* FEBRUARY FAVORITES- ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ *

    Γεια σας κορίτσια!Τι μου κάνετε;Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα του Φεβρουαρίου!Όπως θα δείτε δεν έχω και πάρα πολλά,και αυτό είτε γιατί βολεύτηκα τόσο πολύ τα συγκεκριμένα προϊόντα που δε χρησιμοποίησα άλλα,είτε χρησιμοποίησα κάποια που σας έχω δείξει ξανά,και δεν τα συμπεριέλαβα εδώ!

  Hello girls,how are you?Today i will show you fabruary favorites!As you'll see i don't have a lot of products,and that's because even i love these products that i didn't use other,even because i have already show you other stuff in other posts,and i didn't want to show you the same things!



Ας πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά!!!
Let's see them closer!!!



SPECIFICS SKIN PERFECTION
CLEANSING MILK AND TONIC LOTION
FROM SEVENTEEN


Όπως σας έχω ξαναπεί,δε χρησιμοποιώ προϊόντα ντεμακιγιάζ του εμπορίου!
Τα συγκεκριμένα είναι δωράκια που μου έδωσαν με την αγορά κάποιων προϊόντων.
Στην αρχή ήθελα να τα δώσω,μιας και δε θα τα χρησιμοποιούσα,όμως μετά κάτι με έπιασε,και τα άνοιξα,και τα χρησιμοποίησα κιόλας!
Και έμεινα αρκετά ευχαριστημένη!Έτσι τα χρησιμοποίησα και για το υπόλοιπο του μήνα,να κάνω και ένα διάλειμμα,τουλάχιστον να τα φτάσω προς το τέλος να έχω και μια άποψη!
Είναι για ξηρό αφυδατωμένο δέρμα,έχει εκχύλισμα φυκιών,και έλαιο βερίκοκου.
Το milk αφαιρεί κάθε ίχνος μακιγιάζ,και η λοσιόν είναι τονωτική και αναζωογονεί την επιδερμίδα αρκετά!
Εγώ δεν έχω ξηρή επιδερμίδα,και έκανε και σε εμένα μια χαρά!
Τώρα που το έφτασα στη μέση,θα το δώσω στη μαμά μου,και θα επιστρέψω στο αμυγδαλέλαιο μου,όμως η αλλαγή αυτή ήταν ευχάριστη για την επιδερμίδα μου!



 As i have told you,i don't use make up removers from the shops,i prefer making my own!
This milknand lotion was a gift with some things i have bought!
First i thought to give them to a friend-as i didn't use them-but then i opened them,and finally i use them!
The result was very good,so i use it for the whole month,and so i can have my own opinion on them!
It is for very dry skin,and hassea algae and apricot kernel oil!
The milk removes the make up easilly and the lotion is tonic!
I don't have dry skin but it was ok for me!
Now that i have use it for a couple of weeks i will give it to my mom,and i will use again my almond oil!But it was a pleasant break from my daily habbits!


SICURA PROFESSIONAL LIQUID CRYSTALS WITH FLAX SEEDS


Πόσο υπέροχα μπορεί να μυρίζει ένα προϊόν;
ΠΟΛΥ!
Αυτό εδώ είναι από την εταιρία sicura και είναι υγροί κρύσταλλοι σιλικόνης με σπόρους λιναριού!
Χρησιμοποιείται μετά το μπάνιο,και σε νωπά,και σε στεγνά μαλλιά,και συν τοις άλλοις κλειδώνει και το χρώμα!Οπότε για μαλλιά βαμμένα είναι ιδανικό!
Το καλό είναι επίσης ότι επειδή είναι σιλικόνη και βάζω μικρή ποσότητα,διαρκεί και πολύ!
Πλέον το χρησιμοποιώ κάθε εβδομάδα!

How wonderfull can a product smell?
VERY MUCH!
This is from sicura and is liquid crystals with flax seeds!
You can use it after your bath,in fresh or dry hair!Also it's colour blocking!So if you have your hair painted is great!
Also,a plus thing is that you have to use a little quantity so it lasts for a really long time!
I use it every week!

BODY SPLASH 
DARK KISS
BODY LUXURIES



Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτό το προϊόν,και μια και δυο!
Αλλά πραγματικά μου έχει αρέσει πάρα πολύ!
Αναλυτικό review εδώ!

I know i have told you a lot of times about this one!
But i really really love it!
You can see the review here!


MAYBELLINE XXL PRO CURL
MICRO-FIBRE MASCARA


Αυτό το μασκάρα,είναι αυτό που χρησιμοποίησα περισσότερο το μήνα που μας πέρασε!
Το είχα παραγγείλει από το saveonmake up για 5 λίρες!
Είναι με το σύστημα fibre,δηλαδή έχει δύο βουρτσάκια,ένα που χρησιμοποιείται ως βάση,και μετά το κανονικό μαύρο!
Είναι τέλειο,αν και στην αρχή δε με είχε ενθουσιάσει ιδιαίτερα,τώρα φαίνεται πραγματικά πόσο καλό είναι!
Ίσως κάποια προϊόντα θέλουν το χρόνο τους!
Ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες,και τις κάνει πραγματικά διπλάσιες!



This is the mascara i use more on February!
It is from saveonmakeup.
It cost me 5 pounds!
It has fibre system,that means it has two brushesone for a base and a regular mascara!
Even the first times i wasn't very excited,now it's just perfect!
It separates the lashes and makes them double!
It seems that some products wants time to show us the real worth!


ERRE DUESILKY PENCIL EYE 80

Σε πολλά βιντεάκια,και φωτογραφίες,έβλεπα μπεζ μολύβι στο εσωτερικό των ματιών!
Μου άρεσε πολύ σαν αποτέλεσμα,και το έψαχνα καιρό!
Για κάποιο λόγο δεν έβρισκα πουθενά-ίσως δεν έψαχνα στα σωστά μέρη!
Μέχρι που το βρήκα,και από την erre due-που έχει υπέροχα μολύβια κατά τη γνώμη μου-με μόνο αρνητικό πως κάποια με δυσκολεύουν στο ξέβαμμα!
Έτσι,και μόλις το βρήκα,το άρπαξα αμέσως,και το έχω κατά ευχαριστηθεί,ειδικά στα πρωινά μου μακιγιάζ!
Είναι πολύ πιο ωραίο από το άσπρο,πιο φυσικό σαν αποτέλεσμα,και πολύ πιο φωτεινό,χωρίς καν να φαίνεται πως φοράω μολύβι!
Νομίζω πως θα το υιοθετήσω για πάντα!!!



I was watching many videos and photos,that girls were using a beige eye pencil!
I like the result and was searching for a long time for it!
Finally i found a one from erre due-i love erre due eyepcils,depsite some of them are hard to remove,but they are perfect!
So i grab ot when i found it,and i use it every day,especially on the mornings!
It's better thant the white,more clear and more bright!
I think i will use it forever!!! 

ELF LIPSTICK
FEARLESS



Καταρχήν να σας πω,πως αυτό το κραγιόν δεν ήθελα να σας το βάλω(όπως και το επόμενο προϊόν ,καθώς ένα από τα επόμενα posts μου,θα είναι hits and misses από τη συγκεκριμένη εταιρία,αλλά δεν άντεξα!
Εάν υπήρχε ένα κραγιόν που μοσχοβολάει σαν την πρώτη μέρα της άνοιξης-ντόινγκ!!!- είναι αυτό!
Μόνο και μόνο για τη μυρωδιά του κερδίζει μια θέση στα πολύ αγαπημένα μου!
Λοιπόν,αυτό το κραγιόν από την elf,είναι ένα σούπερ κόκκινο,που όμως είναι αρκετά ενυδατικό!Αυτό για εμένα το καθιστά ιδανικό για πιο light εμφανίσεις,ακόμα και πρωινές!
Προσωπικά μου έχει κρατήσει για ατέλειωτες ώρες,χωρίς να βάλω καν μολύβι!(10 ώρες στάνταρ χωρίς να φύγει από τα χείλη μου!)
Σε πολλές κοπέλες δεν ήταν καλά,σε εμένα όμως ήταν και είναι εξαιρετικό!




First of all,i want to tell you,that i didn't want to write you of something on elf,because my next post will be elf hits and misses,but i couldn't resist!
If there was a lipistick that smells like the first day of spring,this one wins!
Only for its smell it's one of my favorites!
So,this elf lipstick it's not matt,it's very hydrate,and that's good for me,because i can use it with more light make up looks!even in the morning!
It lasts for a lot of hours(10 for sure)without put a lip liner!
Many girls didn't like it,but for me it's great!

ELF BRIGHTENING EYE COLOUR
BLUE MOON



Εάν σας έλεγα ότι σχεδόν κάθε μέρα φορούσα τις συγκεκριμένες σκιές,δε θα ήμουν υπερβολική!
Φορούσα το γαλάζιο στην εσωτερική γωνία του ματιού,το μπλε σκούρο στην εξωτερική,το καφέ στο κόκκαλο του ματιού,και το μπεζ κάτω από το φρύδι!
Ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ με μια τόσο μικρή παλετίτσα!
Με χρώματα που ταιριάζουν με όλα!
Ε,δεν θέλω και άλλα για να την αγαπήσω!
όσο για την απόδοση και τη διάρκεια,θα τα μάθετε όλα στο επόμενο review,αλλά πάρτε μια γεύση από τα swatches και θα καταλάβετε!

If i told you that every day i use only this pallet,i wouldn't lie to you!
I was wearing the light blue in the inner of the eye,the dark blue in the outter corner,the brown for contouring and the light beige for brightening!
A whole make up look,with a little palete!
And with easy to combine -colours!
I didn't want anything else to love it!
As for the pigmented and the last of them,you will learn eveyrthing in the next post,but i can give you a clue with a swatch!


GRIMAS EYESHADOW ROUGE


Κάποτε κοντά στο σπίτι μου,υπήρχε ένα κατάστημα της εταιρίας grimas-ολλανδική εταιρία με επαγγελματικά προϊόντα μακιγιάζ!
Τότε παρακολουθούσα σεμινάρια μακιγιάζ,οπότε την επισκέφτηκα!
Μεταξύ άλλων,είχε τις παλέτες που φτιάχνεις μόνος σου,και επιλέγεις τι θες!
Είχα φτιάξει μια με σκιές,και μια με ρουζ!
Επειδή ήταν πολύ ακριβά-πολύ όμως- δε θυμάμαι τιμή,και έτσι τα χρησιμοποιούσα πολύ σπάνια,αλλά τώρα αναθεώρησα-δε θυμάμαι αν σας το είπα,αλλά έκανα μια πραγματική εκκαθάριση ,πέταξα όλα τα καλλυντικά-κρεμικά κ.τ.λ. που είχαν λήξει,έδωσα όλα όσα δε φόραγα,και έμεινα με λίγα και καλά!Επίσης έβαλα σκοπό να τελειώσω πρώτα αυτά που έχω,και μετά να αγοράσω άλλα-πέρα από έκτακτες ανάγκες!
Τέλος παρένθεσης,και έτσι άρχισα να χρησιμοποιώ τα ρουζ αυτά σε καθημερινή βάση!

Before a couple of years i was watching make up seminars,so i was visitng grimas store-a holland stor with professonal make up stuff!
You were making your own pallet,so i made two,one with eyeshadows and one with blushes!
Because they were very expensive i use them in rare occasions,but now i decided to use all my stuff,so i used them every day!

Έχουν υπέροχη απόδοση,υπέροχη διάρκεια κ.τ.λ.
Πλέον δεν υπάρχει στην Ελλάδα,μπορείτε να τα παραγγείλετε μόνο μέσω site,αλλά είναι αρκετά ακριβά!
Μόνο για κάποια κοπέλα που είναι επαγγελματίας θα τα πρότεινα!
Και εγώ εάν δεν ήξερα ότι δεν θα ασχολούμουν επαγγελματικά με αυτό,δε θα τα είχα αγοράσει,αλλά ήμουν νια και δεν ήξερα!
(fact about me-πάντα το όνειρο μου ήταν να γράφω,κυρίως για μόδα και ομορφιά-πέρα από τις λογοτεχνικές μου αναζητήσεις :-p),για αυτό και σπούδασα μακιγιάζ αισθητική και μετά δημοσιογραφία!)τα έκανα λίγο ανάποδα!
Οπότε-συνεχίζουμε-λέω γιατί τα φυλάω σα θησαυρό;Ας τα χρησιμοποιήσω!Και είναι τόσο καλά ρουζάκια,πραγματικά φαίνεται η διαφορά με άλλα!

They are very pigmented!
now the store in Greece is closed,but you can order them online!
I will recomend to you that they are good only for professionals!
I think that for a girl that isn't a make up artis is not pointed to have them!
But they are great,and you can see the difference for others!


Φαίνονται φαντάζομαι πόσο τέλεια είναι!
i think you can notice how great they are!

Τα χρώματα που έχω διαλέξει είναι-
The colours i have choose are-

1- no 532
2-no  541
3-no 568
4-no 567

Αυτά λοιπόν ήταν τα δικά μου αγαπημένα για το μήνα Φεβρουάριο!
Πώς σας φάνηκαν;
Έχετε δοκιμάσει κάτι;
Ποια ήταν τα δικά σας;

That were my February favorites!
Did you like it?
Have you try anything?
which were yours?

ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!
KISSES!!!!!!!!!

18 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα! Πραγματικά τα ρουζ και οι σκιές στο τέλος δείχνουν τέλεια! :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία αγαπημένα :)
    Αυτά της Seventeen τα είχα δοκιμάσει στο παρελθόν, πολύ καλά είναι!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. geia sou!polu omorfa agapimena!eidika to kragion! ;)

    prin ligo diastima dimiourgisa to diko mou blog...tha xairomoun polu an se evlepa ekei!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραια ολα!!
    Το μπεζ μολυβι και εγω σκεφτομαι να το δοκιμασω!
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ ελευθερία μου,να το δοκιμάσεις είναι πολύ ωραίο και βολικό!!!

      Διαγραφή
  5. Τα ρουζάκια τι υπέροχα χρώματα!πρώτη φορά ακούω για αυτη την εταιρεία!επίσης δεν ήξερα οτι η maybelline είχε micro fiber mascara θα το κοιτάξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως εάν το μαγαζί δεν ήταν κοντά στο σπίτι μου,δε θα την ήξερα και εγώ,και έτυχε να μας το προτείνει και μια καηθγήτρια!έχει αλλά μόνο από το ίντερνετ μπορείς να τη βρεις!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα! :)
    Αυτό το σπρέυ με τη σιλικόνη δεν το έχω ξανακούσει. Πού το βρίσκουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τελεια! το κραγιόν μου άρεσε πολύ! θα το κοιτάξω!!!
    φιλιά

    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!κατά καιρούς η >elf βγάζει και μισή τιμή!τότε συμφέρει να κάνεις αγορές!

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ το έχω αυτό το μολύβι της Erre Due! Μόνο που δε γράφει τόσο καλά όσο περίμενα μέσα στο μάτι παρόλο που η υφή του είναι πολύ ωραία. Πολύ ωραία αγαπημένα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια;κρίμα...εμένα μου είναι πάρα πολύ καλό,και από γράψιμο,και από διάρκεια δε μπορώ να πω..τυχαίνει καμιά φορά!ίσως με τον καιρό σου φτιάξει! ;-)

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο φαίνεται το μολύβι από Erre Due!Μήπως θυμάσαι πόσο κόστιζε?! :)
    Και τα ρουζάκια είναι απλά καταπληκτικά όπως τα βλέπω!

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έκανε γύρω στα 5 5.50 εκεί περίπου!!!!καλά τα ρουζάκια είναι όντως καταπληκτικά!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!