*GOLDEN ROSE*

 Γεια σας αγάπες μου,τι κάνετε;Πόσες από εσάς είστε ακόμη εδώ;Ελάτε να λιώσουμε μαζί στην Αθήνα!!! :-p
Μπορούμε όμως να λιώσουμε όμορφα,με ωραία προϊόντα μακιγιάζ που αγαπάμε και λατρεύουμε!
Θέλουμε να είναι ωραία;
Θέλουμε να έχουν καλή απόδοση;
Θέλουμε να έχουν καλή διάρκεια;
Θέλουμε να είναι οικονομικά;
Εάν απαντήσατε  ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ πάμε παρακάτω!!!(εμείς και η κυβέρνηση ένα πράγμα)
Η εταιρία Golden rose μας τα προσφέρει όλα αυτά!!!!

Hello my lovely girls!How are you?
Today i ask a few questions!
Do you want to try good cosmetics?
That are pigmented?
That last for a long hours?
To be economy?
If you answer YES YES YES keep reading!
The right company for you is Golden rose !!!!





Η εταιρία μου έστειλε τα εξής προϊόντα όμως σίγουρα θα εμπλουτίσω τη συλλογή μου με πολλά ακόμη!Ήδη έχω wish list!
Πολλών σελίδων!!!

The company recently has sent me these products to try,but for sure i will complete my collection with more,i already have a big wishlist!!!

GOLDEN ROSE
RICH COLOUR NAIL LACQUER
ONE STEP MAXI BRUSH




Η απόχρωση είναι η νούμερο 17 και είναι ένα έντονο προτοκαλοκοραλί!
Για 4 μέρες διήρκεσε στα νύχια μου χωρίς να ξεφλουδίσει καθόλου!
Το θέμα είναι πως το είχα περάσει μόνο ένα χέρι,γιατί όπως αναγράφει έτσι είναι,και αν και μπήκα στον πειρασμό να το περάσω και δεύτερη στρώση από συνήθεια, δεν το έκανα,για να δω τι ψάρια πιάνει!Πιάνει σίγουρα από τσιπούρα και πάνω!
Όπως βλέπετε έχει ένα πολύ χοντρό βουρτσάκι,που καλύπτει όλο το νύχι!Δεν είχα δοκιμάσει κάτι παρόμοιο,και πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ!Σίγουρα θα πάρω και άλλα μανό από τη συγκεκριμένη εταιρία!

This shade is the number 17 and is a colar-orange colour!
Fo four days was perfect on my nails and didn't crackle at all!
The point is that this nail polish is one coat nail lacquer and has maxi brush that covers the whole nail!I like this one very much and i'm 100% that i will try a lot of other nail polishes from this company!

GOLDEN ROSE
ULTRA RICH COLOR LIPSTICK



 Αυτό είναι το νούμερο 55,και είναι ένα καθαρό ροζ,ενυδατικό,που μυρίζει βανίλια υποβρύχιο!
Έχει αρκετά καλή διάρκεια,3 ώρες,και το χρώμα έχει αρκετά καλή απόδοση.Για πρωινό μακιγιάζ ή απογευματινό,εάν θέλετε κάτι γλυκό και φυσικό,σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και άλλες αποχρώσεις!

This is the 55 number is a clear pink colour,nourishing that smells like vanillia!
It has long waering texture,3 hours i would say,and the colour is rich and intense!For a morning or evening make up,i would definetely reccomend this one!
I would like for sure to try more colours of this lipstick!

GOLDEN ROSE
TERRACOTTA SPARKLE TRIO EYESHADOW




Το νούμερο αυτής της υπέροχης τριπλής σκιάς είναι το 408!
Σούπερ ουάου χρώματα για βραδινά καλοκαιρινά βλέμματα, υπό το φως του φεγγαριού!
Στο επάνω swatch είναι με βρεγμένο πινέλο,και στο κάτω με στεγνό!
Μου θυμίζουν αρκετά της erre due,και αυτή η γυαλιστερή υφή μου αρέσει!Διαρκούν πάρα πολύ,και γενικά τις προτιμώ με βρεγμένο πινέλο,γιατί μου αρέσει περισσότερο αυτό το metallic αποτέλεσμα,χωρίς να είναι κιτσ γυαλιστερό!
Τις ερωτεύτηκα,και θα ήθελα να τις βρω και σε πιο μπρονζέ αποχρώσεις!

The number of this wonderfull eyeshadow trio is the 408!
Super whoaou colors for sexy glance underneath the summer sky!
In the first swatch you can see how they wright with a wet brush,and down with a normal!
They remind me of erre due,and this sparkling texture is nice!They last for a long time,and i prefer them with a wet brush for a metallic look,that doesn't look kitch!
I fell in love with them ,and i will search them and in more bronze shades!

GOLDEN ROSE
DEFINITIVE VOLUME LENGHT MASCARA




Αυτό το προϊόν είναι το μόνο που δε με ξετρέλανε,και για αυτό σας το άφησα για το τέλος!
Δυστυχώς δε μου δίνει κάποιον ιδιαίτερο όγκο,ή μήκος ή κάτι,είναι μια απλή συνηθισμένη μάσκαρα,ούτε κάτι το ιδιαίτερο ούτε και του πεταματού φυσικά!

Thos was the only product that doesn't made me mad,so i left it for the end!
Unfortunately it doesn't volume or leghten my lashes,it doesn't do anything special,is a simple ordinary mascara!

Αυτά λοιπόν ήταν τα προϊόντα από την εταιρία που έχω δοκιμάσει!Σίγουρα θα δοκιμάσω και πολλά άλλα στο μέλλον!Στο σύντομο μέλλον,χιχι!!!

That were the products i have tried from this company!ANd i will try more in a very few days!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο;Σας άρεσαν;τι θα μου προτείνατε;

Have you ever try them?did you like them?have you any reccomendations?

Φιλάκια!!!
Kisses!!!

12 σχόλια:

  1. Μου άρεσαν και εμενα σχετικα τα προιοντα της Golden Rose και ειναι και πολυ οικονομικα! Η σκιά σου είναι σε υπέροχο χρώμα! και γραφει καλυτερα από την δική μου που ήταν ροζ-μωβ!
    φιλια
    Μαιρη

    Fairy {oo} Mary recently posted:
    The best and the worst sample for July, this month we have samples from mostly discused brands!
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2013/07/best-and-worst-sample-for-july.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δοκίμασε το και με βρεγμένο πινέλο,και θα δεις μεγάλη διαφορά στην απόδοση...!

      Διαγραφή
  2. Εχω πολλα προιοντα της συγκεκριμενης εταιριας. Λατρευω τα κραγιον αλλα και οι σκιες εχουν απιστευτη αποδοση. Για την τιμη τους τα θεωρω πολυ αξιολογα προιοντα!

    ellakibeauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπωπωπω τι καλουδια μας δειχνεις σημερα!!!!Καλοριζικα!!Θελω κι εγω να δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!ωραία πραγματάκια δε σας δείχνω ; χιχι!

      Διαγραφή
  4. εγω εχω βαλει κατι γκλιτερακια της golden rose στο ματι εδω και καιρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχω δοκιμάσει κυρίως βερνίκια αλλά και τα κραγιόν τους κάπως με καλούν τώρα τελευταία!!ωραίο review!!!:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ ευαγγελία μου!!!!ναι τα μανό είναι τέλειααα!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!