*TAG 40 FAVORITES*

    Γεια σας κορίτσιααααα!!!!!!
Σήμερα θα κάνω ένα tag,που μου έχουν κάνει η Μαίρη από το beauty with Mary και η Ειρήνη από το Dream of beauty!Στο tag αυτό,επιλέγετε από τις κατηγορίες το πιο αγαπημένο σας προϊόν από όσα έχετε δοκιμάσει!
Μπορείτε να δείτε τις δικές τους απαντήσεις εδώ της Μαίρης και εδώ της Ειρήνης!Κορίτσια ευχαριστώ πολύ για το tag,και πάμε να ξεκινήσουμε!

Hello girls!!!It's tag day today!!!
In this tag i will show you,the 40 favorite products of some categories!

   1)ΑΦΡΟΣ ΜΑΛΛΙΩΝ /HAIR MOUSSE
lorvenn



2)CONDITIONER

dove


3)ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΜΑΛΛΙΩΝ/SILICONE
sicura



4)ΛΑΚ ΜΑΛΛΙΩΝ/LAK

δε χρησιμοποιώ

5)ΣΑΜΠΟΥΑΝ/SHAMPOO

timotei


6)ΛΑΔΑΚΙ ΜΑΛΛΙΩΝ.OIL FOR HAIR

le petite marsaillais


7)ΜΑΣΚΑ ΜΑΛΛΙΩΝ/HAIR MASK
l'oreal elvive




8)ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΟΡΣΩΠΟΥ/CLEANSING GEL FOR FACE

bioten


9)ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ-ΜΩΡΟΠΕΤΣΕΤΕΣ/TISSUES FOR DEMAQUILLAGE

δε χρησιμοποιώ/i don't use

10)ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ/FACE CLEANSER

αμυγδαλέλαιο/almond oil


11)ΜΑΣΚΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ/MASK FOR FACE

άργιλος/argilus


12)ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ/SUN PROTECTOR
carroten



13)ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ/MOISTURIZING CREAM
bioten




14)ΟΡΟΣ/ΣΕΡΟΥΜ/SERUM

δε χρησιμοποιώ

15)ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΟΣ/BODY MOISTURIZING

johnon's relaxing






16)PEELING ΠΡΟΣΩΠΟΥ/FACE PEELING
clarins



17)ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ/DEODORANT
neutro roberts



18)ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ/BODY BATH
azade (όλες οι μυρωδιές!)



19)ΑΡΩΜΑ/PERFUME
opium-ysl



20)BB CREAM
beauty angel


21)FOUNDATION.MAKE UP
adriana karembeu



22)ΡΟΥΖ/BLUSH
bourjois



23)ΠΟΥΔΡΑ/POWDER
mac mineralize


24)ΣΚΙΑ/EYESHADOW
tommy g


25)CONCEALER
estee lauder double wear


26)BRONZER
flromar


27)MASCARA
dior blackout


28)EYELINER
prestige


29)ΚΡΑΓΙΟΝ/LIPSTICK
calvin klein


30)ΜΟΛΥΒΙ ΜΑΤΙΩΝ/EYE PENCIL


31)LIP GLOSS
bourjois 3d


32)LIP BALM
propoline apivita


33)ΒΕΡΝΙΚΙ ΝΥΧΙΩΝ/NAIL POLISH
flormar


34)ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ/ONE PRODUCT THAT DOESN'T BELONG IN THE OTHER CATEGORES
ελαιόλαδο/olive oil



35)ΒΑΣΗ MAKE UP/MAKE UP BASE
avon magix

36)ΜΟΛΥΒΙ ΧΕΙΛΙΩΝ/LIP PENCIL
seventeen


37)GEL ΜΑΛΛΙΩΝ/HAIR GEL
δε χρησιμοποιώ/i don't use

38)ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ/EYE CREAM
δε χρησιμοποιώ/i don't use

39)ΤΟΝΩΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ/TONING LOTION
tommy g


40)ΠΙΝΕΛΟ/BRUSHES
kryolan

Αυτά κορίτσια,ήταν τα αγαπημένα μου 40 προϊόντα!Φυσικά η επιλογή ήταν πολύ δύσκολη,και δεν είναι οριστική αφού ακόμα δοκιμάζω και άλλα!Από αυτά πάντως αυτά είναι τα πιο αγαπημένα μου,από όσα έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής!

That was my 40 favorite beauty products!Of course,the choice was very difficult,and for sure,i'm testing a lot of products,so it's for now!

Προσκαλώ όλες σας να το κάνετε λοιπόν εάν θέλετε,και περιμένω τα links από κάτω για να ανταλλάξουμε απόψεις!!!!

All of you can do this tag,and leave your link below so we can exchange ideas and opinions!!!!!

Φιλάκια!!!
Kisses!!!

17 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσαν οι επιλογές σου .... Εντός των ημερών θα το κάνω κ εγώ γτ πολύ το καθυστερησα....
    Φιλιά
    Μαίρη

    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου :) Σ'ευχαριστώ πολύ για την αναφορά και το link. Φιλάκια πολλά :D

    dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. αχ αυτό το 18,με το που το βλέπω μου έρχεται η καραμέλα στο μυαλό!!!!

      Διαγραφή
  4. exoume tin idia poudra!!!!!
    kai m'aresei polu kai to lip balm apivita!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η πούδρα είναι υπέροχη,από όσες έχω δοκιμάσει ,'εχρι τώρα,μου έχει κάτσει πιο καλά από όλες!!!!

      Διαγραφή
  5. Ειδα αρκετα προιοντα που εχω χρησιμοποιησει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχουμε αρκετά κοινά!

    http://ohmymirrormirror.blogspot.gr/2013/04/tag-40.html

    Το λαδάκι για τα μαλλιά από Le petit Marseillais το αγαπώ,το χρησιμοποιούσα πολύ αλλά τώρα το εχω παραμελήσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μυρίζει και τέλεια πέρα από όλα τα άλλα,το αγαπώ αυτό το λαδάκι!!!!

      Διαγραφή
  7. Χρησιμοποιώ κλασσικά Propoline ¨η Liposan..!!! ωραίες επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και εγώ,απλά προτιμώ περισσότερο το propoline γιατί μου αρέσει περισσότερο η αίσθηση που αφήνει στα χείλη μου όταν το φοράω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την Mineralize θέλω πάρα πολύ να τη δοκιμάσω, πρέπει να είναι τέλεια. Και έχει και πάρα πολλή ποσότητα οπότε συμφέρει οικονομικά. Έχουμε πολλά κοινά αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι αξίζει πραγματικά!!!!είναι για μένα η καλύτερη!!! ;-) :-)

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!