*GARNIER MOISTURIZE MATCH,MATTIFYING FRESH CREAM-SHINE BE GONE*

   Γεια σας και πάλι!!!Πώς μου είστε;
Σήμερα θα σας μιλήσω για μια κρέμα από τη garnier που πήρα από το zampple,τον προηγούμενο μήνα!

   Hello again!!!How are you?
Today i will tell you about a cream from garnier i took last month from zampple!

   Το zampple πιστεύω πως πια το ξέρετε,και δεν υπάρχει λόγος να σας μιλήσω και εγώ για αυτό-απλά το αγαπώ,και ανυπομονώ να ξαναπάω,αν και πολλά από  αυτά που πήρα με απογοήτευσαν,αλλά δεν πειράζει!
    
    I think you already know about zampple,so i don't have to tell you something,i just love it,and i cant wait to go again!




 Η κρεμούλα είναι αυτή,έχει πολλές 4 νομίζω ανάλογα με τον τύπο της επιδερμίδας σας!
Υπόσχεται ματ αποτέλεσμα,και ενυδάτωση 24 ωρών.Έχει μέσα εκχυλίσματα πράσινου τσαγιού,και δεν περιέχει parabens!
Μυρίζει δροσερά,και η συσκευασία είναι βολική και πρωτότυπη!

 It has 4 different creams,according to your skin type!
It promises mat effect,and hyratation for 24 hours.it has green tea extracts and has no parabens!
It smells great,and the package is very comfortable and original!

 Εγώ τη χρησιμοποιώ αρκετό καιρό,αλλά δυστυχώς δεν είναι τόσο ματ όσο υπόσχεται...Βέβαια δεν είναι και ελλεεινά λιπαρή,αλλά για κρέμα ημέρας δε μου αρέσει. Παρόλαυτα επειδή είναι ελαφριά και δροσιστική για την επιδερμίδα,και προσφέρει μια ενυδάτωση,σίγουρα όχι 24ωρη,τη χρησιμοποιώ το βράδυ μετά τον καθαρισμό.Εξάλλου θεωρώ βαρύ να πάρω από τώρα κρέμα νύχτας-νιάτο είμαι ακόμα ντε!!! :-p
Οπότε για αυτό είναι οκ!Βέβαια την ίδια δουλειά και καλύτερη κάνει και η bepanthol,οπότε δε νομίζω να την αγόραζα!

 I use it for a while,but unfortunately is not as mat as it says...of course is not very oily,but ok,for a day cream it wasn't for me.But is light and cool,it offers a hydration,not for 24 hours for sure,and i use it after my daily skin care rutine at the night,bacause i don't use a night cream,since i am young for a night cream!
For this use is ok,but the same and better i could say ,result has bepanthol,so i think i don't buy it again!




Δεν πολυφαίνεται αλλά αφήνει μια ελαφριά γυαλάδα,ναι ελαφριά,αλλά για κρέμα ημέρας δεν είναι κατάλληλη,για το βράδυ,δεν πειράζει και να γυαλίζουμε λίγο,δεν μας βλέπει και κανείς,ο Μορφέας δε μας παρεξηγεί!

You can't see it exactly but it is a little oily,it's not suitable for a day cream,but in the night it's ok!

Στο επόμενο post,θα πέσει τρελό κράξιμο,καθώς θα σας δείξω το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ προίον ομορφιάς-γκουχ γκουχ,που έχω αγοράσει ποτέ,και θα δείτε τι σημαίνει λιπαρή κρέμα!

In the next post,i will show you the WORST product i have ever bought,and you will see how an oily cream looks like!

Ως τότε σας φιλώ και σας αγαπώ!

Kisses!!!i love ya!!!!

14 σχόλια:

  1. Εξακολουθώ να θέλω να τη δοκιμάσω τη συγκεκριμένη κρέμα! Πολύ ωραίο post! Εγώ το πιο λιπαρό προϊόν που έχω πάρει για το πρόσωπο είναι η ΒΒ cream της Garnier η πρώτη... Πολλή γυαλάδα όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι να τη δοκιμάσεις,εννοείται,δε σημαίνει πως επειδή εμένα δεν μου έκατσε δε μπορεί να είναι καλή σε καποιον άλλον,αλλά καλού κακού δες τη δε δειγματάκι!ααααχ με αυτή τη ΒΒ άσε γιατί εεεεεεε,έλεος!!!!!!τραγική!!!αλλά έχω καιχειρότερο!χιχιχ!!!!

      Διαγραφή
  2. Xmm, eutuxws pou eida to post sou giati skopeua na tin agorasw k afou den einai 100% mat den tin thelw!! :(
    Filakia koritsaki!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρίξε πρώτα μια ματιά γιατί μπορεί να σου κάτσει και καλά!από δέρμα σε δέρμα διαφέρει,αλλά καιεμένα και ης μαμάς μου,που πήρε τη ροζ,γυαλίζαμε και οι δυο! μα΄κια!

      Διαγραφή
  3. μμμ κ ειχα την περιεργεια να δω ποσο ματ θα ηταν αυτη η κρεμα....οκ...συνεχιζουμε κ περιμενω το επομενο...κράξιμο!!
    φιλια
    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα,ναι τουλάχιστον σε εμένα έτσι ήταν,αλλά και της μαμάς μου το ίδιο,τώρα δοκιμάσε την και εσύ αμα θελεις να τη δεις,γιατί από δέρμα σε δέρμα υπάρχουν διαφορές!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. καλημέρα την ίδια κρεμα πήρα και εγω απο το zammple , εμένα μου αρέσει αρκετα αυτη η κρεμα , μόλις εχθές την τελείωσα , στο δικο μου δέρμα έκατσε καλα που ειναι μεικτό , εγω θα την ξαναπαρω , ειναι και οικονομικη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι καλά θα κάνεις όμορφη,αφού σου έκατσε μια χαρά,μπράβο,εγώ λίγο απογοητεύτηκα αλλά εντάξει!!!δεν πειράζει!!

      Διαγραφή
  5. Χαρουλα μου τι τυπο δερματος εχεις και δεν σου εκατσε η κρεμουλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανονική με απειροελάχιστη λιπαρότητα στη μύτη!

      Διαγραφή
  6. Ωραιο post! Σε ευχαριστουμε για την ενημερωση!
    Αφου δεν αφηνει ματ αποτελεσμα τοτε να μην την βαλω στην λιστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου,δε μου αρέσει να λέω να μην αγοράζετε πράγματα,μπορεί να κάτσει καλύτερα σε κάποιον άλλον,δεν το ξέρεις αυτό!!!εάν θες να τη δοκιμάσεις,ζήτησε κάποιο δειγματάκι όταν βγει στην αγορά,και μετά δες!

      Διαγραφή
  7. 8elw polu na tin dokimasw!!!alla den to vlepw suntoma gt akoma i biotherm mou einai gemati!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι περίμενε πρώτα να σου τελειώσει με το καλό,και μετά βλέπεις!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!