*GARNIER BBCREAM SPF30*

 Aloha girls!!!Πως μου είστε;
Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν από την εταιρία garnier,και δεν είναι άλλο από τη bb cream,με δείκτη προστασίας 30!

 Aloha girls!!!How are you?
Today i will tell you about a garnier bb cream with spf 30!



Ομολογώ πως αυτό το προϊόν με έχει μπερδέψει αρκετά!
Μου αρέσει πολύ η μυρωδιά,και δεν έχω καταλάβει εάν είναι πιο πολύ bb cream-make up,ή αντηλιακή με χρώμα!
Εγώ στην αρχή νόμιζα πως είναι κρέμα,αλλά στη συνέχεια την είδα στα καταστήματα στο stand με τα αντηλιακά...
Τέλος πάντων...Θα μάθω κάποια στιγμή!Προς το παρόν την έχω χρησιμοποιήσει και για τα δυο και θα σας πω την άποψη μου!

I admit that this product has confused me!
I like the smell very much,but i don't know if it a bb cream-make up or a suncare protect product!
I thought it was a bb cream,but then i saw it in the stand with the suncare products,so i get confused!
However i have used it in both ways so,let me tell you my opinion!




Όπως βλέπετε το χρώμα είναι αυτό δηλαδή αρκετά σκούρο,όμως δεν έχει αποχρώσεις καθώς όπως αναγράφεται έχει μια σύνθεση που ταιριάζει με όλους τους τόνους της επιδερμίδας!
Λοιπόν,ας ξεκινήσω με το χρώμα,στην αρχή εμένα μου άφηνε κάτι κιτρινίλες,όσο μαύριζα όμως ήταν εντάξει,Δε ξέρω κατά πόσο θα ταίριαζε σαν απόχρωση σε πιο ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες για να πω και την αλήθεια...Πάντως για εμένα τώρα,μετά από αρκετά μπάνια δηλαδή είναι οκ!

As you can see,the colour is dark enough,it hasn;t shades because it's formula gets one with every skin tone,as it says!
Let's start with the colour!The first time i use it,the colour wasn;t good because it was like yellow,and i didn't like it,but now after a couple of baths and some tanned it's good for me.but  want to be honest so i don't know if it fits in lighter skin tones!



Όταν απλώνεται γίνεται κάπως έτσι,ένα με την επιδερμίδα,αλλά με μια ελαφριά γυαλάδα,η οποία είναι όμως φυσική,οπότε είναι οκ!

When you apply it,gets like this,it gets one with the skin tone but is a little oily,but it's natural so it's ok!

Η σύνθεση του είναι περισσότερο σαν αντηλιακού,για μένα,και η μυρωδιά το ίδιο!
Έχει προστασία και από UVA και  από UVB!

It is more like a suncare protection product and as for the composition and as for the smell!
It has UVA and UVB filters!

Για τις μέρες που μετά τη δουλειά πηγαίνω στο καπάκι για μπάνιο,είναι ιδανικό.Στην παραλία όμως απεχθάνομαι το μακιγιάζ,οπότε δε θα το προτιμούσα...
Για μια πολύ ελαφριά κρέμα bb,για το πρωινό μου μακιγιάζ,εγώ που δεν είμαι λιπαρή ούτε ξηρή,θα μου άρεσε!Για κάποια πιο λιπαρή επιδερμίδα επίσης δε θα το πρότεινα!

When i'm working and i want to go to the beach after my work is the ideal product for me!but i don't like girls that wear make up on the beach,so i wouldn't buy it for that reason for sure!
For a simple daily make up,if your are not oily or dry i would reccomend it to you!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
όχι make up/χρώμα στην παραλία για κανένα λόγο κορίτσια!
εάν είστε νέα κοπέλα/δεν έχετε προβλήματα ακμής/λιπαρό ή ξηρό δέρμα είναι η κατάλληλη bb cream!

CONCLUSION
Girls please don't wear make up on the beach!
if you are a young girl/if you don't have oil or dry skin/then it's the best bb cream for you!

*Το προϊόν δεν αγοράστηκε με δικά μου χρήματα,στάλθηκε από την εταιρία για κριτική,από εδώ και πέρα όλα τα προϊόντα από εταιρίες είτε δείγματα είτε κανονικού μεγέθους θα τα βρίσκετε με την ετικέτα pr samples*

*Thos product is not a purchase of mine but it was a gift from the company so i can write a review for you.for now on,all these products that companies have sent me,you can find it with the pr samples tag*


9 σχόλια:

  1. Ωραία φαίνεται έλα όμως που είμαι και ανοιχτόχρωμη και έχω λιπαρή επιδερμίδα! Θα την προτείνω σε φίλη μου πάντως! Πολύ καλό review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι καλά θα κάνεις να την προτείνεις,αλλά όχι για σ'ενα,θα είναι πολύ βαρύ για την επιδερμίδα σου!φιλιά!σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο πόστ!!!!Την έχω και εγώ για κοπέλα ανοιχτόχρωμη δεν κάνει είναι αρκετά σκούρα.Αν μια κοπέλα με μεικτη επιδερμίδα θέλει να την φορέσει οποσδήποτε με πούδρα....Εγώ την πήρα να την φοράω αντί για make-up το καλοκαίρι που το δεν αντέχω αλλά επρέπε να μαυρίσω πρώτα λίγο και τώρα είναι κομπλέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι απορώ πως προσαρμόζεται σε όλες τις επιδερμίδες;;;~~~~!!!!πάντως; εντάξει,για όταν σχολούσα μεσημέρι και θα πήγαινα για μπα΄νιο μετά,και δεν [ηθελα να είμαι τελείως άβαφτη ήταν καλή!

      Διαγραφή
  3. Ημουν σιγουρη οτι πηγαινε περισσοτερο σε αντηλιακο παρα σαν μεικαπ!Ωραιο review

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tin dokimasa apo deigmataki alla den m'arese ka8olou!!!! :(
    poluuu skoura kai portokalize kiolas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως θα μπορούσαν αν την προσέξουν λίγο περισ΄΄οτερο!

      Διαγραφή
  5. pira persi tin prwti bb pou evgale i garnier,xwris to spf, k enw pira to medium einai para poly skouro to xrwma! tin evala pros to telos tou kalokairiou me septemvri pou imoun arketa maurismeni k meta tin paratisa.Twra tin ksana8ymi8ika(skeftomoun malista na kanw k post!) kai enw exw maurisei arketa ti vriksw poly skouri k poly gyalisteri!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!