*THE UNPAIXTABLE BLOGGER AWARD X7* GR

   Καλημέρα κορίτσια!
Αυτό το post με βρίσκει πολύ χαρούμενη, γιατί έχω να σας δείξω ένα βραβειάκι που πήρα, όχι από 1, ούτε 2, ούτε 3 αλλά 7 φίλες bloggers!!! 

Το βραβείο ονομάζεται unpaixtable, και πάμε γρήγορα να δούμε τους κανόνες!!!


Ορίστε οι κανόνες :
  • Στην αρχή της ανάρτησής σου, πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του.
  • Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις. 
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους. 
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγιά τους. 
  • Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις.
  • Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award).
  • Όταν το κάνεις ενημέρωσε το all4blogs (με μήνυμα ή σχόλιο στην ανάρτησή τους) διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες (link back).

Οπότε ας σας πω από ποιες κοπέλες έλαβα το βραβείο-ελπίζω να μην έχω ξεχάσει κάποια άλλη,που αν το έχω κάνει να μου το υπενθυμίσετε χωρίς ντροπές-άνθρωποι είμαστε και ξεχνάμε καμιά φορά! <3





 Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις κοπέλες που μου έδωσαν το βραβείο πάρα πολύ!!! Και πάμε να δούμε τις ερωτήσεις!
Πρώτα τις έξι που είναι ίδιες και μετά τις ερωτήσεις κάθε κοπέλας ξεχωριστά!

1)Intro (όνομα,τοποθεσία,ζώδιο,blog platform)

Λοιπόν, είμαι η Χαρά,  είμαι από την Αθήνα, είμαι ένα τρελό και πεισματάρικο αιγοκεράκι και γράφω στην πλατφόρμα του blogger!

2)Ποιο είναι το μότο του blog σου;Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα.

Μη βάζεις χρώμα μόνο στο μακιγιάζ, αλλά και στη ζωή σου!

3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι ποιό θα ήταν και γιατί;

Μμμμ, τα μήλα! Κάποιοι είναι πιο τυχεροί και μένουν παραπάνω μέσα, κάποιοι βγαίνουν γρήγορα έξω από τα χτυπήματα, βέβαια υπάρχουν και ζωές και κάποιοι είναι πιο τυχεροί!

4)Όταν γίνω διάσημη blogger θα...

ανοίξω σχολή όπου θα διδάξω τα μυστικά μου στις υπόλοιπες bloggers!!!! :-P

5)Κάνε φίρμα τη λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου

Μόνο 12 άτομα την εκτίμησαν! Πάρτε κορίτσια μια σπιτική και θρεπτική μάσκα με αγγούρι!!!!



6)Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από τη blog0-σφαιρα και γιατί;

Δε θα ήθελα να εξαφανίσω κάποιο γιατί σε όλα τα blogs υπάρχει ένα σηματάκι που λέει ''παρακολουθήστε αυτό το blog'', αν κάτι δε μου αρέσει δεν το πατάω, οπότε δεν υπάρχει λόγος πιστεύω!!!

Και οι ερωτήσεις των κοριτσιών-

7)

Θεοδότα- Αν ήσουν τραγούδι ποιο θα ήθελες να ήσουν και γιατί;
 Χμμμ, θα ήθελα να είμαι το ''Σφύριξε χαρούμενα μπορείς!''

Όλγα- Πες μας ένα προϊόν ομορφιάς που αγαπάς αυτόν τον καιρό.
Αγαπώ την κρέμα σώματος της corpus με άρωμα σοκολάτα.

Λάουρα- Αγαπημένο άρωμα ever?
Opium- YSL

Μαρία- Αν σου δινόταν η ευκαιρία να γινόσουν κάτι άλλο για μια μέρα τι θα ήταν αυτό;
Η γυναίκα του Χιού Τζάκμαν χιχιιιι!!!

Καλυψώ- Αν σας δινόταν η ευκαιρία ποιον διάσημο χαρακτήρα (από βιβλίο,σειρά,ταινία) θα θέλατε να έχετε υποδυθεί;
Την Παολίνα φυσικά !!! :-P 

Κοραλλία-Αν δεν έγραφες beauty blog,ποιο άλλο είδος θα επέλεγες να γράφεις και γιατί;
Θα επέλεγα να γράφω ένα blog όπου θα δημοσίευα διάφορες ιστορίες όπως της Μπιούτι π.χ. δηλαδή κάτι σαν λογοτεχνικό ας το πούμε!

Σοφία-Ποιο στοιχείο της προσωπικότητας ή εμφάνισης σου είναι αυτό που σου αρέσει περισσότερο;
Σίγουρα θα έλεγα το πείσμα μου,μπορεί για κάποιους να είναι σπαστικό,όμως αν δεν το είχα δεν θα ήμουν αυτή που είμαι σήμερα!ε,και οι κοιλιακοί μου χαχα! :-P :-P :-P 

Η δική μου ερώτηση είναι η εξής-

Αν ζούσες σε κάποια άλλη δεκαετία ποια θα επέλεγες και γιατί;

Και δίνω το βραβείο στα εξής 5 blogs-


Αυτά από μένα,και ελπίζω να μην ξέχασα κάτι!
Και πάλι ευχαριστώ όλες τις κοπέλες που με σκέφτηκαν!!!! <3 <3
Τα λέμε στο επόμενο post!








36 σχόλια:

  1. Καλε βραβευτηκα πάλι!!! Αχ τι καλά ευχαριστώ πάρα πολύυυυυυυυυυυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω πολυ , εισαι η τριτη που μου το δίνει, χαχαχα, μολις ετοιμαζομουνα να κάνω και την δικη μου αναρτηση, ωραιες απαντησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες απαντήσεις κοριτσάκι μου! Πρέπει να μυρίσω το Opium νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίταξε να δεις όταν λέμε ότι είναι βαριά είναι πολύ βαριά,και ακόμα και ο΄ίδιος ο οίκος την κατήργησε αφού πρώτα την έκανε πιο ελαφριά!Όμως εγώ τρελαίνομαι!!!Όταν τη φοράω φαντάσου πως η αδερφή μου με βγάζει στο μπαλκόνι για να την βάλω,και ο φίλος μου μια φορά ήθελε να με κατεβάσει από το αμάξι!όμως εγώ δεν πτοούμαι και ευτυχώς έχω ακόμα αρκετή χαχα!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα να δοκιμάσεις και το άρωμα της Dita Von Teese οπωσδήποτε τότε!

      Διαγραφή
  4. τελειες απαντησεις Χαρα μου κ το τραγουδι σου ειναι αντιπροσωπευτικοτατο!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και το tag κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλές απαντήσεις! Σε βραβεύσαμε και 7 άτομα!!!
    Αν έκανες πάντως blog με δικές σου ιστορίες θα ήταν πολύ πετυχημένο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα,κάποια στιγμή θα το τολμήσω!!!!πάντως όταν τελειώσουμε με τη Μπιούτι σίγουρα δε θα σας αφήσω μετά,και θα σκαρφιστώ κάτι άλλο!!μπορεί και ήδη να το έχω βρει χιχι!!! <3 <3 <3 σε ευχαριστώ !!!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για αυτό το ξεχωριστό (όπως γράφω πάντα) βραβείο!
    "Η γυναίκα του Χιού Τζάκμαν";
    Αν σου πω ότι σήμερα είχα μια συζήτηση στο τηλ. με την Θεία μου που είναι στην Αυστραλία και ανέφερα ποιον άλλον; Τον Χιου Τζάκμαν! Χαχαχα!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ Φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα όμορφη!!!!αλ'ηθεια;;;εντάξει τώρα μένει απλά να έρθει αυτή η μέρα που θα αλλάξω σώμα και πατρίδα για μια μέρα και θα θυσιαστώ στο βωμό του Χιου!!!,χιχι!!!

      Διαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ που το έκανες και μάλιστα τόσο άμεσα!!!Πολυ ομόρφες οι απαντήσεις σου!!! :) Ειδικά η απάντηση στην ερώτησή μου πόσο συμφωνώ μαζί σου Χιου for everrrrr!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σε ευχαριστω !!! :-) εεε μα ειναι θεος τι να κανουμε !!!!! :-)

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήριααα!!
    Α!θα σε αφήσω να είσαι για μια μέρα η γυναίκα του Αντρα μου!!Επειδή θα είμαι εγώ τις υπόλοιπες!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω !!!!! Εντάξει και για μια μέρα μου φτάνει !!!!!

      Διαγραφή
  10. πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!ειδικά η έκτη!έχεις απόλυτο δίκαιο!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/10/blog-post_30.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ !!!!! Ε ναι !!!!! Έτσι δεν ειναι ; Γιατί να τρώγομαστε ;

      Διαγραφή
  11. χαχαχαχχ hugh Jackman e???Σε καταλαβαίνω!! :D
    Επίσης,τέλειο το Opium..κλασσικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαπαπα Opium;;; Μου θύμισες παιδικά χρόνια, το φόραγε πολύ η μητέρα μου, βαρύ λιγάκι βέβαια, ή σου πάει ή δε σου πάει το συγκεκριμένο, τόσο απλά! χιχι

    Άσε το Χιου κάτω!!!!! Λατρεμένος σε όλες του τις ταινίες!!!!

    Το corpus το βρίσκεις σε Χόντο;;;

    αααα thanks και για το βραβειάκι, ναι το έχω ήδη κάνει και μου έχουν βάλει και την ερώτησή σου σνιφ αλλά για καλό είναι όπως και να χει!!!!

    Φιλιά πολλά Χαρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι όπως το είπες για την κολόνια ακριβώς!χιχι!!!!! φιλάκια!!! <3

      Διαγραφή
  13. Πολυ ωραιες απαντησεις Χαρα μου ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχες απαντήσεις..Συγχαρητήρια για το βραβειάκι..χαχα <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου Χαρά!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γειά σου είμαι η Μάρω και είμαι νέο μέλος στο blog σου.Πάρα πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!Προημερών πήρα και εγώ αυτό το βραβειάκι και χάρηκα πάρα πολύ!Αν θες μπορείς να επισκεφτείς το blog μου μιας και είναι ''νεογέννητο'' ακόμη (χαχα) ένα μήνα ζωής έχει και να μου πεις την γνώμη σου!!!!

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!