*MORE EMPTIES,JUST FOR YOU!!!!*

    Γεια σας κοριτσοπουλάκια μου!!!Που λέτε,σας είχα ανακοινώσει πριν φύγω για διακοπές,πως σας έχω empties!Όμως η καλή μου η μανούλα φρόντισε να μην έχω,και μάλιστα το ανακάλυψα και την Κυριακή που ήταν η γιορτή της μητέρας,οπότε τι να της έλεγα και εγώ!(συνωμοσία!!!)
Και εκεί που στέρεψα από ιδέες,να λέτε πάλι καλά που είμαι και πολύ καταναλωτικό πνεύμα,οπότε ταραρααααααα!!!!!

  Hello girls!!!How are you?Before Easter i told you that i have more empties for you,but my mother throw them away!!!it was Mother's day,so i couldn't tell her anything!but finally i use so many things and here i have the empties for you here!!!!!


Πολύ καλοκαιρινή διάθεση όπως βλέπετε,και ας βρέχει έξω!Και πάμε να τα δούμε!!!

Summer mood,even it's raining and let's go and see them!

~~~CORPUS BODY MILK-COCONUT~~~


 Τι να σας πρωτοπώ για αυτήν την αγαπημένη κρέμα σώματος!Την έχω σε όλες σχεδόν τις μυρωδιές-γαρδένια,σοκολάτα,μπισκότο,σκέτη,καρύδα!
Είναι υπερενυδατική,μοσχομυρίζει τέλεια,το άρωμα διαρκεί κιόλας-πολύ σημαντικό,είναι ελληνικής εταιρίας,και πολύ οικονομική!Ε,σίγουρα θα την ξαναπάρω!!!!

 I love this body lotion!I have all the scents-gardenia-chocolate-biscuit,simple,coconut!
it's hydrating,smells great,lasts for a lot of time-very important,and it's greek,and economy!!!I will buy it again!!!!

~~~NIVEA SUN-DEEP TANNING,OIL SPRAY~~~


Ομολογώ πως το μαύρισμα μου δεν είναι εξολοκλήρου φυσικό!busted!!!
Και για αυτό ευθύνεται αυτό το spray της nivea!
Βέβαια είμαι αρκετά μελαχρινή και έχω ξεκινήσει από πολύ νωρίς τα μπάνια,και το χρησιμοποιούσα με πολύ αντηλιακό-δε θα σας το συνιστούσα εάν είστε ανοιχτόχρωμη,γιατί έχει δείκτη προστασίας 6,και πάνω από όλα είναι η υγεία μας...Φυσικά δεν το τελειώσα όλο φέτος,μου είχε μείνει από πέρυσι!
Είναι αδιάβροχο,αλλά δε μου αρέσει η μυρωδιά που αφήνουν τα spray και για αυτό δεν θα το ξαναέπαιρνα!

Ok,my tanning is not so natural!Busted!!!
And that is because of nivea spray!
I am dark skined,and i use it with a sun protector,and i don't reccomend to you because it only 6 protection from sun...Of course i didn't finished it this year,it was left from last year!
It's water resistant but i don't like the smell of the sprays so i couldn't buy it again!

~~~MY LIFE,MY BODY,MY OWN-BODY LOTION-CARAMEL PASSION~~~


Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτήν την απίθανη-απίστευτη-υπέροχη κρέμα σώματος,που αφού κατάφερα και δεν την έφαγα-τόσο τέλεια μυρίζει-,τη χρησιμοποίησα,την ερωτεύτηκα,την αγάπησα,και πολύ στεναχωρήθηκα που τέλειωσε!

I have told again about this body lotion,that smells great-wonderfull-super,and i use it,i love it so much,and i'm sad it finished!

~~~AVON SPRAY-GLOW STAR~~~


Βρίσκω πολύ βολικά τα spray για αυτήν την εποχή,γιατί είναι ανάλαφρα για το καλοκαίρι,ή για τώρα που κάνει ζέστη,χωρίς να είναι ''αφόρητα'' και βαριά,όπως τα αρώματα!

I found very easy the sprays for now,and for summer,because they are not like perfumes,especially with the hot weather!

~~~ADRIANNA CAREMBEU-FOUNDATION~~~


Ειλικρινά είναι το καλύτερο make up που έχω δοκιμάσει!!!Τέλεια κάλυψη,τέλειο χρώμα,τέλειο αποτέλεσμα,καθόλου λιπαρό,καθόλου βαρύ,και σίγουρα αξίζει τα 20 ευρώ του!

Honeslty,is the best make up,i've ever had!!!!Perfect coverage,perfect colour,perfect result,not oily or heavy,and definetely worths the 20 euros!


~~~TOMMY G-BLUE MASCARA~~~


Να μια μάσκαρα που δίνει χρώμα,και βάφει και τις βλεφαρίδες με έντονο χρώμα!Αλληλούια!!!
Κοστίζει 9.90,και τη θεωρώ πάρα πολύ καλή,θα την ξαναγόραζα!

Here is a mascara,that gives colour and volume!Jalleluiah!
It costs 9.90 and i thing is a very good mascara,i would buy it again!

~~~LIPOSAN-FRUITY SPARKLE-STRAWBERRY~~~



Το μισό-τελείωσα με πολύ δυσκολία γιατί απεχθάνομαι τη φράουλα σα μυρωδιά σε καλλυντικά,κρέμες και σαπούνια-αλλά και σα φρουτο!-και επίσης απεχθάνομαι τα liposan με χρώμα!!!
Τα βάζεις και γίνεσαι σα τρίχρονο που πήρε κρυφά το κραγιόν της μαμάς!!!
Προτιμώ της apivita που έχει πιο διακριτική λάμψη,χωρίς αυτό το ''κόκκινο'' και έχει γεύση μελιού!

I almost finish it,and it was very difficult for me,because i hate the strawberry smell-generally i don't like them-and also i hate liposan that have colour!
i think i look like a little girl that take her mama' lipstick and put it without a mirror!
I prefer apivitas propoline with honey taste!

 Αυτά λοιπόν κοριτσάκι μου τα empties είχα!!!Ελπίζω να σας άρεσαν!Έχετε δοκιμάσει κάτι;Ποια είναι η γνώμη σας;

 That were my empties girls!!!Hope you like them!Have you ever try something of these?What's your opinion?

Σμουτσ σμουτσ!!!!
Kisses!!!!

15 σχόλια:

  1. Το make-up φαίνεται ΤΕΛΕΙΟ! Έχει και ροζ τόνους μέσα, ό,τι πρέπει για μένα! Σίγουρα θα το κοιτάξω. Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι υπέροχο!!!εγώ φαντάσου πήρα την απόχρωση νο005 εσύ που είσαι και πιο άσπρη θα βρεις σίγουρα κάποια που να σε καλύπτει σίγουρα!

      Διαγραφή
  2. την κρεμα σωματος corpus που τη βρισκουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε καταστήματα καλλυντικών hondos center-gallerie de beaute αλλά και σε κάποια μεγάλα σουπερ μαρκετ!

      Διαγραφή
  3. Ε καλά έχω και γω κρέμα σώματος Corpus!Simply the best!!(πάλι το έκανε το καθαρισματάκι της η μαμά!χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την είχα κι εγω αυτή την κρέμα σώματος και σε αυτό και σε άλλα αρώματα! Τέλεια κι αυτά τα αγαπημένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ είναι υπέροχη την αγαπώ,και θα πάω γρήγορα να την ξαναπάρω!!!! :-)

      Διαγραφή
  5. Τρελαινομαι για corpus!ειναι οντως υπεροχες ολες οι κρεμες σωματος!!!Τη μασκαρα θελω να δοκιμασω και το make up τωρα που τα δοκιμασες εσυ και εμεινες ικανοποιημενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι απίστευτες κρέμες!!!να σαι καλά γλυκιά μου,εγώ έμεινα υπερικανοποιημένη,θα σου έλεγα να τα τεστάρεις πρώτα να δεις πως σου κάθονται!!!φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Μ αρέσουν όλα..αλλά πιο πολύ μ αρέσει να μυρίζω καρύδα τώρα το καλοκαιράκι..σαν την κρέμα σωματός σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσουν όλα..αλλά πιο πολύ μου αρέσει να μυρίζω καρύδα τώρα το καλοκαιράκι..σαν την κρέμα σωματός σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου έδωσες ιδέα για το make up κ θα το τσεκάρω σίγουρα:)

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είναι όλα υπέροχα... μ άρεσε ιδιαίτερα το spray... και να μην ξεχάσω σ ΄ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι ...με συγκίνησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!