*BIOTEN ΕΝΤΑΤΙΚΟΣ ΟΡΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ/INTENSIVE ANTI-CELLULITE SERUM*

   Γεια σας κοριτσάκια μου γλυκά!!!Τι κάνετε;Πως είστε;Να που βρήκα λίγο χρόνο να απολαύσω το καφεδάκι μου,μαζί με το γράψιμο,και εύχομαι να μου μείνει χρόνος να διαβάσω και τα δικά σας posts!

 Hello my lovely girls!!!How are you?Finally i've got some time to enjoy my coffee while writing to my blog!i hope i find some time to read your posts too!

Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω,για ακόμη ένα προϊόν της bioten,και ω ναι!είναι ο ορός για την κυτταρίτιδα!Το συγκεκριμένο προϊόν δεν το αγόρασα εγώ μου το έστειλε η εταιρία,αυτό δε σημαίνει όμως πως δε σας πω την πραγματική μου άποψη-όπως πάντα,και το ξέρετε αυτό!

Today i will tell you about a serum from bioten,an anti-cellulite product,that i haven't purchase by myself,but the company sent it to me,to test it and tell you my opinion!

όσες με παρακολουθείτε συστηματικά θα ξέρετε πως έχω χρησιμοποιήσει ΟΛΑ τα προϊόντα της bioten για την κυτταρίτιδα,και τα χρησιμοποιώ από πέρυσι συστηματικά,με το που μου τελειώνει ένα,αμέσως ξεκινάω το επόμενο!Πέρυσι είχα πάρει σε προσφορά δύο πακετάκια της bioten,που είχαν 1 συν 1 δώρο,και έτσι πήρα όλα τα προϊόντα,κρέμα,τζελ,λαδάκι,θερμαντικά δροσιστικά τα πάντα!
Το κάθε ένα έκανε καλή δουλειά,αλλά ξέρετε πως αυτά τα προϊόντα δεν κάνουν θαύματα από μόνα τους!Εάν θέλετε να κάνω ένα post για περαιτέρω συμβουλές ενημερώστε με!!!
Έτσι λοιπό ν χάρηκα πολύ,που η εταιρία μου έστειλε τον ορό,με το που μου τελείωσε το λαδάκι που σας είχα δείξει τον προηγούμενο μήνα,ξεκίνησα αυτό!

If you read my blog you will know that i have used all anti-cellulite bioten products,and i use them since last year,and when one finished i star direct the next one!I have tried all types,cream,gels,therma active,cooling effect,and every one worked,but not only using it,combine with a healthier living of course!
So i;m happy that bioten give me the chance to try this one!



Να σας πως περιληπτικά ότι περιέχει lipofrim,acai berry ένα φρούτο δηλαδή του Αμαζονίου,συστατικά που βοηθούν στην εξάλειψη της κυτταρίτιδας!

It contains lipofirm,and acai berry a fruit from Amazon,that helps to fight orange peel effect!

Το χρησιμοποιώ 10 μέρες,δύο φορές,πριν τη γυμναστική,και το βράδυ,και λόγο του ότι όπως σας είπα και πριν έχω χρησιμοποιήσει πολλά προϊόντα,και πλέον δεν έχω πολύ κυτταρίτιδα ,έμεινα στα ίδια επίπεδα,και παρατήρησα ότι το δέρμα μου απέκτησε λίγη παραπάνω ελαστικότητα και καλύτερη όψη.Αυτό για μένα είναι πολύ καλό,καθώς βρίσκομαι σε φάση δίαιτας και γυμναστικής(άντε 2 κιλά μου έμειναν!!),και βοηθάει και τη ψυχολογία μου,να βλέπω πως το σώμα μου βελτιώνεται και στην όψη,ακόμα και αν κολλάω με τα κιλά!

I have use it for 10 days,twice a day,before my workouts,and in the night,and since i told you i have use many products i couldn't understand if my cellulite gone,but i saw that my skin got more elastic and looks very good!this is very good because i'm on a diet,and even i have stuck it helps my psycology to see ,y skin getting better!

Επίσης ήταν μια ωραία αλλαγή,που από το θερμαντικό λαδάκι,χρησιμοποίησα το ακριβώς αντίθετο,και ήταν μια ευχάριστη αλλαγή και για το δέρμα μου!τρέξτε τώρα που έχει κάποιες προσφορές,εγώ έτσι πέρυσι πήρα 4 προϊόντα στην τιμή των 2 και έβγαλα ένα χρόνο!σίγουρα συμφέρει,και θα έχετε και τη δυνατότητα να δοκιμάσετε προϊόντα διαφορετικά και να δείτε ποιο ταιριάζει στην επιδερμίδα σας!

Also it was a good change from the thermal effect that i used to the cool and my skin like it too!Now in some stores it has an offer that you take 2 products and you pay the 1.last year i took 4 products and i pay 2,and they last me one year,and also i have the chance to try differnet products and see what is better for me!

Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της bioten;έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο;

Hve you try something from bioten?Have you anything else to reccomend?

Φιλάκια!!!!
Kisses!!!!

11 σχόλια:

  1. Εχω δοκιμασει καποιες θερμαντικες απο την εταιρεια κ τωρα που τελειωσαν θα παρω τον ορο!Καλη συνεχεια κ καλο σαβκο..
    Φιλια
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο το review! Δεν έχω δοκιμάσει παρόμοιο προιόν αλλά το σκέφτομαι! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. polu wraio review!!!!!!!!alla dustuxwsh eutuxws den agorazw pote proionta gia tin kuttaritida..ta 8ewrw xasimo leftwn!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα,κοίτα όπως είπα και πιο πάνω,σε συνδυασμό με άλλα πράγματα,δηλαδή μια πιο διαφορετική ζωή σε θέματα διατροφής κτ.λ. βοηθάει!ενα προιόν δε μπορεί να κάνει θαύματα,αλλά μπορεί να βελτιώσει αισθητά ένα πρόβλημα,ή και τη ψυχολογία!είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων!

      Διαγραφή
  4. Poly wraio review ontws... koita egw xrisimopoiw oli tin seira tis bioten gia to proswpo ( demakigiaz - galaktwma -lotion ) kathws kai krema imeras... eimai para polu ikanopoiimeni ..den mou exei dothei eukairia na to dokimasw to sygkekrimeno...gia tin wra xrisimopoiw ths mastic spa to liposvelte pou einai arketa kalo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραιο review!!
    Κερδισες βραβειακι =>http://diary-of-a-beauty-addict.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω δοκιμασει προιοντα για την κυτταριτιδα και συνεχως απογοητευομαι..η ατιμη μενει παντα εκει..ίσως βοηθανε μερικά δεν ξερω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην απογοητεύεσαι,ένα προιόν μόνο του δεν τη διώχνει,αλλά αν αλλάξεις κάποια πράγματα θα φυ΄γει!!!θα σας κάνω ένα ποστ κάποια στιγμή για να μοιρασ΄τω μαζί σας τη δική μου εμπειρία και πως τα κατάφερα!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!