*ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΙΟΥ/MAY'S FAVORITES*

Καλημέρα!!!Το καλοκαιράκι μπήκε με βροχές,σεισμούς και λοιπά,αλλά δεν πτοούμαστε!!!Καλή διάθεση και όλα καλά θα πάνε-ελπίζω!!!
Τώρα που μπήκε ο Ιούνιος λοιπόν,όπως και αν μπήκε,πάμε να δούμε τα αγαπημένα μου προϊόντα, του μήνα που μας πέρασε!

Summer came,and so it's time for me to show you my favorite products for last month!!



Κάποια τα έχετε ξαναδεί,κάποια όχι!πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά!
Some of these may you have already see them,others not,and let's take a look on them!



Για αυτόν τον αφρό καθαρισμού σας μίλησα πιο αναλυτικά στο προηγούμενο post,και ήταν το πρώτο που σκέφτηκα να βάλω στα αγαπημένα μου!Το έχω ήδη φτάσει μέχρι τη μέση,και ας μην το χρησιμοποιούσα ολόκληρο το μήνα!
Το αγαπώ!

I have already told you about this one,on my previous post,and it was the first product i put on my favorites!i have use it a lot,even i didn't use it for the whole month but i love it!

Περισσότερα εδώ!
More info here!


Και για αυτήν την κρέμα σώματος σας είχα μιλήσει παλιότερα,και επειδή βάλθηκα να τελειώσω πρώτα όλες όσες έχω,ορκίστηκα να μην αγοράσω άλλες-τουλάχιστον μέχρι να τις τελειώσω στο μισό!
Αυτή είναι από αυτές που δεν τελειώνουν εύκολα,μιας και είναι 400ml,και τη χρησιμοποιώ καθημερινά μετά το ντους της γυμναστικής,και η αλήθεια είναι πως είναι καλή ιδέα να τη χρησιμοποιώ τότε,γιατί αφήνει μια ανάλαφρη αίσθηση που έχεις πραγματικά ανάγκη εκείνη την ώρα!
Έχει βαμβάκι και μέλι,είναι απαλή είναι ροζουλί,είναι δροσιστική,ενυδατική και μυρίζει πολύ όμορφα!

Also i have told again for this body lotion,and i have a goal,to finish all my body creams,because i have so many,and i promise myself not to take another one unless i finish them!This is one that doesn't finish easily because it's 400 ml,and i use it everyday after the shower i take after my workout,and it's a really good idea to use it that time,because it fells great,and it's something i need that time!
It has cotton and honey,it fells smooth,it's pinky,cooling and hydrating and smells so great!



ΧΑ!!!!Ναι ξέρετε πόσο αγαπώ την καρύδα,και την εταιρία corpus,αλλά δε ξέρετε ότι αγαπώ και το body butter,πέρα από τα body lotions,και σιγά μη και μου ξέφευγε εμένα!
Είναι υπερνευδατικό,έχει βούτυρο καρύδας,shea butter,λάδι ελιάς και αμύγδαλου,και είναι ένα body butter που απλώνεται εύκολα,απορροφάται,και ενυδατώνει!
Εγώ όμως το χρησιμοποιούσα πιο πολύ για τη μυρωδιά,για να το σετάρω με την κολόνια καρύδα που θα σας δείξω σε λίγο!

Ha!You know how much i love coconut,and how much i love cirpus company,and also how much i love body lotions,but did you know i love body butters too?
This one is very hydrating,it has coco butter,shea butter,olive oil ans sweet almond oil!it is a body butter that is easy to apply and absorded quickly!
But i use it in combination with a coconut perfume i got and i'm going to show you right now!



Και αυτή είναι η κολόνιτσα που πήρα από το <<Πάρε πάρε>> και μυρίζει καρύδα,και η μυρωδιά είναι τέλεια υπέροχη και καταπληκτική!η κολόνια κόστισε 4 ευρώ και το μπουκαλάκι 1 ή 2!Είχε και άλλες μυρωδιές,και τώρα γλυκοκοιτάζω τη βανίλια!
Κρατάει για πάρα πάρα πάρα πολλές ώρες,και δε ξέρω αν σας το είπα,αλλά μυρίζει τέλεια!!!!! :-p

This is the perfume i got from a shop in Athens and smells coconut,it's great,perfect and super!it cost 4 euros the perfume and 1 euro the bottle!It has other smells too,and now i want to buy the vanilla smell!it lasts for many hours,and i don;t remember if i told you but smells great!!!!!! :-p



Επίσης μου άρεσε πολύ,και χρησιμοποίησα αρκετά αυτό το διπλό concealer της essence ,το match 2 cover,cream concealer.Χρησιμοποιώ και τις δύο αποχρώσεις,αναλόγως το μακιγιάζ και το αποτέλεσμα που θέλω,γιατί μου έχουν ταιριάξει και οι δύο.Η σκούρα είναι η πιο καλυπτική,και η άλλη είναι μεν καλυπτική αλλά δίνει και μια φωτεινότητα!Και η τιμή,μόνο 4 ευρώ!

Also i like very much this concealer from essence.is the match 2 cover,cream concealer,and has two shades.i use them both despite the result i wantboth of them are coveraging but the lighter has some brigthening !the price,only 4 euros!



Αυτή η παλετίτσα της maybelline έγινε από τις αγαπημένες μου για το Μάιο μιας και τίμησα τα πιο girly μακιγιάζ!Έχει 4 αποχρώσεις,που φοριούνται μόνες τους,αλλά και συνδυάζονται μεταξύ τους,για να φτιάξετε διάφορα μακιγιάζ!

This maybelline pallete eyeshadow was one of my favorites for May,because i like the more girly make uo!it has 4 shades of pink-purple that you can wear alone,or you can combine to create different looks!



Αυτή η χρυσή σκιά είναι από τη l'oreal η απόχρωση 151 pure gold.Τη χρησιμοποιώ και μόνη της με πράσινη μάσκαρα,και για λάμψη κάτω από το φρύδι ,είναι πολύ καλή και η απόδοση αρκετά καλή,για πιο έντονο αποτέλεσμα την έχω δοκιμάσει και με βρεγμένο πινελάκι,αλλά η τιμή της είναι απαγορευιτκή,πάνω από 10 ευρώ...μπορείτε όμως να τη βρείτε και στο internet πολύ πιο οικονομική!

This one eyeshadow is from l'oreal the 151 pure gold colour!i use it alone with green mascara,or for brightening,and it is good enough,also i have try ot with wet brush,but it's expensive,it costs more than 10 euros,but you can find on the internet much more cheaper!



Ξέρω πως πολλές δε θέλετε ούτε να ακούτε για τα κραγιόν της lovie,αλλά μάλλον εγώ έχω σταθεί πολύ τυχερή στο συγκεκριμένο θέμα,γιατί όσα έχω πάρει είναι τέλεια,διαρκούν πολύ,μυρίζουν ωραία,και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη!
Το συγκεκριμένο είναι το νούμερο 37,και είναι ένα πολύ έντονο φούξια!το υπερφόρεσα αυτό το μήνα,και σίγουρα θα συνεχίσω και για όλο το καλοκαίρι!

I know that most of you don't like lovie lipsticks,but i am very lucky with these,because those i have choose,are great,and smell wonderfull,they last a long time,and i'm very satisfied!
This one is number 37,and it's a very tense pink fuckshia that wore almost every day and i will continue for the whole summer!



Τέλος μολυβάκια και eyeliner!
Last,eyepencils and eyeliner!

lovie 21
erre due 80

h&m green

Το μπεζ μολυβάκι της erre due,δε νομίζω να λείψει ποτέ από τα αγαπημένα μου.το πράσινο της lovie είναι ένα τέλειο σμαραγδί χρώμα,και το eyeliner από h&m είναι ένα τυρκουάζ.το μόνο που δε μου αρέσει είναι το πολύ μαλακό και μικρό βουρτσάκι,γιατί εμένα δε με βολεύει,αλλά έχω πινελάκι οπότε τζίτζι!

The beige eyepnecils from erre due is all time favorite.the green for lovie is a great emerald colour,and the eyeliner from h&m is tyrqoise,but the only negative for me is the brush that is very small and smooth!

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προιόντα για το Μάιο!Περιμένω τις απόψεις σας και τα σχόλια σας!

These were my favorite products for May!
I'm waiting for your comments!

Και εσείς φίλες Ελληνίδες μη ξεχνάτε το giveaway!
Πατήστε εδώ!!!!!!

Μάκια!!!!!!!!!!!!!

24 σχόλια:

  1. Κ μενα το 37 της Lovie ειναι το αγαπημενο μ! πολυ ωραια τα πραγματακια π μας εδειξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα κραγίον της lovie μου αρέσουν και εμένα πάρα πολύ,το boby butter το χτησιμοποιούσα για χρόνια και ήμουν πόλυ ικανοποιημένη και το αρώματάκι που μας έδειξες μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και εγώ έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη,όσο για το άρωμα το έχω υπερερωτευτεί!!!

      Διαγραφή
  3. Το body butter καρύδα θέλω πολύ να το δοκιμάσω κι εγώ...τώρα τελευταία έχω μια αγάπη με τα body butter!! Πολύ ωραία τα πραγματάκια σου!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ είχα καιρό να χρησιμοποιήσω,και μου αρέσει πολύ η υφ'η και η αίσθηση που αφήνει!σε ευχαριστώ Λίνα μου,φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ααααα τη συγκεκριμένη σκιά τη χρησιμοποιώ κι εγώ! Είναι τέλεια πραγματικά! Πολύ ωραία όλα, τον αφρό θέλω πολύ να τον δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι δεν είναι πολύ ωραία;λαμπυρίζει όσο πρέπει,και το χρυσό της είναι ωραίο και διακριτικό!ευχαριστώ!!!όσο για τον αφρό,έχω μείνει κατευχαριστημένη,και ήδη τον αγόρασα δις,λόγο της έκπτωσης!

      Διαγραφή
  5. Αγαπλω καρύδα, χρυσή σκιά κ πρασινο-μπλέ μολύβια.....
    Φιλιά
    Μαιρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα παίρνω ιδέες για προιόντα σώματος από σένα! Οι προτιμήσεις μας είναι παρόμοιες! Ωραία τα αγαπημένα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοο,χαίρομαι πολύ για αυτό που μου λες!!!σε ευχαριστώ!!! ;-) :-)

      Διαγραφή
  7. m'aresei na vlepw ta agapimena sou!!!egw den vlepw na kanw auto ton mina!!xixxiix..argisa polu!! :D
    to kragionaki fainetai teleio!oti prepei gia tin epoxi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάλλιο αργά παρά ποτέ!!!!και εγώ αργώ κάποιες φορές λόγο κοινόχρηστου λάπτοπ με την αδερφή μου,χιχι!!!ναι είναι πολύ ωραίο,και πολύ έντονο!

      Διαγραφή
  8. Το μπεζ μολύβι θέλω πολύ να το δοκιμάσω!Όλοα πολύ όμορφα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ,είναι πολύ ωραίο,το έψαχνα καιρό,γιατί το είχα δει σε μια φωτογραφία και φαινόταν πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!ευχαριστώ!!! :-)

      Διαγραφή
  9. Απο που να πρωτοξεκινησω (μεγαλο ποστ φιλεναδα!)!!!
    1.Θα σου πω για το κραγιον της lovie ειναι ηδη στο wishlist μου(η συγκεκριμενη αποχρωση) και θα ηθελα να σε ρωτησω απο διαρκεια πως τα παει.
    2.Όσον αφορα L'Oreal εχοντας δουλεψει γι αυτη θα σου ελεγα οτι τα προιοντα της ειναι υπερεκτιμημενα σε σχεση με την τιμη τους,και χαμηλοτερης ποιοτητας απ οτι ηταν καποτε.Η σκιουλα που δειχνεις εδω ειναι οντως υπεροχη!
    3.Συνεχισε τη καλη δουλεια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα,είδες μου αρέσαν πολλά τι να κάνω!!! :-p
      1)κοίτα να δεις οι γνώμες για τα κραγιόν της lovie διίστανται!εμένα μου κρατάνε πραγματικά για ώρες,χωρίς καν μολύβι ή βάση!δηλαδή το φοράω στη δουλειά,δουλέυω 5 ώρες,και δεν ΄έχει φύγει μέχρι να σχολάσω,λίγο να έχει μειωθεί η ένταση!
      2)το ξέρω πως είναι υπερεκτιμημένα και το διαπίστωσα όταν έμαθα τα ψώνια μέσω ίντερνετ!εγώ τη συγκεκριμένη την είχα πάρει από εδώ,και την είδα στο ίντερνετ μετά από καιρό περίπου 4 ευρώ από αγγλία,και εδώ την πουλάνε γύρω στα 12...όπως και την παλέτα της maybelline που την πήρα 6 και εδώ την πουλάνε 15...εκμετάλλευση...
      3)ευχαριστώ γλυκούλα μου!!!!και εσύ το ίδιο!! <3

      Διαγραφή
  10. To body butter tis Corpus einai teleio!! An theleis dokimase kapoia stigmi (kata protimisi xeimwna omws giati exei varia murwdia) to bodu butter me vanilia-mpiskoto! To latreuw!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα,σίγουρα θα το έχω στα υπόψιν αγαπώ kαι βανίλια και μπισκότο!!!!!ευχαριστώ για την πληροφόρηση!! :-)

      Διαγραφή
  11. Ωραια αγαπημενα!!!
    Ζηλεψα θελω και εγω το body butter και το αρωματακι καρυδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ!!!απότι θυμάμαι ήταν και οικονομικό~!!

      Διαγραφή
  12. Agapw ton afro tis garnier... Einai ethistikos :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!