Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

*ΣΑΠΟΥΝΙ ΜΕ ΛΑΔΙ ΕΛΙΑΣ ΑΠΟ BODY FARM/SOAP WITH OLIVE OIL FROM BODY FARM*

 Γεια σας κοριτσάκια μου γλυκά!Πώς είστε σήμερα;
Θα σας μιλήσω για ένα προϊόν που δε σας έχω ξαναμιλήσει,ένα σαπουνάκι καθαρισμού!
Το συγκεκριμένο είναι ένα φυτικό σαπούνι με λάδι ελιάς με μυρωδιά χαμομήλι,της body farm!

Hello my sweet girls,how are you today?
i will tell you about a product i haven't told you before ,it's about a soap!
This one is a vegetable soap with olive oil,and smells chamomile from body farm!



Κοστίζει 2,10 και μπορείτε να το βρείτε σε καταστήματα καλλυντικών,και νομίζω σε κάποια σούπερ μάρκετ.

it costs 2.10 euros and you can find it in stores and some big super market.

Είναι και για το πρόσωπο και για το σώμα,και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος.Η συχνή χρήση του απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα,ενώ προσφέρει ενυδάτωση και άμεση αίσθηση απαλότητας.

it's for both facial and body cleansing.frequent use of this product remove dead skin cells,while providing long lasting hydration and suppleness to skin.

Εγώ το χρησιμοποιώ αρκετά συχνά,και μου αρέσει πολύ!Νιώθω να μου καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα και να την ενυδατώνει!

Επίσης είναι χωρίς parabens!


i use it frequently and i like it a lot.i fell my skin cean and hydrating!

also it's parabens free!

Το έχετε δοκιμάσει;έχετε δοκιμάσει κάποιο άλλο σαπούνι;σας άρεσε;

Have you ever try it?or a product similar to that?did you like it?


15 σχόλια:

  1. Έψαχνα ένα σαπουνάκι Χαρά μου οπότε νομίζω πως θα το αγοράσω κι εγώ!!
    Θα το ψάξω στα σουπερμάρκετ!!

    Τα φιλιά μου!!
    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραία!!!επίσης ξέχασα να πω,πως έχει και άλλες μυρωδιές,καρύδα,βανίλια και τα λοιπά!!!
      να σαι καλά,πολλά φιλιά!!! <3

      Διαγραφή
    2. και καρύδα?? :O
      Οκκκκ θα το ψάξω αύριο!! :)
      Ευχαριστώ κούκλα μου!!!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά ξέρω ότι η ελιά είναι από τα καλύτερα συστατικά για ενυδάτωση! Θα είναι σίγουρα ωραίες και οι άλλες μυρωδιές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πολυ καλή!!!!η μαμα μπυ πηρε τη βανιλια και μυριζει ωραια το χαμομηλι μυριζει κανονικα σα χαμομηλακι!

      Διαγραφή
  3. Το χω δει απειρες φορες αλλα δεν φανταστηκα οτι μπορει να ειναι για το προσωπο...!!!Το συνδιαζεις με γαλακτωμα η σκετο στον καθαρισμο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι και για ποσωπο και για σωμα!πρωτα ξεβαφομαι με ροδονερο και αμυγδαλελαιο κκαι μετα βαζω αυτο και μετα λοσιον! :-)

      Διαγραφή
  4. δεν τα ηξερα τα προιοντα της Body Φarm αλλα μου εκανε ενα κλικ!σιγουρα θα τα δοκιμασω!και κατι μου λεει οτι δεν θα με απογοητευσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αληθεια εγω το πηρα μιας και μπυ ειχαν περισσεψει δυο ευρω,δε θα σκεφτομουν δηλαδη να το αγορασω ειδαλως ομως το εχω ευχαριστηθει πολυ!!!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφο που φαίνεται!!Μου αρέσουν τόσο αυτά τα φυσικά!!Βέβαια έχω φτιάξει δικό μου σαπούνι οπότε θα κάνω πολύ καιρό να αγοράσω! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και εγω θελω να φτιαξω καποια στιγμη!!!να μο πεις πως!!!!

      Διαγραφή
  6. Φαίνεται πολύ ωραίο και σημαντικό το ότι δεν περιέχει parabens! Θα ήθελα κι εγώ να δοκιμάσω κάποιο σε διαφορετικό άρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εχει παρα πολλες!!!!!ειπα να παρω την πιο φυσικη αλλα σιγα μη μου ξεφυγει η καρυδα χιχιχι!!!

      Διαγραφή
  7. Hi I love your blog your posts are amazing !!! go check and subscribe !

    this is my blog http://wtfstreetstyle.blogspot.pt
    my istagram username : missappowtfstreetstyle
    my facebookpage: http://www.facebook.com/wtfstreetstyle

    kisses WTF! STREET STYLE !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for Reading!
Leave a comment!

More Jiubilo!

*SEPTEMBER BOOK HAUL!!!*

Γεια και χαρά, Χαρά εδω! Τι κάνετε; Πως ειστε; Το σημερινό post είναι ένα βιβλιοhaul, γιατί κάτι μια βόλτα στα βιβλιοπωλεία, κάτι το φε...