*MY FAVORITE BB CREAM*

   Γεια σας κοριτσόπουλα μου,τι μου κάνετε;
Σήμερα όπως είδατε και από τον τίτλο,θα σας μιλήσω για την πιο πιο πιο αγαπημένη bb cream που έχω δοκιμάσει,και δεν την αλλάζω με τίποτα!
   
   Hello my girls!how are you today?
Today i will tell you,as you saw from the title about my faveorite bb cream,and i don't change it!




Την είχα πάρει,πριν από αρκετό καιρό,που είχα κάνει μια έρευνα για τα καλλυντικά από καταστήματα με 1 ευρώ.Ναι,κοστίζει 1 ευρώ!
Μπορείτε να διαβάσετε το κείμενο εδώ!!!


I have it for a long time ,and i have purchase it,for a research i was doing about 1 euro cosmetics.yes this one costs 1 euro!
You can read my article here!!!

Λοιπόν,αυτή η bb cream,είναι η απόχρωση νούμερο 2.Έχει ελαφριά κάλυψη,είναι πολύ ενυδατική,και μυρίζει πούδρα...
Απλώνεται εύκολα,και γίνεται ένα με την επιδερμίδα,και φυσικά δεν αφήνει κανένα ίχνος λιπαρότητας.
υ.γ. εγώ έχω κανονική επιδερμίδα,με λίγη λιπαρότητα στη μύτη.

So,this is the number 2.It has a light coverage,it's very hydrating,and smells like baby powder...
It's easy to apply,and fits to the skin,and of course it's not oily at all.
p.s. i have a normal skin,and i am a little oily on my nose.




Νομίζω πως είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει,δε χρειάζεται καν πούδρα από πάνω,είναι τέλεια για πρωί,και για το καλοκαίρι για ένα πιο ελαφρύ αποτέλεσμα.Η εταιρία ονομάζεται beauty angel.
Έχει τρεις αποχρώσεις.Δυστυχώς στο μαγαζί που την είχα πάρει,μου είπαν πως είναι σε έλλειψη και δε ξέρουν αν θα τη ξαναφέρουν.Αν κάποια ξέρει ας με ενημερώσει,θα χαρώ πολύ να μάθω ότι μπορώ να την αγοράσω ξανά,γιατί μου τελειώνει...σνιφ σνιφ... :-(

I think it's the best bb cream i have ever try,it doesn't even need powder,and it's ideal for morning and summer for a lighter result.the company is beauty angel.
It has three shades.Unfortunately the shop i have bought it,doesn't have it right now,and the don't know when they going to bring it again...snifff... :-(

Την έχετε δοκιμάσει ποτέ;Ποια είναι η γνώμη σας;
Have you ever try it?What's your opinion?

Φιλάκια,Χαρά!
Kisses,Chara!

23 σχόλια:

  1. γεια σου χαρα επέστρεψα ..... καλο φθινόπωρο να έχουμε ... ωραία ανάρτηση όπως πάντα , φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω να πέρασες ωραία!!!!εγώ αύριο φεύγω,οπότε δε λέω ακόμη καλό φθινόπωρο έχουμε δυο εβδομάδες,χεχεχε!!!!!!!
      σε ευχαριστώ φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Συνήθως είμαι δύσπιστη σε καλλυντικά του 1 ευρώ αλλά φαίνεται καλή και εμπιστεύομαι τη γνώμη σου! Δεν είχα ξανακούσει γι αυτήν την εταιρεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που το λες αυτό!κ εγω ημουν πάρα μα πάρα πολύ δύσ´ιστη βλεποντας ομως πολλες bloggers να μιλανε για αυτά αποφάσισα να κανω το βημα και δεν το μετάνιωσα! Βεβαια τα ψειρίζω σε σημείο αηδίας πια,αλλα νομιζω πως πρεπει!χεχε!!!παντως ειλικρινα δεν εχω βρει αλλη bb σαν κ αυτη !!!

      Διαγραφή
  3. Ωραία φαίνεται!
    Δυστυχώς την έχω ψάξει και εδώ όμως δεν την βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου μιλάω ειλικρινά ειναι ΥΠΕΡΟΧΗ!!!αλλα δυστυχως και εγω δεν τη ξαναβρήκα... :-(

      Διαγραφή
  4. Δεν την έχω ακούσει ξανά αυτή την εταιρία...έχει πολύ χαριτωμένη συσκευασία και φαίνεται καλή.. :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε και εγώ την ήξερα,αλλά είναι πολύ γνωστή στο εξωτερικό!!!!ναι,είναι πάρα πολύ,την έχω στα πολύ πολύ αγαπημένα μου!!!! ;-)

      Διαγραφή
  5. Χαρα επιγοντως απο που την πηρες!Τη ψαχνω και εγω... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πίστευα ότι οι ΒΒ δεν κάνουν για μένα, αλλά μετά από την περιγραφή σου με έκανες να θέλω να δοκιμάσω τη συγκεκριμένη. Δεν την ήξερα τη μάρκα.
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σίγουρα δεν κάνουν για όλες τις επιδερμίδες.εμένα δε μου αρέσουν όταν αφήνουν λιπαρότητα,αλλά αυτή είναι τέλεια!

      Διαγραφή
  7. Δεν την έχω ξανακούσει, αλλά θα την δοκίμαζα, διαβάζοντας την άποψή σου!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hi I love your blog your posts are amazing !!! go check and subscribe !

    this is my blog http://wtfstreetstyle.blogspot.pt

    kisses WTF! STREET STYLE !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν, μόλις είδα το ποστ σου την επόμενη μέρα έτυχε να περάσω από ένα κατάστημα τύπου 1 ευρώ που έχουμε εδώ. Είπα στην κυρία τη μάρκα και το προϊόν (BB κρέμα) και κατάλαβε ποια ηθελα.. Μου είπε ότι η τελευταία φορά που την έφεραν ήταν τον Ιούνιο. Μετά δεν μπόρεσε να την βρει ξανά για να την φέρει. Κρίμα.. Πρέπει να είναι όντως σε έλλειψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν ειμαι φαν των BΒ αλλα αυτη φαινεται ενδιαφερουσα...και μονο 1 ευρω?wow..μακαρι να την πετυχω καπου..
    ριξε μια ματια αν θελεις..ειμαι κανουρια...xxxxx
    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ άμα την πετύχεις να με ενημερώσεις!!!καλή αρχή!!!!!! <3

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το post σου!!Θα ήθελα πολύ να την δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!