*MARCH FAVORITES-ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΡΤΙΟΥ*

Ουουουου!!!!Πόσο μου λείψατε κοριτσάκια μουυυυ!!!!
Πάμε να δούμε γρήγορα γρήγορα τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Μάρτιο!Πριν όμως γίνει αυτό διαβάστε παρακάτω!!
Όσες κοπέλες με ακολουθείτε και στο facebook,θα γνωρίζετε πως πέρασα μια ίωση του δέρματος,που με ταλαιπώρησε πάρα πολύ,και την κόλλησα από  δοκιμή ρούχων σε δοκιμαστήριο-για αυτό ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Φανταστείτε πως δε δοκιμάζω ποτέ ρούχα,μόνο μια φορά έτυχε,και.....πέτυχε!!!
Επειδή λοιπόν,ακολουθούσα μια αγωγή,με ειδικά σαπούνια κ.τ.λ. δεν έχω καθόλου προϊόντα περιποίησης σώματος,και γενικά βέβαια δεν είχα διάθεση ούτε και για πολλά μακιγιάζ,ούτε και για τίποτα!Τώρα λοιπόν που έχω αρχίσει και ψιλο επανέρχομαι στα καλά μου,θα ξεσπάσω για τα καλά,ειδικά στις κρέμες και στα αρώματα που τόσο μου λείψανε!
ΟΚ,οπότε ας πάμε να σας τα δείξω!!! <3

Hello my girls!!!I miss you!
Let's go and see what were my favorite beauty products for March!
But before that let me tell you something!
This month i had a very bad time,because i was sick,i had something like a skin virus,as my doctor says,and i had it for testing clothes in a shop,so girls be very very carefull!
I didn't try clothes,only once and i got sick!I will never do that again!
So,i didn't use nothing to my body because i had to take medicine and special cremes et cetera,and i wasn't in the mood for make up either,so i had very few products!But now that i'm recovering i will use a lot of body creams that i missed so much!
So let's see the stuff i use and i like more on March!


Αυτά είναι όλα μαζί!Και είναι το καθημερινό μου μακιγιάζ για το μήνα που πέρασε!
That's all,and i use them for my everyday make up!


ΑΓΝΗ ΒΑΖΕΛΙΝΗ DALON ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ
PURE VASELINE DALON WITH CHOCOLATE SCENT

Είναι το μόνο προϊόν που χρησιμοποίησα στο σώμα μου,και συγκεκριμένα στις φτέρνες που υποφέρουν!
Είναι η πιο ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ βαζελίνη που υπάρχει!
Περιέχει χαμομήλι,καλέντουλα και βιταμίνη Ε !
Έχει γίνει η νέα μου αγάπη,και έχει αντικαταστήσει ακόμη και το liposan μου,και το μόνο που έχω να σας πω,είναι να τη μυρίσετε!!!!!!!!!!Θα πάθετε πλάκα!!!!Αφού δεν έχω ξεχαστεί και δεν την έχω φάει ακόμα,πάλι καλά να λέτε,χαχαχα!!!
Τιμή 2.00 ευρώ

It's the only product i use on my body,and more particular on my heels!
It's the most INCREDIBLE vaseline ever!
Contains chamomile,calentoula and vitamine E!
It's my new love and it has replace even my liposan,i have nothing to tell you,just smell it and you will understand!!!!!!
Price 2.00 euros


ΠΙΝΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΥΖ PROFESSIONAL MAKE UP
BLUSH BRUSH PROFESSIONAL MAKE UP


Είναι το αγαπημένο μου πινελάκι για το ρουζ,και αυτό γιατί είναι πλαγιαστό,και με βολεύει απίστευτα!
Οι τρίχες του είναι πολύ απαλές!
Το είχα πάρει από τα jumbo,τιμή δε θυμάμαι ακριβώς,αλλά ήταν πολύ οικονομικό!
Αξίζει!

It's my favorite blush brush,and that is because it is sideway and i like it!
The hair is very smooth!
I have took it from jumbo-a greek store-and it was very economy!
It is worth!


TERRACOTTA CARLO E ROMA
SOL




Έχω πάθει έρωτα με αυτήν την terracotta,που την έχω πολύ καιρό,και την είχα πάρει δώρο με ένα περιοδικό!
Στη μέση είχε highlighter-κάποτε!!! Και απέξω έχει ένα υπέροχο bronze χρώμα!
Έχει μια διακριτική λάμψη,και προσπαθώ να τη διασώσω ακόμα,όσο μπορώ,και αυτό γιατί είναι τέλεια,στην εφαρμογή,αλλά και σαν αποτέλεσμα!
Αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα!Δε ξέρω που θα μπορέσω να τη βρώ!
Εάν λοιπόν κάποια ξέρει,θα με βοηθούσε πάρα πολύ!!!!

I'm in love with this terracotta,i have it for a long time,it was a gift with a magazine!
In the middle there was a highlighter!And it has a great bronze colour!
It is shimmering,very districk,and it has perfect result on th skin!
But i don't know where i can find it,if anyone knows please tell me!


BLUSH BELLESPO 02




Αυτό το υπέροχο ρουζάκι-14 γραμμάρια,κοστίζει μόνο 1 ευρώ,μυρίζει πουδρίτσα,και έχει αυτό το υπέροχο ροζ που ροδακινίζει ελαφρώς-χρώμα!
Το μόνο μειονέκτημα είναι πως αφήνει σκόνη,όμως για μένα είναι ασήμαντο,γιατί για την τιμή του,είναι τόσο καλό,που δε με ενοχλεί!
Η απόχρωση είναι η 02,και σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλες!

This great blush ,is 14 grammars,and costs only 1 euro!It smells talc,and it has a great colour pink with some peachy colour inside!
The only negative thing is that it is a little chulky,but it doesn't bother me,because it is really good,for its price!
The shade is number 02,and i will try others also!


AVON TRUE COLOUR-HEALTHY GLOW



Αυτές οι σκιές της avon,βρίσκονταν πολύ καιρό στο συρτάρι μου,και μάλλον θα τις πετάξω...Δε βάφουν καθόλου καλά,μόνο το καφέ λίγο,και το χρυσό ίσα που φαίνεται...
Όμως βρήκα τρόπο να τις αξιοποιήσω,το καφέ για τα φρύδια,και το χρυσό για κάτω από αυτό!
Τις χρησιμοποιούσα κάθε μέρα,και θα συνεχίσω για λίγο ακόμα,αλλά μετά θα τις πετάξω,γιατί για σκιές δε χρησιμεύουν καθόλου...Και απλά κλαίω τα λεφτά μου,γιατί είχα δώσει και πολλά,και τις πήρα και σε ένα άλλο χρώμα...
Για τη δουλειά λοιπόν που τις χρησιμοποίησα ήταν καλές!

These avon eyeshadows,were in my mace up case for a long time,andi will throw them away!The colour isn't pigmented,you can barely see it...
But i found a way to use them,the bown to tone my brows,and the gold to light them!
I use them everyday i will continue,just not for crying my money,because they were expensive,but i will throw them then...

TOMMY G DOUBLE SATIN EYE PENCIL-07




Μου αρέσουν πολύ αυτά τα μολύβια,και αυτές οι αποχρώσεις ήταν αυτές που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα!
Χρυσό,και μαύρο!

I love these eye pencils,and these shades were my favorites for these month!
Gold and black!

LOVIE LIPSTICK -9



Σας είχα μιλήσει και στο προηγούμενο post για αυτό το κραγιόν από τη lovie,και απλά κοντεύω να το τελειώσω!!!!Και σίγουρα θα το ξαναπάρω!

I have told yopu about this lipstick from lovie on my previous post,and i almost have finished it!I would buy it again for sure!!!!


MINERAL COSMETICS LIP PENCIL -21




Αυτό το μολυβάκι,είναι ροζ-φούξια,και είναι πολύ σταθερό και μαλακό!
Δεν το χρησιμοποίησα για περίγραμμα,το άπλωσα σε όλα μου τα χείλη σαν κραγιόν,και μένει για πάρα πάρα πάρα πολλές ώρες!!!
Και το καλύτερο;
Κοστίζει μόνο 1 ευρώ!

This lip pencil is pink fuchsia and it is very stable and smooth!
I use it on my lips as a lipstick and it lasts for a long long long time!
And what's better?
The price!1euro only!

FABB DOUBLE EYE PENCIL AND CONCEALER




Κάποιο περιοδικό,πριν από κάποιο χρονικό διάστημα-μα τι κατατοπιστική που είμαι,έδινε δώρο,αυτό το διπλό μολύβι ματιών από τη μια,και concealer από την άλλη!
Εγώ όμως μιας και δε μου αρέσει αυτή η υφή,βρήκα το νέο υπέροχο highlighter μου!
Το οποίο μου χαρίζει απίστευτη γυαλάδα,που διαρκεί για ώρες!
Κατά τα άλλα δεν το έχω χρησιμοποιήσει ούτε το μολύβι,είτε ως concealer,μιας και μου φαίνεται πολύ γυαλιστερό,και καθόλου καλυπτικό!
Αλλά σα highlighter είναι perfect!!!!

A greek magazine,before a couple of months had as a gift this double eye pencil and concealer!
But i found on it,the perfect highlighter!
It gives a great shining and lasts a lot!
I didn't use the pencil,because i don't like it,and i don't think that this is a concealer beaceuse it shines and it's not covering!
But it's the perfect highlighter!!!

Αυτά κοριτσάκια μου ήταν τα αγαπημένα μου!
Περιμένω τα σχόλια σας,και τη γνώμη σας για τα προϊόντα!
Σας φιλώ,και τα λέμε σύντομα!!!
Σμουάτσ!!!!!!!!!!!!!!!!!

 That were my favorites!
I am waiting for your comments and your opinion on the products!
Kisses and see you soon!
Smouuuuch!!!!!!!!!!!!!



21 σχόλια:

  1. Από δοκιμή ρούχου; Απίστευτο!
    Εγώ πάντα φοβάμαι μην κολλήσω από πινέλα μακιγιάζ, γι'αυτό και πλέον αποφεύγω να βάφομαι σε μαγαζιά με καλλυντικά.
    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι εντάξει αφού το πέρασα με ήπια μορφή πάλι καλά,γιατί μου είπε η δερματολόγος πως σε πιο βαριές περιπτώσεις δίνουν και κορτιζόνη...πρέπει να προσέχουμε τα πάντα,δυστυχώς δεν τηρούν όλοι τους κανόνες υγιεινής....καλά κάνεις και το αποφεύγεις,σε ευχαριστώ πολύ!!!! <3

      Διαγραφή
  2. Το ρουζ φαινεται πολυ ωραιο! Απο που το πηρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Acabei de conhecer o seu blog e achei maravilhoso. Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. entaxei!!!!!tin exw dokimasei tin vazelini...kai tin idia me karuda kai tis agapw!!eixa ftiaxei kai lip balm se tube me autin!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως το έφτιαξες σε tube;εγώ σε βαζάκι μόνο!μα δεν είναι υπερθεικό;;;;;κάθομαι και το μυρίζω συνέχεια!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αψογοοοοοοοοο...δοκίμασε και την καρύδα το καλοκαίρι!!:D
      χχμμ αν έχεισ ένα άδειο tube από liposan κλπ...ανοιξε το τερμα και με μια μπατονέτα ή κουταλάκι βάλε την βαζελίνη μέσα...ζούληξέ το καλά να μην έχει κενα!εμένα πήζει και ανοιγοκλεινει κανονικά!

      Διαγραφή
    3. μμμμμμμ,ενδιαφέρον!!!όμως μετά όταν το βάζεις δε σπάει;ή πήζει καλά,και δεν έχεις πρόβλημα;
      αχ,τη μύρισα και την καρύδα,μου άρεσε εξίσου,και θα είναι το επόμενο που θα πάρω όταν μου τελειώσει αυτό!!!!!!

      Διαγραφή
    4. 8elei ligo prosoxi,diladi min to anoigokleineis grigora!alla emena den spaei...dokimase to kia na den katsei telika metefere to se vazaki!! ;)
      isws omws twra to kalokairi na min steketai gt liwnei!kalutera xeimwna!

      Διαγραφή
    5. ναι κατάλαβα!!!θα το δοκιμάσω θα το βάλω στο ψυγείο,και θα δούμε!!!χιχι!

      Διαγραφή
  5. Περαστικά κοριτσάκι!Πολύυ ωραία όλα τα προϊόντα,το μολύβι χειλιών από πού το πήρες;Επίσης,υπέροχο βερνίκι νυχιών! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε ευχαριστώ!!!το μολύβι το πήρα από μαγαζί 1 ευρώ,και αυτό το υπέροχο μανό είναι από flormar!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nice products J!! την τερακότα μ'αρέσει να την χρησιμοποιώ οταν έχω πάρει ήδη το πρώτο μαύρισμα!! αν ξέρεις από πινέλα μακιγιάζ, pls κάνε μια ανάρτηση, θα ήταν πολύ χρήσιμη!thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω κάνει μια ανάρτηση για πινέλα,μπορείς να δείς εδώ-
      http://jiubilo.blogspot.gr/2012/01/blog-post_31.html εαν θέλεις κάτι άλλο πες μου,θα χαρώ να σε βοηθήσω!

      Διαγραφή
  8. Περαστικαααά!
    Το διπλό μολύβι από Tommy G το έχω πάνω από ένα χρόνο και το αγαπώ!
    Το blonzer από την Carlo di Roma μπορείς να το βρεις σε μαγαζιά τύπου 1€. Μόνο εκεί έχω βρει αυτή τη μάρκα και την ξαναείδα στην έκθεση ομορφιάς στο stand της Bell.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ!!ναι είναι τέλειο,έχω και άλλα χρώματα!!όσο για την πόυδρα,δε σε πιστεύω,εγώ νόμιζα πως θα είναι πολύ ακριβή,ήμουν σίγουρη για την ακρίβεια,τώρα με έκανες πολύ χαρούμενη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. (έχεις και πολλά προιόντα κάτσε να τα πάρω ένα ένα!)
    1.Το πινέλο για το ρουζ από ποιό JUMBO το πήρες?έχω φάει τον κόσμο να βρω αλλά όλο κάτι χαζά βρίσκω... :/
    2.Η τερακόττα πολύ μου άρεσε,θα χω τα μάτια μου ανοιχτά μπας την πετύχω
    3.Οι σκιες τις Avon εμένα προσωπικά μου φαίνοντα πολύ καλές (έχω ακριβώς τις ίδιες αποχρώσεις,και γράφουν πολύ καλά ακόμα και χωρίς primer.)Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες...
    4.Τα μολυβάκια για τα χείλια αυτής της εταιρείας μου αρέσουν και μένα!!!Και για τα μάτια αν και μαλακά έχουν διάρκεια και έντονο χρώμα.Και στα χείλη δεν τα ξηραίνουν!
    πολύ ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ναι ας τα πάρουμε ένα ένα!!!
      1)ναι από τα jumbo είναι,στου αλίμου το πετυχαίνω κάθε φορά που έχω πάει,και είναι καταπληκτικό!
      2)ναι να τα έχεις ανοιχτά,και εγώ το ίδιο κάνω,γιατί είναι καταπληκτική!
      3)και όμως εμένα οι σκιές δε βάφουν καθόλου καλά..και έχω και τις μοβ..αλλά εντάξει κοίτα να δεις τυχαίνει πολλές φορές κάποια πρόιόντα να είναι καλύτερα σε κάποιους άλλους όχι,εγώ ποτέ δεν είμαι απόλυτη,και κάτι να το θάβουν όλοι,άμα εμένα μου έχει κάτσει θα το πάρω,και είναι πολλές οι φορές που δεν το έχω μετανιώσει!όπως και το αντίθετο,υπάρχουν προιόντα που άλλες bloggers λατρεύουν και εμένα δε μου βγήκαν καλά!
      4)τα μολύβια είναι απίστευτα,σήμερα το φόραγα πάλι-από το πρωί,έφαγα και ακόμα δε μου έχει φύγει!!!!
      :-)

      Διαγραφή
  10. γεια σου χαρα πολυ όμορφα όλα αυτα που εδειξες , αυτη την βαζελινη θα ήθελα να την δοκιμάσω και εγω , τέλειο το bronzer ωραία συσκευασία ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι να τη δοκιμάζεις μυρίζει υπέροχαααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!