*3ΛΕΠΤΗ ΜΑΣΚΑ ΜΕ ΑΡΓΙΛΟ ΚΑΙ ΑΓΓΟΥΡΙ-3MINUTES MASK WITH CLAY AND CUCUMBER*

    Και πάλι γεια σας!Τι μου κάνετε;
Σήμερα θα σας δείξω ένα προϊόν ομορφιάς για εσάς τις πολυάσχολες,που μεταξύ δουλειών και υποχρεώσεων θέλετε να είστε όμορφες! Μια μάσκα με άργιλο και αγγούρι,που δρα σε μόλις 3 λεπτά!

  Hello again!How are you?
Today i will tell you about a product that you girls,that have a few time to be pretty you will love it!A caly mask with cucumber that acts in only 3 minutes!



Είναι μια ενυδατική μάσκα,της εταιρίας beauty formulas,η οποία συνδυάζει συστατικά που προσφέρουν βαθύ καθαρισμό και τόνωση της επιδερμίδας,αφαιρώντας τα σμίγματα και τη λιπαρότητα!Έχει βιταμίνη Ε,και πανθενόλη,που τονώνει την ελαστικότητα του επιδερμικού ιστού!

It's a moisturizing mask,from beauty formulas,that has ingridients that helps the skin to cleaned deep,and toning the skin,and removes the pores and the oil!It has vitamine E and panthenol,that tones the elacticity of the skin!

Κοστίζει 3,60 και είναι για πολλές χρήσεις!Τη βάζετε σε καθαρό πρόσωπο,την αφήνετε για τρία λεπτά,και αφαιρείτε με χλιαρό νερό!
It costs 3,60 and it's for many uses!You out it on clean skin and leave it for 3 minutes,and remove it!

Πως σας φαίνεται;Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη,τη χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα!
Do you like it?I like it,and i use it once a week!

Την έχετε δοκιμάσει ποτέ;
Have you ever try it?

Τα λέμε στο επόμενο post!
See you on next post!

20 σχόλια:

  1. Χουμ χουμ...και δεν μου λες από που την παίρνουμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω την πήρα απο gallerie de beaute αλλα πιστεύω θα την έχει και στα χόντο!

      Διαγραφή
  2. 3 λεπτά;; ΄ό,τι πρέπει είναι!δεν την ήξερα, αλλά σίγουρα θα την δοκιμάσω!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τυχαία την ανακάλυψα!ειναι τελεια!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Την είδα χθες στον Χόντο και το σκέφτομουν, δεν πρόσεξα τιμή αλλά τώρα το σκέφτομαι. Ήθελα την αντίστοιχη της Apivita αλλά η τιμή της πρώτης είναι δελεαστική!!!

    Να σε ρωτήσω, δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα ε;

    Γιατί αν και έχω λιπαρό δέρμα, την θέλω για μετά την απολέπιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μετα την απολέπιση τη βάζω,κάνω τη μάσκα,βάζω λοσιον καο μετα ενυδατική και δε μου αφηνει καποια λιπαρότητα!βεβαια εγώ δεν είμαι και λιπαρή και δε ξερω εαν θα σου βγαλει κατι,αν και δεν τ νομίζω!

      Διαγραφή
    2. Χμ... οκ! Μπήκε στη wishlist!!!! Thanks 4 the info!!!

      Διαγραφή
  4. Φαίνεται καλή αν και δεν την έχω δοκιμάσει :)

    Έχω έναν μικρό διαγωνισμό στο blogaki μου αν θέλεις πέρνα μια βόλτα!!
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/2013/04/giveaway-beauty-cooking.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ενδιαφερον αυτο. Που μπορουμε να την βρουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα gallerie την πήρα εγώ αλλά υπάρχει και στο χόντο!

      Διαγραφή
  6. Ωραια φαινεται, που μπορουμε να την βρουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία Ελευερία μου!στα gallerie de beaute και στα χοντο!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω πολυ θα το κοιταξω! ;)

      Διαγραφή
  7. Ωραία φαίνεται!Εγώ για ενυδάτωση χρησιμοποιώ τη μάσκα με αγγούρι της Apivita,αλλά θα τη δοκίμαζα κι αυτή! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει και apivita και μου άρεσαν πολύ!!! :-)

      Διαγραφή
  8. Φαίνεται πολύ πολύ καλή!! Γιατί συνήθως οι μάσκες θέλουν τέταρτο ή εικοσάλεπτο και είναι βαρετό!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο άργιλος είναι πολύ καλός για τα λιπαρά δερματα.Ωραία φαίνεται και αρκετά φτηνή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. gia tria lepta einai uayma ua thn dwkimasw soy eyxwmai kali anastash kai kalo pasxa filia.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι πάρα πολύ καλή!επίσης καλή μου,καλό Πάσχα με υγεία κυρίως!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!