*TAG- 10 THINGS ABOUT ME!!!*

Γεια σας!!!Τι κάνετε;Έχετε γυρίσει όλες από τις διακοπές σας ή όχι ακόμη;
Ακόμη προσπαθώ να προσαρμοστώ στην καθημερινότητα,μετά από τέσσερις υπέροχες μέρες διακοπών που είχα,και δυσκολεύομαι αρκετά,χεχε!!!
Με έχετε κάνει αρκετά tag,οπότε λέω να ξεκινήσω σιγά σιγά!!!
Θα ξεκινησω με το 10 things about me,που με έκανε η Έλλη από το beauty and more !!!

Hello girls!How are you?Still on vacation or no?
I'm still trying to get back to reality,after four wonderfull days i spent,but it's very hard,hehe!!!!
I have a lot of tags to do,so i think i will start with this one the 10 things about me tag,that Elli from beauty and more made !!!



Ας δούμε λοιπόν 10 πράγματα για εμένα που πιθανόν δε γνωρίζετε!

Let's see 10 things about me,that probably you don't know!

1)Είμαι πάρα μα πάρα μα πάρα πολύ αναποφάσιστη...ή μήπως δεν είμαι;μάλλον θα είμαι!αλλά δεν είμαι και σίγουρη!

I am a little undecided!or maybe not!i guess i am,but i'm not sure!

2)Διαβάζω τις 50 αποχρώσεις του γκρι (ήμουν η πρώτη που το έκραζα,και εξακολουθώ να το κάνω!απλά από περιέργεια το διάβασα!!!!)

i have read 50 shades of grey,and i ve been the first that saying the worst about this book!i was just curius!


3)Μόλις ολοκλήρωσα έναν κύκλο μαθημάτων  ''history of rock music'' yeahhh!!!!

i've just complete seminars about ''history of rock music'' yeahhh!!!!

4)Είμαι λιγουλάκι ζηλιάρα,αλλά με την καλή έννοια φυσικά!!!

i am a little jealus!

5)Δεν έχω δει ακόμη ''το ημερολόγιο'' επειδή ξέρω πως θα κλάψω,και δε θέλω να κλαίω!

i haven't seen ''the notebook'' yet,because i know i will cry,and i don't want to cry!

6)Ακόμη και σήμερα οι αγαπημένοι μου τραγουδιστές είναι οι εξής-Θάνος Καλλίρης,Γιώργος Λεμπέσης,Τριαντάφυλλος,Ευριδίκη,Στέλλα Γεωργιάδου,ONE κ.τλ.!!!!!

My favorite music is still 90's music,and i am hearing all the songs i used to like when i was a kid!

7)Με τον φίλο μου στον ελεύθερο μας χρόνο βλέπουμε La usurpadora (Paola-paolina) μιλάμε ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΨΙΜΟ!!!!!!!αλλά μας αρέσει!!! :-p

With my boyfriend,in our free time,used to watch la usurpadora,and we tottaly burn out!!!!!but we like it!

8)Χωρίς σοκολάτα νομίζω πως θα πεθάνω!

i can't live without chocolate!

9)δε μου αρέσει καθόλου το αλκόολ,το τσιγάρο και τα αναψυκτικά,και επίσης ΄΄απεχθάνομαι΄΄ τις γυναίκες που στρίβουν τσιγάρα!

i hate alcohol,smoking and drinking soft drinks!i also ''hate'' girls that smoking!

10)έχω αλλάξει πάνω από 10 χρώματα στα μαλλιά μου!

i have change more than 10 colours on my head!

Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου,και τα πολύ χρήσιμα πράγματα για μένα!!! :-p
Σας καλώ όλες να το κάνετε το tag,και να μου αφήσετε το σύνδεσμο από κάτω|!Δε θέλω να ξεχάσω καμία,ούτε και να ξεχωρίσω κάποια από εσάς!!!Περιμένω λοιπόν και τις δικές σας απαντήσεις!!!

These were my answers,and all the stuff you learned about me!
I can't choose some of you to do that,so everyone can do this tag,and leave me the link,so i can check your answers!

Φιλάκια !!!

Kisses!!!


20 σχόλια:

  1. Έλιωσα για το La Usurpadora. Αλλά κι εγώ δεν είμαι καλύτερη που βλέπω Avenida Brasil μαθαίνω λέξεις και προσποιούμαι ότι μιλάω βραζιλιάνικα. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα/!!!!!!μα σαν τα μεξικάνικα ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Χαχα σοβαρα ακους ακομα Λεμπεση one κλπ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!!!!!εντάξει δεν ακούω μόνο αυτά,αλλά τα ακούω!!!

      Διαγραφή
  3. Min tolmisw na stripsw diladi tsigaro mprosta sou giati tha faw kampana e?? :O :D:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα,όχι βρε κούκλα μη φοβάσαι!!!!είμαι πολύ δημοκρατική!~!!! ;-p

      Διαγραφή
  4. Paola Paolina! Το έβλεπα με τη γιαγιά μου όταν έπαιζε!!! Τι μου θύμισες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεεε όλοι με τις γιαγιάδες τα βλέπαμε,χιχιχι!!!!! φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  5. Σε συμπαθησα ακομα περισσοτερο ειναι η αληθεια!!!!Γελασα με το τι κανετε με τον φιλο σου στο ελευθερο σας χρονο....χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα,είδες άμα είναι να το καίμε,να το καίμε ολοκληρωτικά !!! <3 <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Εντάξει και ένα 11ο πράγμα που μαθαίνει κανείς από όλα αυτά για σένα είναι ότι είσαι αυθεντική, μοναδική και ξεχωριστή ρε παιδί μου!!!!!

    Αυτές τις αποχρώσεις του γκρι και εγώ όλο λέω να το πάρω και κάθε φορά αγοράζω άλλο βιβλίο... στο τέλος θα δω την ταινία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ooo!!! <3 ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!!νομίζω πως δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο!!!εύχομαι να μη σας απογοητεύω και κάθε φορά να γίνομαι όλο και καλύτερη!!!

      κοίτα το βιβλίο είνια μαπα,απορώ πως έγινε επιτυχία,αλλά τέλος πάντων!!!!!

      Διαγραφή
  7. Χαχαχα πολύ ωραίες απαντήσεις..
    Είμαι και εγώ αναποφάσιστη..και ναι..λατρεύω και εγώ La usurpadora.!

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεε νομίζω πως όλες οι κοπέλες της γενιάς μας τη λατρέυουν χαχα!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Ωχ, εγώ κάνω στριφτά, ελπίζω να μην με μισείς! Χχαχαχα! :) History Of Rock, ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο post! Να το δεις το ημερολόγιο, το αξίζει το κλάμα του, απ'τις καλύτερες ιστορίες. Εμένα γενικά δε μ'αρέσει να καπνίζουν οι γυναίκες, αλλά ειδικά τα στριφτά πολύ αντρικά μωρέ.

    ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ; ΦΙΛΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε,ναι κάποια στιγμή θα το δω στάνταρ,δεν το γλιτώνω!!!!!!!!μα ναι,αυτό λέω και εγώ,πολύ αντρικό,άσε που άμα συνοδεύεται με το ανάλογο ύφος είναι ακόμη χειρότερο!!!!!!!! χαχαχα!!!! :-p

      Διαγραφή
  10. Τι ωραιο ποστ! Κι εγω εβλεπα ενα διαστημα με το φιλο μου την παολινα αλλα καπου το χασαμε.που το βλεπετε τωρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχουμε σε βίντεο κασέτα αλλά νομίζω μπορεί να τα έχει στο YouTube!!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!