*THE WORST PRODUCT I'VE EVER HAD*

   Και ήρθε η ώρα να σας δείξω ποιο είναι το πιο μισητό,απαίσιο,τραγικό,ελεεινό,και δε συμμαζεύεται προϊόν που υπάρχει και απορώ πως το αφήσανε να κυκλοφορήσει στην αγορά,και έχουν και το θράσος να το πουλάνε φυσικά!

 And now the time has come,to show you,what is the worst product i have ever bought!

 Είναι από την avon,και είναι μια ''κρέμα'' ημέρας δροσιστική,ένα gel βασικά με αγγούρι και τέτοια...

It's from avon,and it's a ''cream'' light moisturise,basicly is a gel with cucumber and some more things...


Η απογοήτευση μου ξεκίνησε με το που την άνοιξα,και αντίκρισα ένα πράσινο ζελέ,που και μόνο που το έβλεπα μου ήρθε κάπως,πόσο μάλλον να το έβαζα στην επιδερμίδα μου,στο πρόσωπό μου,,,Άιντε και το δοκίμασα,δεν απορροφάται ούτε με απορροφητικό χαρτί κουζίνας...Έβαλα μια μικρή ποσότητα,και την πρώτη φορά πρώτα το σκούπισα με πετσέτα,και μετά ξαναπλύθηκα απ΄την αρχή και ήταν σα γλίτσα που δε ξεκόλλαγε με τίποτα...Σαν το flubber θα το περιέγραφα...Μετά το έβαλα στο ψυγείο,και το χρησιμοποιούσα με βαριά καρδιά σαν after sun,που απλά με δρόσιζε λίγο,αλλά δεν αντέχω ούτε να το βλέπω,και πάω να το πετάξω στα σκουπίδια,στα τάρταρα,και πιο πέρα ακόμα!
Και για του λόγου το αληθές σας έχω και φώτο,για να δείτε!

 My dissapointment started when i open it,and i was a green gel,and it was very uggly for a beauty product,i couldn't put it on my face...I try to use it,but it doesn't absorbed even if i clean my face again,it is agreen ugly thing,like flubber...Then i put it on my fridge and use it like an after sun,but even for this i didn;t like so i;m going to throw it away!
And see some picture to understand what i'm saying!





Τράτζικ..............
Tragic.................

Το έχετε δοκιμάσει;Ποια ήταν η γνώμη σας;έχετε κάποιο προϊόν που με το που το είδατε είπατε ''αυτό δεν πρόκειται να το βάλω ΠΟΤΕ''.

Have you ever try it?What was your opinion?Did you ever bought a product that you didn't like it?

Φιλάκια!!!
Kisses!!!

23 σχόλια:

  1. Εγώ το είχα,μου έκανε ματ το πρόσωπο και απορροφούνταν αλλά...μου έβγαλε σπυράκια και δεν το ξανάβαλλα ποτέ! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου έβγαζε αυτό ματ αποτέλεσμα ;;ασε έπρεπε να δεις το πρόσωπο μου,με το που το άνοιξα!!!

      Διαγραφή
    2. xaxaxa!!ναι..δν ξέρω πως..μάλλον θαύμα! :P

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. άσε χάλια μιλάμε,μα πραγματικά το φλάμπερ μου θύμησε χαχα!!!!

      Διαγραφή
  3. Τρομοκρατηθηκα και μονο στην ιδεα!!!!Ωραια τα λες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα μη φοβάσαι κουκλίτσα τώρα ξέρεις να μην το πάρεις!!!

      Διαγραφή
  4. Απαίσιο φαίνεται αχαχαχαχα! Εγώ το ίδιο νιώθω για τα κραγιόν της Lovie. Χάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρεις ποιο ήταν το πιο ωραίο;το ότι το πέταξα στα σκουπίδια!!!!!! :-p

      Διαγραφή
  5. Exw 3 enudatikes kremes apo ti seira Avon Care k gia na eimai eilikrinis den exw kanena parapono... Tin sygkekrimeni vevaia den tin exw, mporei auti na einai tragiki... :P Krima!!! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δεν αμφιβάλλω καθόλου για αυτό που λες,και εγώ έχω πάρει και άλλες κρέμες της avon,και μου είναι πάρα πολύ καλές!αλλά η συγκεκριμένη δεν είναι καν κρέμα,και λέει απέξω gel cream και στην περιγραφή πάλι δεν το διευκρινίζει,η υφή είναι απαράδεκτη!

      Διαγραφή
  6. Να τα λέμε αυτά για να μην κλαίμε τα λεφτά μας και το κακοποιημένο δερματάκι μας.... καλά έκανες! Θέλω και γω να κράξω μερικά άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιμένουμε και τα δικά σου,για να προφυλαχτούμε!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. χαχαχαχ Γέλασα πολύ μα φλάμπερ και τρατζικ χαχαχαχαχ τέλεια τα λες, δεν το έχω δοκιμάσει και ούτε και επρόκειτο μετά το ποστ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο μόνος λόγος που δεν το πέταξα είναι για να σας το δείξω|μετά το τράβηγμα των φωτογραφιών όμως κατευθείαν στα σκουπίδια!

      Διαγραφή
  8. Έτυχε να δοκιμάσω και εγω φέτος αυτή την κρεμα και μετά από κάθε χρήση έβγαζα σπυρακια και φυσικα την πέταξα και εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχα δεν το εχω δοκιμάσει πραγματικά τέλειο το post σου. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!!καλύτερα πάντως που δεν το έχεις δοκιμάσει,χαχα!

      Διαγραφή
  10. Φαίνεται όντως χάλια!Κρίμα,πεταμένα λεφτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απο την Avon πήρα κ εγώ δυο κρέμες.. Η μια είναι με βασιλικό πολτό για το σώμα και η άλλη για το πρόσωπο ! Καλές ηταν Αν και εμένα προσωπικά. Μ άφηνε. Μια μυρωδιά. Σαν σαμπουάν ένα πράγμα. Κατά τα αλλα καλή ! Τώρα πήρα άλλη μια κρέμα σώματος πάλι από την Avon με φράουλα και το ίδιο απολεπιστικο.. Και είναι υπέροχα. Και η μυρωδιά κρατάει ώρες ! Και εγώ σαν εσένα ειμαι φιλενάδα.. Κόλλημα με κρέμες σώματος προσώπου χεριών και με οζες φυσικά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε τι να κάνουμε αδυναμίες είναι αυτές!!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!