Διαγραφή
  4. Το Cavalli είναι τέλειο! Επίσης πρέπει να πάρω κάποια στιγμή και το συγκεκριμένο μολύβι από Tommy G, πολύ ωραίες αποχρώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι ναι ! Εχω και αλλα αλλα μονο αυτο έκλεψε την καρδιά μου !

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα!!! Ειδικά το foundation από Catrice πολύ ενδιαφέρον!! Καλή χρονιάαα εύχομαι!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραια τα αγαπημένα σου!
    Πράγματι δύσκολη η επιλογή όταν πρέπει να επιλέξεις πέντε, όμως πιστεύω ότι είναι καλύτερα έτσι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω αγαπη μου !!! Ναι όντως ειναι καλύτερα κυρίως για εσάς !!!

      Διαγραφή
  7. Πωπω αυτό το makeup το βλέπω παντού και κάτι μου κάνει...το θέλω νομίζω!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι !!!!! Εγω θέλω να δοκιμάσω και ενα ακόμη αλλα συγκρατούμαι !!!

      Διαγραφή
  8. Ωραία τα αγαπημένα σου! Ήθελα να δοκιμάσω κι εγώ το make up της Catrice αλλά μου είπαν οτι δεν είναι και ιδιαίτερα καλυπτικό. Εσύ τι λες;
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω !!! Ειναι καλυπτικο μεν αλλα σίγουρα υπαρχουν και πιο καλυπτικα. Αν θες κάλυψη ως επι το πλείστον δε θα στο πρότεινα, γιατι ειναι ελαφρύ . Εγω δεν εχω κάποιο πρόβλημα με την κάλυψη για μένα ειναι κατι παραπάνω απο μια bb και λιγο πιο κάτω απο ενα βαρύ foundation, ειναι ελαφρύ, όμως κατι σπυράκια που έβγαλα μου τα κάλυψε, για κατι περισσότερο δε θα το έλεγα !

      Διαγραφή
    2. Α μάλιστα! Ευχαριστώ πολύ πολύ, ήσουν κατατοπιστικότατη! :-)

      Διαγραφή
  9. Το μολυβι Tommy G το εχω και εγω και ειναι απλά απαιχτο!Ειναι λιγο σκληρο αλλα ειναι τοσο όσο πρέπει έχει παρα πολύ καλη διάρκεια!!
    Αν θελεις ριξε μια ματια στο Blog μου,θα χαρω να γινεις μέλος,θα γινω κι εγω στο δικο σου εννοείται!

    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι από τα αγαπημένα μου μολύβια! έγινα!!

      Διαγραφή
  10. Sigoura tha dokimasw to make up apo catrice!Yperoxa ola!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραία πραγματάκια!Την μάσκαρα την έχω και όντως μοιάζει με οδοντόκρεμα!!Είναι αρκετά καλή!Το make up το ζαχαρώνω λίγο καιρό τώρα!Εχει κάλυψη?
    Φιλια πολλά!
    http://love4glam3.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την εχω λατρέψει τη μασκαρα !!!! Εχει κάλυψη αλλα μέτρια αν δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα ειναι τέλειο !!!

      Διαγραφή
  12. δυστυχως εμενα με απογοητευσε η μασκαρα ...!!!θελω πολυ να δοκιμασω το foundation

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα.... Και εμενα με δουν απογοητεύσει προϊόντα που σε άλλους άρεσαν, αλλα ευτυχώς η συγκεκριμένη δεν ήταν ακριβή οπότε να μην έχεις μεγάλη χασούρα !

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!