*ΔΑΦΝΕΛΑΙΟ,ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΜΥΣΤΙΚΟ! DAPHNE OIL,A PRECIOUS SECRET*

   Γεια σας,γεια σας!!!!Τι κάνετε;Ελπίζω να είστε όλες καλά,και χαμογελαστές!Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα πολύτιμο μυστικό για τα μαλλιά σας,το οποίο μπορεί να είναι πολύτιμο,όμως δεν κοστίζει πολύ!Εξάλλου ότι αξίζει δεν κοστίζει πάντα!Και φυσικά ότι κοστίζει,δεν αξίζει και πάντα!Ποιο είναι αυτό το μυστικό;
Το Δ Α Φ Ν Ε Λ Α Ι Ο ! ! ! ! ! ! ! ! !

  Hello, hello!How are you?I hope you are all fine and smiling!Today i will tell you about a precious secret for your hair,that maybe is not expensive but it worth a lot!Besides,whatever is worthing is not always expensive,and whatever is expensive is not always worthing!And what this secret is?
It's D A P H N E O I L ! ! ! ! ! ! ! ! ! !



 Εγώ χρησιμοποιώ αυτό,από το φαρμακείο της γειτονιάς μου.Κοστίζει 1.60,και περιέχει 120ml.
I use this one,form my neighborhood's pharmacy,it costs 1.60 and contains 120 ml.

Το δαφνέλαιο είναι 100% φυσικό συστατικό,και δεν περιέχει καμία τεχνητή ουσία!
Daphne oil,is 100% natural and doesn't contain any artificial ingridients!

Εγώ το χρησιμοποιώ όπως λέει,και στη συσκευασία,μια φορά την εβδομάδα,πριν το λούσιμο,κάνω ελαφρύ μασάζ,και μετά το αφήνω να δράσει για μισή ώρα!
I use it as it says,once a week,before my bath,i massage my head with this,and then i apply it until the edges,and leaving it for half an hour!

Μπορείτε και να το ζεστάνετε λίγο,για να έχει ακόμα περισσότερα οφέλη!
You can also heat it so it is more effective!

Το δαφνέλαιο,προστατεύει και ενισχύει τη δομή της τρίχας,τρέφει,δυναμώνει,και δίνει λάμψη στα μαλλιά χάρη στις μαλακτικές και ενυδατικές του ιδιότητες.Επίσης ενδείκνυται για την τόνωση των μαλλιών!

Daphne oil,protects and boosts hair,feed,strenghten and brightens the hair,because it's conditioning and moisturizing properties.Also it tones the hair!

Την επόμενη φορά που θα θέλετε μια ανανέωση για τα μαλλιά σας,δοκιμάστε το!Τα αποτελέσματα θα είναι ορατά,και τα μαλλιά σας θα δείξουν αμέσως πιο υγειή!

So,the next time you want to renew your hair,try it!You will see the results from the first use,and your hair will look more healthy!

Έχετε δοκιμάσει ποτέ δαφνέλαιο;Σας άρεσε;
Have you ever try daphne oil?Did you like it?

Φιλάκια!!!
Kisses!!!


26 σχόλια:

  1. Το έχω δοκιμάσει έχω κάνει και post γιατί μου άρεσε
    http://linabeautyinsider.blogspot.gr/2013/03/blog-post_14.html
    Είναι καλό και είδα και εγώ διαφορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα ωραία,τώρα έρχομαι να διαβάσω και τη δική σου γνώμη!!!!! :-)

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ! Πολύ ωραίο post όμως! Κι εμένα μ'αρέσει να χρησιμοποιώ τα διάφορα έλαια ως μάσκες πριν το λούσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι πιστεύω πως είναι ότι καλύτερο,είναι φυσικά,δεν περιέχουν μέσα ουσίες που δεν ξέρουμε καν τι είναι,και ε΄χουν αποτελέσματα!!τι άλλο θέλουμε!!!κάποια στιγμή να το δοκιμάσεις και αυτό,είναι πολύ καλό!

      Διαγραφή
  3. Πόσο καιρό τ χρησιμοποιείς; είδες αποτέλεσμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι έχω δει μεγάλη διαφορά,αλλά το χρησιμοποιώ χρόνια!πιστεύω όμως πως θα έχεις διαφορά,σύντομα αν το χρησιμοποιήσεις,ανάλογα και το πόσο ταλαιπωρημένο είναι το μαλλί σου!το ίδιο μπορείς να το κάνεις και με αμυγδαλέλαιο,καστορέλαιο ή και ελαιόλαδο,όλα αυτά δυναμώνουν και θρέφουν την τρίχα!

      Διαγραφή
  4. Παω στο φαρμακειο να το παρωωωωωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα,τρέεεεχααααα!!!να δεις που θα το ευχαριστηθείς και εσύ και τα μαλλιά σου! :-)

      Διαγραφή
  5. 8elw polu na to dokimasw...alla exw to ladi karudas...posa poia na valw sto malli??? :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίτα άμα σε έχει βολέψει το λάδι καρύδας,δε χρειάζεται να το αλλάξεις!θέλω να το δοκιμάσω κι αυτό,αλλά κάποια άλλη στιγμή,να τελειώσω πρωτα αυτό!γενικώς πιστεύω πως δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε μόνο ένα προιόν για πάντα,αλλά ούτε και να τα κάνουμε κουλουβάχατα!

      Διαγραφή
  6. χρησιμοποιώ πολύ καιρο δαφνέλαιο και με έχει βοηθήσει πολύ με το θέμα της ξηροδερμίας......Η φαρμακοποιός μου επισήμανε ότι όμως δεν είναι για ανοιχτόχρωμα μαλλια γιατί τα χρωματίζει.....οπότε προσοχη στις ξανθομαλούσες.....
    http://zoydaki1985.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοο,ευχαριστούμε για την πληροφορία!δεν το γνώριζα,και εγώ και η μαμά μου και η αδερφή μου είμαστε καλαμελαχρινές!!!

      Διαγραφή
    2. Με έπεισες, θα πάω να το αγοράσω με την πρώτη ευκαιρία:)

      dreamofbeauty22.blogspot.com

      Διαγραφή
    3. :-) :-) :-) περιμένουμε εντυπώσεις!!!

      Διαγραφή
  7. Έχω χρησιμοποιήσει αμυγδαλέλαιο για πολλές χρήσεις όχι μόνο για μαλλιά, αλλά δαφνέλαιο ποτέ! Είναι πιο οικονομικό από το αμυγδαλέλαιο και αφού κάνει τόσο καλή δουλειά νομίζω αξίζει!οπότε θα το πάρω στην επόμενη επίσκεψή μου στο φαρμακείο!Πολύ χρήσιμη συμβουλή-ευχαριστούμε!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι πιο φτηνό,όντως,κάνει την ίδια δουλειά,απλά το αμυγδαλέλαιο έχει και άλλες χρήσεις,ενώ το δαφνέλαιο είναι μόνο για τα μαλλιά!τίποτα χαίρομαι να μοιράζομαι ''μυστικά'' ομορφιας!

      Διαγραφή
  8. Ωραία!! εγώ έβαζα απλό λαδάκι(του τηγανίσματος, χαχα)..αν είναι τόσο φτηνό αξίζει να το δοκιμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην το γελάς,το λαδάκι του τηγανίσματος,είναι το πιο παλιό καλλυντικό,και για πολλές χρήσεις!!!!!! :-)

      Διαγραφή
  9. Θέλω πολύ να το δοκιμάσω!Εγώ βάζω πολύ συχνά αμυγδαλέλαιο,έβαζα και καστορέλαιο αλλά μου τελείωσε! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα αυτά που χρησιμοποιούσες είναι εξίσου καλά!εγώ τα βάζω όλα εναλλάξ,γιατί δε μου αρέσει να συνηθίζω τα μαλλιά μου,μόνο σε ένα προιόν,πιστεύω πως δεν είναι και σωστό!

      Διαγραφή
  10. Μου το είχε προτείνει μια φίλη όταν έψαχνα κάτι να κάνει λαμπερά τα μαύρα μαλλιά, αλλά δεν το δοκίμασα ποτέ.
    Θα το έχω υπόψη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το δοκιμάσεις Ντέμη μου,είναι πραγματικά πολύ καλό,και κάνει τα μαλλιά απίστευτα!!!

      Διαγραφή
  11. γνωριζεται μηπως αν το δαφνελαιο σκουρενει το μαλλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ ωραιο το post..εγω δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο αυτα τωρα το ψαχνω..ειμαι ξανθια και θελω να δυναμωσουν τα μαλλια μου.σκεφτηκα το δαφνελαιο αλλα διαβαζω οτι σκουραινει το μαλλια..το καστορελαιο η το αμυγδαλελαιο εχει καλα αποτελεσματα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ! δε νομίζω πως ισχύει αυτό, εξάλλου θα το χρησιμοποιείς μόνο στις ρίζες! πάντως και τα υπόλοιπα έλαια είναι εξίσου καλά και αποτελεσματικά!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!