*50 RANDOM THINGS ABOUT ME-TAG*

  Γεια σας κοριτσάκια μου!!!Μετά από πολύ καιρό,που κυκλοφορεί το συγκεκριμένο tag,αποφάσισα και εγώ να το κάνω,και έτσι ήρθε η ώρα να μάθετε 50 τυχαίες πληροφορίες για μένα!
  Hello girls!!!After a long time i decided to do this tag,with 50 random things about me!So let's go!

1)Είμαι αιγόκερως με ωροσκόπο κριό!
i'm a capricorn and i have aries ascedant

2)έχω μια μικρότερη αδερφή
i have a younger sister

3)δε μπορώ να ζήσω χωρίς σοκολάτα,με τίποτα
i can't live without chocolate

4)έχω σπουδάσει ελληνική ιστορία,δημοσιογραφία,δημιουργική γραφή
,θέατρο,και θέλω να συνεχίσω με σκηνοθεσία προς το μέλλον!
i have study greek history,journalism,creative writing,theatre,and i want to learn direction too!

5)μου αρέσουν οι ιστορίες αγάπης!
i love "love stories"

6)είμαι παιδί των 90's,και είμαι περήφανη για αυτό!
i'm a 90's kid,and i'm proud of it!

7)κέρδισα χρονιά στο σχολείο
i went to school one year ealrier

8)πάσχω από κρίσεις πανικού κάποιες φορές -δυστυχώς
i have panic crisis sometimes

9)κάνω κάθε μέρα γυμναστική
i workout everyday

10)παλιά έκανα ιδιαίτερα σε παιδάκια δημοτικού,και ήθελα πολύ να γίνω δασκάλα!
i use to read kids,so i wanted to be a teacher

11) επαναλαμβάνω τα λάθη μου,πέντε έξι φορές-θέλω χρόνο να τα εμπεδώσω προφανώς!!!
i repeat all the stupid sthings i'v done in my life,all the time!!!

12)διαβάζω πάρα πολλά βιβλία
i read a lot of books

13)αλλά γράφω κιόλας!
and i'm writing also!

14)επίσης γράφω στίχους,ειδικά χιουμοριστικούς!
also i'm writing lyrics,especially humorous!

15)μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια,και ταξίδι όνειρο η Κούβα,η Χαβάη και όλα τα εξωτικά μέρη που υπάρχουν!
i love travelling,and my dream is to travel to Cuba,Hawaii,and all the exotic places in the world!

16)Μου αρέσει πολύ να μαγειρεύω,και να φτιάχνω γλυκά!
i love cooking and pastry making!

17)Όταν ήμουν 5 χρονών με είχε δαγκώσει σκύλος,και από τότε δεν τα πλησιάζω ούτε στο ένα μέτρο!
when i was 5 years old,a dog has bitten me,and i';m afraid of them since now!

18)Επίσης με είχε γρατζουνίσει γάτα,και δεν πλησιάζω ούτε και αυτές!
Also a cat had scratched me,and i'm afraid of them too!

19)Όταν αγχώνομαι με πιάνουν αϋπνίες
when i'm nervous i can't sleep

20)Μιλάω πολύ,και γρήγορα!
i speak a lot,and fast

21)Όλοι με ρωτάνε εάν είμαι Κρητικιά!Δεν ξέρω γιατί!!!!!!
everybody thinks i'm from Crete!

22)Αγαπώ την Ελλάδα,τον ελληνικό πολιτισμό,και την παράδοση μας,και νευριάζω όταν βλέπω ανθρώπους να μη γνωρίζουν βασικά πράγματα,και να χαλάνε τις παραδόσεις και τα έθιμα!
I love Hellas,hellenic cultutre and tradition,and i'm getting upset when i see people ruin these and also,don't knowing basicly stuff about our country!

23)Έχω κάνει πολλά piercing!
i have done many piercings!

24)Είμαι παιδί του χειμώνα!
i love winter!

25)Δε μπορώ να ζήσω χωρίς μουσική,και αγαπημένη μου είναι η disco!
i can't live without music and escecially my favorite,disco !

26)Είμαι άσχετη από τεχνολογία!
i don't know a lot about technology

27)Είμαι κλαψιάρα!
i cry a lot!

28)Έχω υψοφοβία
i'm afraid of hights

29)δε μπαίνω στη θάλασσα,εάν το νερό είναι κρύο,και εάν είναι ζεστό,κάνω και 3 ώρες να βουτήξω!Δε μπορώ ούτε παγάκι να πιάσω!
i don't get into sea,if the water is cold,i can't even touch ice cubes!

30)Εκνευρίζομαι με την αγένεια σε υπερβολικό βαθμό!
i can;t stand rudness!

31)μικρή κόλλαγα αφίσες στο δωμάτιο μου!
i use to have posters in my room!

32)Αγαπώ τον Σάκη!!
i love Sakis!!(a greek singer)

33)Δε μπορώ να φάω λαδερά-φακές,φασολάκια,αρακά,γεμιστά εάν δεν έχω φέτα!
i can't eat some foods as lentils,beans,and some other greek foods,without feta cheese!

34)Μου αρέσει να πηγαίνω σε μεγάλα σουπερ μάρκετ!
i like going on big super markets!

35)Έχω λατρεία με τα φορέματα!
i love wearing dresses!

36)Και τις τσάντες φυσικά!
and i love bags!

37)Παλιά δε μου άρεσε καθόλου να βάφομαι
i didn't like to wear make up,when i was younger

38)Κάθε Σαββατοκύριακο,έπαιρνα τηλέφωνο στο disney club,και δε μπορούσα να πιάσω γραμμή με τίποτα...Έτσι δεν κατάφερα να πάω ποτέ... :-(
When i was a kid,i want to go το disneyclub,a kids show,but i couldn't find a free line when i called,and i never went.... :-(

39)έχω παίξει σε τηλεπαιχνίδι!
i had play in a tv game of knowledge!

40)κοιμάμαι χειμώνα καλοκαίρι με 2 κουβέρτες και ένα πάπλωμα!
i sleep with two blankets and a quilt,all the year!

41)Και με 5 μαξιλάρια,φουσκωτά φουσκωτά!
and with 5 pillows,very very inflatable!

42)πίνω πολύ καφέ!
i drink a lot of coffee!

43)φοβάμαι το τσίρκο!
i'm afraid of circus!

44)έχω κάνει για πολλά χρόνια μπαλέτο,παραδοσιακούς χορούς,λάτιν και oriental
i've done for many years ballet,traditional folk greek dance,latin and oriental

45)θέλω να μάθω τη συνταγή για να φτιάχνω oreo madness(όσες πηγαίνετε στα fridays ξέρετε πόσο υπέροχο γλυκό είναι αυτό!!!!!) ,και κάνω πειράματα μέχρι να την πετύχω!!!!!!!!!μέχρις στιγμής έχω αποτύχει οικτρά(το μόνο που έχω καταφέρει είναι απλό μπισκότο,με μια άκυρη κρέμα!)!!!ξέρω πως είναι δύσκολο,αλλά μια μέρα θα τα καταφέρω!!!
i want to learn how to make oreo madness(if someone goes on fridays knows how perfect this is!!!!!!)and i'm trying to do it,i know it's very hard,but i will do it some day!!!!!

46)μου αρέσει να ψωνίζω από το internet!
i like internet shopping!

47)σιχαίνομαι-φοβάμαι-ουρλιάζω-παθαίνω συγκοπή,με αυτά τα αηδιαστικά φτερωτά-ούτε το όνομα δε λέω-που βγαίνουν το καλοκαίρι και πετάνε και μπλιαχχχχχχχ δε μπορώωωω ιουυυυυυυυ,σιχαμένες κατσ.....δες!!!!!ξου ξουυυυυ!!!!!!!!!!
i hate,i'm afraid of,i can't stand crocoaches,mpliach!!!!!

48)πιστεύω στα ''πνεύματα'',γιατί έχω ''δει'',και αυτό ήταν κάτι που άλλαξε όλη μου τη ζωή...
i believe in human spirits after death,after an experience that change my life...

49)Το καλοκαίρι με την παρέα μου,τα τελευταία 6 χρόνια πάμε κάθε καλοκαίρι ένα Σαββατοκύριακo στο Αγκίστρι!
The last 6 years,with my friends we have a habit ,and going for a weekend on Agistri island!

50)Έχω 38 πρώτα ξαδέρφια!
i have 38 first cousins!

Αυτές λοιπόν ήταν 50 άσχετες τυχαίες πληροφορίες για μένα!Περιμένω και τις δικές σας,να δούμε τα κοινά και τις διαφορές μας,και να γνωριστούμε καλύτερα!
These were the 50 random facts about me!I'm waiting yours also,to see waht we have in common,what we have in difference and to know each other better!

Φιλιά!!!
Kisses!!



9 σχόλια:

  1. 38 πρώτα ξαδέρφια, χαμός θα γίνεται όταν παντρευτείς (εάν δεν έχεις ήδη!). Χαχαχχχχαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα,μα σκέψου ο μπαμπάς μου έχει οχτώ αδέρφια και η μαμά μου τέσσερα!!!όχι,όχι δεν έχω παντρευτεί ακόμα-23 είμαι έχω ουουουουουου πολύ ακόμα!!!!! :-)

      Διαγραφή
    2. Κοκομπλοκο...!!!!Εγω εχω μόνο 2!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το 48...με προβλημάτισε λιγάκι..πνεύμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα,μη με περάσετε για καμια τρελή που μλάει με πνεύματα και φαντάσματα!!!το έχω βάλει εντός εισαγωγικών,γιατί δε ξέρω ακόμα-δέκα χρόνια μετά-πως να το εξηγήσω!απλά είχα με τη μητέρα μου μια εμπειρία με κάποιο πρόσωπο μας που δεν ήταν στη ζωή...και έχω γνωρίσει πολλά άτομα μιας και είχα τρομάξει και το είχα ψάξει,που έχουν ζήσει κάτι παρόμοιο...αλλά ναι,από τότε αναθεώρησα πάρα πολλά πράγματα για τη ζωή...

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον tag. Το έκανα κ εγώ στο blog μου και διασκέδασα πολύ ψάχνοντας τι να αναφέρω με την κολλητή μου. Φιλιά

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ωραίο tag μεγάλο σόι και εσείς . γέλασα με το 47 και εγω φοβάμαι τα σκυλιά , και εγω έχω πολλα ξαδερφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!