*BLUE AND GREEN MASCARA FROM LOVIE*

   Γεια σας κοριτσάκια μου!Πως είστε;
Όσο πλησιάζουμε για το καλοκαίρι,τόσο πιο πολύ σκέφτομαι τα χρωματάκια!Πέρα από κραγιόν,τερακότες κ.τ.λ. αγαπώ χρωματιστές μάσκαρες! Έτσι όταν βρήκα στη lovie,με δυο ευρώ μόνο,τη μια φυσικά,πήρα!Και μπλε και πράσινη!

 Hello girls,how are you today?
As summer is coming i dream of colours!Lipsticks,terracotta and of course coclourful mascara!So,when i saw these on lovie,with 2 euros each one,i just took them!A blue and a green!




Βάφουν υπέροχα,τα χρώματα φαίνονται πολύ έντονα,δεν κάνουν κομπάκια,απλά δε γυρίζουν-μακραίνουν-δίνουν όγκο,δίνουν απλά χρώμα!

The colour is great!It's pigmented,but it doesn't volume or lengthen the lashes,it's just for colour!



Τις έχω αγαπήσει,και έχω ήδη φέρει το καλοκαίρι στις βλεφαρίδες μου!
I love them and i have already bring summer on my lashes!

Έχετε δοκιμάσει ποτέ;Σας αρέσουν οι χρωματιστές μάσκαρες;
Have you ever try them?Do you like colourful mascara?

Πάρτε και ένα καλοκαιρινό τραγουδάκι!
And a summer song for you,with love!



24 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πολύ οι χρωματιστές !! Υπάρχουν και της seventeen αλλά θα είναι λίγο πιο ακριβές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πολυσυμπαθω τα Lovie λογω συστατικων αλλα ομολογουμενως ειναι πολυ φτηνα και ισως τις δοκιμασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είμαι ειλικρινής δε ξέρω τι παίζει με τα συστατικά της εταιρίας ενημερώμεστε με πλιζ!!!!!ναι έχει και η seventeen αλλά μου έκανε κομπάκια,κατα τ'αλλα σαν αποτέλεσμα είναι ίδιο και με πιο ακριβές που έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγάπη τις συγκεκριμένες από που τις αγόρασες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από τη lovie στο μετρό συγγρού φιξ,μέσα στη στάση είναι το μαγαζί!

      Διαγραφή
    2. ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!!!πΗΡΑ τη μπλεεεεεεεεεεεεεε!!

      Διαγραφή
    3. μεγεια γλυκιά μου barbie!!!!! <3 καλοφόρετη!!! <3

      Διαγραφή
  5. Έχουν πολλά parabens τα Lovie. Εντάξει όλα τα καλλυντικά έχουν και τίποτα δεν είναι αθώο αλλά όταν ξέρεις ότι ένα προϊόν έχει περισσότερα καλύτερα να το αποφεύγεις. Βέβαια τόσο καιρό που βαφόμαστε χρησιμοποιούμε ένα κάρο χημικά, αλλά αυτά μιας και έχουν τόσα μέσα δε θέλω να τα χρησιμοποιώ. Με τις μάσκαρα δεν ξέρω τι γίνεται, τα κραγιόν πάντως έχουν. Χρωματιστές και ωραίες μάσκαρα έχει και η Inglot! Αν πετύχεις κανένα 25% πάρε μία, σίγουρα αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ,κοίτα το ότι περιέχουν το ξέρω,το είδα και στη συσκευασία,αλλά ειλικρινά δεν έχω βρει προιόν που να μην περιέχει!με έβαλες σε σκέψεις όμως,γιατί και εγώ τα ψιλοφοβάμαι όλα πια!και η flormar έχει,αλλά ποτέ δε βρίσκω όταν πηγαίνω!μμμ,θα ψάξω και για inglot,ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!!!

      Διαγραφή
    2. Ε όλα έχουν! Θα τα κοιτάξω κι εγώ όλα μου τα καλλυντικά να δω τι γίνεται. Δεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι, και το νερό που πίνουμε καθαρό δεν είναι, απλά ό,τι πιο "καθαρό" βρίσκεις τόσο καλύτερα. Μωρέ να σου πω την αλήθεια κι απ'τη μυρωδιά το κατάλαβα ότι δεν είναι καλά. Δεν ξέρω, πολύ πλαστικούρα.

      Διαγραφή
    3. Ναι εχεις δικιο σε αυτο !καλα εγω πολλα προιοντα τα αγαπω-μισω αναλογως τη μυρωδια και παραδοξως αυτα δε μου μυρισαν γαιβαυτο και εχω παρει μπολικουτσικα αλλα θα το ψαξω σιγουρα!

      Διαγραφή
  6. Λατρεύω τις χρωματιστέ μάσκαρες και η αλήθεια είναι πως φέτος δεν έχω αγοράσει ακόμη!!Καλή ιδέα και τέλειο ποστ!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με μια χρωματιστή μάσκαρα,δε χρειάζεται να βάλεις κάτι άλλο για ένα εντυπωσιακό μακιγιάζ,και για αυτό μου αρέσει!

      Διαγραφή
  7. Εγω εδω προς το παρον βρηκα μονο την μπλε και φυσικα την πηρα και το αποτελεσμα που δινει μου αρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπώ το τραγουδάκι! :) Είδα και στα Tiger σήμερα με 3 ευρώ κι έχει και μωβ που έψαχνες!Αν σε βγάλει ο δρόμος προς Καλλιθέα,πέρνα να δεις! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιβεγω με ταξιδευει σε ολα αυτα τα μερη που λεει!!!! Αααα ε ολο και θα με βγαλει χαχα!!!

      Διαγραφή
  9. Agapw to post sou aplws!!!
    teleio...
    Se proskalw an theleis sto kainourgio mou blog
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαίνονται τέλειες, θα ήθελα πολύ να τις δω και φορεμένες!!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε με τη φωτογραφική που έχω,ούτε που θα φαινόντουσαν!!!!! γκρρρρ!!!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα χρώματα πραγματικά και το timing Που είχαμε για να κάνουμε ανάρτηση για ιδια χρώματα μασκαρες, απίστευτο!! Με γειά λοιπόν.
    Καλή ανάσταση
    Φιλια
    Μαιρη

    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα,ναι απίιστευτο!!!εε,τα μεγάλα πνέυματα συναντιούνται,χιχιχι!!!!χρόνια πολλά:!!!!

      Διαγραφή
  12. Η μασκαρά της lovie ειναι χάλια..πρεπει να περάσεις της φλεφαριδες σου τρείς φορές για να φαίνεται έντονο το μαύρο ( για την μαύρη μασκαρά μιλάω),ενώ τ βάλεις μετά από κάποιες ώρες αρχίζει και τρέχει το μάτι σου κάτω γίνεται μαυρο.απαράδεκτη,δεν την ξαναπαίρνω..seventeen κ πάλι seventeen..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και η essence έχει κάποιες καλές οικονομικές επίσης!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!