*MAKE UP MISSES/ EYES :-( *




  Hello girls!
Today i will show you some make up stuff i regret bying !
Generraly i don't have many things i don't like.
Also i am lucky enough because most of them are not expensive, or i haven;t buy them myself. 
But it's a good way to show you what you can avoid!!!

I will start with the eye products- eye pencils/eyeshadows/mascaras!

Γεια σας κορίτσια!
Σήμερα θα σας δείξω κάποια πράγματα που δεν αξίζουν ιδιαίτερα- σε μένα τουλάχιστον.
Γενικώς δεν έχω πολλά τέτοια προϊόντα.
Επίσης είμαι τυχερή γιατί τα περισσότερα είναι οικονομικά ή δεν τα έχω αγοράσει εγώ!
Όμως είναι μια καλή ευκαιρία να σας δείξω τι να αποφεύγετε!!!

Θα ξεκινήσω με προϊόντα για τα μάτια!



EYESHADOWS/ ΣΚΙΕΣ




1) Ensueno 03

2) Erre due no 181
no 154

3)mc basics


All these eyeshadows are not pigmented at all, not only at the eye, but also in a swatch. It was pointless to make you a one, it is not possible to see something!

Αυτές οι σκιές δεν έχουν καθόλου μα καθόλου καλή χρωματική απόδοση, όχι μόνο στο μάτι, αλλά ακόμη και σε ένα swatch, για αυτό και δε σας κάνω καν. Όχι απλά δεν αξίζει, αλλά δε θα μπορούσατε να διακρίνατε και κάτι.


MASCARAS






1) Giordani gold/ oriflame

2)Lovie volume mascara tyrqoise

3)Tiger / blue


The first one from oriflame, is not wothing. It was just water. Also it smells so bad...Like vinegar.... Fail...

The second one from lovie, was another fail too. The colour is only in the brush. When i was trying to wear it, i just couldn't. It was like i was wearing a clear mascara... Fail!

And the other one, from tiger, was like lovie's ! 


Η πρώτη μάσκαρα της oriflame, πραγματικά δεν αξίζει καθόλου. Είναι σαν να έχει μόνο νερό. Επίσης μυρίζει πολύ άσχημα, σαν ξύδι. Χάλια....

Η δεύτερη από τη lovie ήταν μια αποτυχία ακόμη. Την πήρα για το χρώμα, και μόνο χρώμα δεν έβγαζε. Σαν να φοράω μια απλή διάφανη μάσκαρα.

Το ίδιο ισχύει και για τη μπλε από tiger.

EYELINERS




1)Oriflame kajal eye liner / peacock

2)Rainbow priorites eyeliner pen.

When i use it for the first time i was excited. But it was just for one time! I'm talking about the kajal eyeliner from oriflame. It's just not writing!

The second one was like water, doesn't write good, and the brush is not very thin.

Όταν πρωτοχρησιμοποίησα το πρώτο eye liner, από την oriflame, ξετρελάθηκα. Όμως αυτό ήταν! Από τότε δεν ξαναέγραψε ποτέ!!!

Το δεύτερο είναι νερουλό, δε γράφει καθόλου καλά, και επίσης το μέγεθος του πινέλου δεν είναι πολύ λεπτό και μουτζουρώνει...



EYE PENCILS/ ΜΟΛΥΒΙΑ ΜΑΤΙΩΝ




1)Lovie eye pencils  32-24-21-09

2)Mineral comsetics blue-13-05

3)Prestige 6002-6005-1h5-1g1

4)erre due kohl liner 108

The eye encils from lovie and mineral cosmetic are exactly the same. With a first impression they are very good- according to their price, but i have notice that they smudge. Also after a few hours they dissapeared!

The eyepencils from prestige and this one from erre due are very hard, and i think that this is not good for eye pencils!

*Also accidentally i was taken a tester, and the girl at the cash desk, didn;t see it. i never got it back!

Τα μολύβια ματιών της lovie και της mineral cosmetics είναι ακριβώς τα ίδια. Με μια πρώτη ματιά είναι αρκετά καλά για τα χρήματά τους, όμως στην πορεία μουτζουρώνουν το μάτι, ενώ μετά από κάποια ώρα εξαφανίζονται...

Τα μολύβια της prestige και της erre due είναι πολύ σκληρά, και δε μου αρέσει να χρησιμοποιώ σκληρά μολύβια ματιών- ευαίσθητα γαρ!

Επίσης μια φορά καταλάθος είχα πάρει το δείγμα αντί για το κανονικό προϊόν και η κοπέλα στο ταμείο δε δεήθηκε να μου το πει ποτέ! Και δεν το επέστρεψα ποτέ!

OTHERS/ ΑΛΛΑ



1)Mc basics double eye shadow pencils

2)Avon glimmer creme /silver lustre

The first one was a gift from marie claire magazine. I haven't use many products from marie clare but eveyrthing i have was not good for me... This one too. Is not pigmented and it pricles me...

The second one, is a creme eyshadow from avon. It smells very bad, and it is like it has pieces inside... 

To πρώτο μολύβι είναι ένα διπλό μολύβι ματιών από τη marie claire. Γενικώς όσα προίοντα έχω δοκιμάσει από τη marie claire δε μου άρεσαν...Όπως και αυτό. Πέρα που δε γράφει καθόλου, με τσούζει κιόλας!

Το δεύτερο είναι μια σκιά σε υγρή μορφή από την avon. Μυρίζει πολύ άσχημα και η υφή της δεν είναι καθόλου καλή, ίσα ίσα έχει και κομμάτια μέσα....

These are the products i didn't like! Have you ever try something of these? What do you think?

Next post lip products!!!....

Αυτά ήταν τα προϊόντα που δε μου άρεσαν! Έχετε δοκιμάσει κάτι; Ποια είναι η γνώμη σας;

Επόμενο ποστ, προϊόντα για τα χείλη!




24 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post! Lovie δεν έχω πάρει ποτέ, εκτός από μανό, γιατί τα καλλυντικά δεν μου γέμιζαν το μάτι.. Κρίμα για τη μάσκαρα από tiger, και φαινόταν ωραία! Επίσης έλεγα να πάρω ένα μπεζ μολύβι από erre due.. λες να βγει μάπα? :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!Εμένα της lovie μου αρέσουν πολύ τα μανό και τα κραγιόν. Η μπλε και πράσινη μάσκαρα επίσης ήταν καλή-γιτ την τιμή της,η τυρκουάζ όμως χάλια! Εγώ το μολύβι το μπεζ από erre due το έχω πάρει και είναι φανταστικό!

      Διαγραφή
    2. Αχ σούπερ!! Γιατί θέλω ένα μπεζ και έλεγα να το πάρω!! :)

      Διαγραφή
    3. :-) :-) εγω πάντως της erre due χρησιμοποιώ. Για μπεζ και το αγαπω !

      Διαγραφή
  2. για τις σκιές της erre due μου κάνει εντύπωση γιατί στη συσκευασία φαίνεται πολύ έντονο το χρώμα τους!κρίμα!και δεν είναι μία για να πεις ότι ίσως είναι ελαττωματική!το eyeliner της oriflame το έχω κι εγώ σε γαλάζιο και μου αρέσει πάρα πολύ η απόδοση του χρώματος!και είναι και πολύ μαλακό αλλά δεν με πολυβολεύει η μύτη του για λεπτή γραμμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι σκιές της erre due μου αρέσουν πάρα πολύ, όμως οι συγκεκριμένς δε μου βγήκαν καθόλου καλές. Φαντασου ειδικά η ανοιχτή ούτε κάτω από το φρύδι για λάμψη δε φαινόταν...Όμως οι wet&dry και οι άλλες οι μικρες τις έχω όλες σχεδόν, και είναι απίστευτες!!ΑΧ, το eyeliner με πίκρανε τόσο πολύ, δε βάφει σχεδόν καθόλου, μετα βίας βγάζει ένα αχνό χρώμα... :-(

      Διαγραφή
  3. Τα προϊόντα της Oriflame ποτέ μου δεν τα συμπάθησα να πω την αλήθεια.. Μόνο ένα balm μου άρεσε!!
    Ωραίο ποστ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρα από ένα άρωμα και δυο κρέμες σώματος, τίποτε άλλο δε με ενθουσίασε από την oriflame! σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. ευτυχως δεν εχω παρει τιποτα απο αυτα..και ουτε προκειται..πολυ χρησιμπο ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γέλασα με αυτά που έγραψες για το eyeliner από oriflame!
    Πολύ βοηθητικό ποστ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. love beauty,love ourselves
    girls need buy some good things to make themselves more pretty
    thank you for sharing this,love so much
    happy everyday and have a pretty time
    hope you can check my new post and share beauty:
    http://me-poppy.blogspot.com/2014/01/beautiful-coats-come-again.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. από το marie claire εχω και εγω την σκια και ένα μολυβι χειλιων δεν τα εχω δοκιμασει ακομη βεβαια να σου πω την αληθεια :) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτά επειδή εμενα δε μου άρεσαν δε σημαίνει οτι σε σένα μπορεί να μην αρεςουν ! Απλώς οι αποδόσεις των προϊόντων εμενα δε με ενθουσίασα, απο την άλλη όμως ξερω και άλλες κοπέλες που τους εκατ σαν πιο καλα ! :-)

      Διαγραφή
  8. Πολυ ωραίο post .Γενικα ολα αυτα το μολύβια απο lovie κ.τ.λ δεν τα εμπιστεύομαι καθολου και αυτα απο τα περιοδικά συνήθως δεν αξίζουν τον κόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω είμαι ανοιχτή στο να δοκιμάζω νέες μάρκες , έστω και πιο οικονομικές γιατι ποτε δεν ξέρεις τι μοορει να ανακαλύψεις ! Πχ τα προϊόντα για τα χείλη εμενα μου αρεςουν αυτα όμως τα μολύβια αθολου ! Οσο για τα περιοδικά ειναι πολυ λίγα αυτα με τα καλα δωρα, τα οποία συνήθως ειναι μάρκας ! Για τα αλλα........!!!!

      Διαγραφή
  9. Ποποοο ποσο σπαστικο να μην βγαζουν καθολου χρωμα οι σκιες!!!! Πολυ ωραιο ποστ! Μας γλυτωνει απο πολλα "κακως κειμενα" χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ κατατοπιστικό ποστ!
    Ευχαριστούμε!
    Εμένα με έχουν βολέψει μπορώ να πω τα μολύβια από erre due! Τα χρησιμοποιώ χρόνια!
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμενα μου αρεςουν πολυ της erred due εχω καταλήξει πως ειναι τα αγαπημένα μου !! :-)

      Διαγραφή
  11. Τα μολυβακια απο τη mineral cosmetics μου αρεσουν πολυ και ισα ισα τα θεωρω πολυ καλα σε σχεση με αλλα!κατα τ'αλλα με εκπλησεις με τις μαρκες που περιλαμβανεις σε αναλογα ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα της mineral cosmetics δυστυχως στην πορεία δεν μου εκατ σαν καλα, γιατι ενω βάλουν ωραια μου τρέχουν, ειναι σαν λιπαρά πως να το πω... Ενω τα αντίστοιχα των χειλιών ειναι πραγματικά απίστευτα !!! :-)

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!