Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

*MY MASCARA COLLECTION !!! *

   Κοριτσάρες μου τι κάνετε;;;Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα πολύ αγαπημένο προϊόν,που είναι το/η μάσκαρα/μασκάρα!Είναι ένα καλλυντικό που υπερκαταναλώνω χαλάω δύο με τρεις σε ένα μήνα! Έτσι σήμερα θα σας δείξω τα μάσκαρα που έχω αυτή τη στιγμή και χρησιμοποιώ,και θα σας πω τη γνώμη μου και τις κριτικές μου για αυτά!
Επίσης έχω κάνει ΠΟΛΥ αγώνα για να μη λέω η μάσκαρα αλλά το μασκάρα όπως με ενημέρωσαν!!!Τώρα τι είναι σωστό και τι δεν είναι.....δεν ξέρω!!!!

 My girls how are you?Today i will show you my mascara collection.I use a lot of mascara two or three in a month,and today i will show you what mascaras do i have right now!And i will tell you my opinion on them!!!

Τα έχω μέσα σε μια μολυβοθηκούλα!!!
I will have them in a pencil case!!!



Κάθε φορά που μου τελειώνει ένα,δεν είναι σίγουρο πως θα πάρω πάλι το ίδια,μπορεί να πάρω μια και τρεις φορές,και μετά να μην το ξαναπάρω!Πέρα από μια σταθερή αξία-θα δείτε πια-οι άλλες που έχω δεν είναι στάνταρ!

When i finsh one,it's not sure i will purchase it again.Despite one,my all time favorite-you will see which i mean-i don't have anything stadar!


ΜΑΥΡΕΣ/ BLACK



My all time favorite dior blackout and dior show!!!!

Μια δε μου φτάνει,πιστεύω πως είναι το καλύτερο μασκάρα ever όμως,και δε μπορώ να το αλλάξω με τίποτα!!!

It's the best mascara ever,i can't have only one,and i don't change it ever!




10/10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



avon magnify

avon colour trend

Και τα δύο τις βάζω στην ίδια κατηγορία,πολύ καλά,ιδανικά για πρωινά μακιγιάζ,και για έφηβες πιστεύω πως είναι ότι πρέπει!

I categorize them in the same category,as the best monring mascara,and i think they are good for teenage girls!

Επίσης η magnify έχει πολύ ιδιαίτερο βουρτσάκι,πλαστικό!Περίεργο αλλά μου αρέσει!
Magnify has a plastick brush!I like it!




9/10



elf lenghtening and volumizing mascara

Μμμμμ....
Hmmm....

Η συσκευασία είναι τέλεια!
outside is great!

Το βουρτσάκι φαίνεται υπέροχο!
brush looks very good!


Αλλά....τίποτε περισσότερο...
But...nothing more...

Εντάξει,ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες,όγκο και μήκος δε δίνει!
It separates the eylashes,but it doesn't lenghten or volumizing especially...

7/10


estee lauder sumptuous

Μου αρέσει τόσο πολύ...Έχει πολύ έντονο μαύρο,δίνει όγκο,και μήκος,και κάνει τις βλεφαρίδες μου πυκνές!

I like it very much!it is a very black colour,and is volumizing,lengthening and it's very good!




9/10



bourjois volume glamour


Bourjois παλιά έπαιρνα συνέχεια,και για αυτό χάρηκα πολύ όταν τις ξαναβρήκα στο ίντερνετ σε τόσο χαμηλές τιμές!

i used to buy bourjois when i was younger,so i was very lucky to discover that i could buy them from net,in very low price!

Το συγκεκριμένο μασκάρα,δίνει απίστευτο όγκο,και κάνει τις βλεφαρίδες πραγματικά διπλάσιες!

It is very volumizing and doubles eyelashes volume!

9/10 !




erre due wonderlash curling booster

Αυτό το μασκάρα,ενώ δίνει πολύ ωραίο όγκο και μάκρος στις βλεφαρίδες,και τις γυρίζει πολύ ωραία,μουτζουρώνει το μάτι μου,και αυτό είναι ένα γεγονός που δε μου πολύ αρέσει!
Αν εξαιρέσω αυτό,είναι ένα πολύ καλό μασκάρα,απλά ίσως φταίει που η σύνθεση του είναι υγρή!

This mascara,gives length and volume and curles the eyelashes,but it smudges,and that's a fact i don't like it!
But except that,i think it's a good product!



7.5/10



nivea volume nanodefinition


Δε μου αρέσει καθόλου!
Μα καθόλου όμως!!!!

I don't like this mascara!
I actually hate it!

Το μόνο που κάνει είναι να με μουτζουρώνει!
It only smudges my eye and nothing more!



Και το προϊόν επάνω στο βουρτσάκι είναι ξερό!
σίγουρα δε θα την αγοράσω ξανά!

i won't buy it again!

1/10 ! (oops!!! )



maybelline xxl pro curl

Αυτό το μασκάρα έχει την τεχνολογία micro fibre,και έχει δύο βουρτσάκια,ένα με άσπρο-βάση-και το κανονικό μασκάρα!

This is a micro fibre technology and it has a base,and the regural mascara!



Μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα που δίνει,και όταν έχω υπομονή και το δουλεύω καλά,είναι σα να φοράω ψεύτικες βλεφαρίδες!

I like the result and it gives the effect of false eylashes!

8/10

ΜΕ ΓΚΛΙΤΕΡ/WITH GLITTER



estee lauder turbolash all effects motion mascara

Αυτό το μασκάρα,με απογοήτευσε ειλικρινά πάρα πολύ.Έχει δονούμενο βουρτσάκι,και ελαφρύ γκλίτερ.
Καταρχήν με το που το βγάζω απ'το καπάκι δονείται χωρίς λόγο και αιτία,και σταματάει μόνο άμα το κουμπώσω!
Το προϊόν,είναι πολύ υγρό,και γενικώς δεν κάνει τίποτε απολύτως στη βλεφαρίδα!
Πραγματικά στεναχωρήθηκα δεν περίμενα ένα προϊόν της estee lauder να με απογοήτευε τόσο ,αλλά είναι ένα απλά άχρηστο μασκάρα για εμένα...

I was very dissapointed by this mascara.It has some glitter and the brush is vibrating!
First of it vibrates all the time,until you put it back and close it!
It is very very liquid,and it doesn't have any effect on the eyelash!
i was really very dissapointed i didn't expect from estee lauder to dissapointed me so much,but honestly is a product i can't use...



2/10 μόνο για το όνομα που φέρει....!!!
  
ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΜΑΣΚΑΡΑ/MASCARA WITH COLOURS


prestige lashmatrix
brown/καφέ

Αυτό το μασκάρα το πήρα κατά λάθος,γιατί δεν είδα ότι ήταν καφέ,και εγώ είμαι μελαχρινή με πολύ μαύρες βλεφαρίδες,οπότε καταλαβαίνετε πως το καφέ δε μου κάνει τίποτα σα χρώμα. Παρόλα αυτά το κράτησα,μήπως και μπορέσω να το χρησιμοποιήσω πουθενά,αλλά δε νομίζω να το κάνω,και αυτό γιατί,η μυρωδιά του δύο μέρες αφότου το άνοιξα έγινε αφόρητη,και απαίσια! Και για αυτό το λόγο,επειδή φοβάμαι κυρίως νομίζω πως θα το πετάξω...Σας έχει τύχει ποτέ αυτό;

I took this mascara by mistake because i have black eyelshes,and the brown is not good for me...
But i kept it,because i thought i could use it somewhere else.But i notice that after a couple of days i opened it,it smell awkard and very ugly,and because i use it in my eyes,i'm afraid to use it,and i think i'm gonna throw it away...


3/10 


Και αυτά είναι τα μπλε και μοβ,στα οποία έχω ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΓΑΠΗ!!!
And these are the blues and purples mascara that i REALLY ADORE!!!


tommy g blue mascara

Αυτή την είχα πάρει πριν από λίγες μέρες και την είχε προσφορά στα 9.90. Σα χρώμα είναι τέλειο μπλε,έντονο,που γράφει τέλεια,και ξεχωρίζει αρκετά καλά τις βλεφαρίδες μου!
Το μόνο μείον,μουτζουρώνει επάνω στο μάτι,και μου χαλάει το μακιγιάζ συνέχεια...
Οπότε είμαι ντεμί για αυτό το μασκάρα,και μου αρέσει και δε μου αρέσει!

I have took this one before a couple of days for 9.90 euro.It's a perfect blue colour,pigmented,and separates my eyelashes good.
But it smudges my eye and ''brake'' my make up all the time...
So i can't decide if i like it or not yet!


5/10


adriana karembeu blue

Αυτό το μασκάρα,μου αρέσει πάρα πολύ,γιατί είναι ένα πολύ ιδιαίτερο μπλε,που δεν το είχα συναντήσει ξανά,είναι μπλε-μοβ!
Έχει πολύ ωραίο αποτέλεσμα,και εάν μου τελειώσει σίγουρα θα το αγόραζα ξανά!

I like this one very much,because it's a unique blue colour,it's blue-purple!
It gives a great result,and if it finished i will re buy it for sure!




9/10


erre due waterproof mascara

Λοιπόν,μόλις είδα αυτό το χρώμα τρελάθηκα!!!
Και για αυτό την πήρα αμέσως!
Αλλά,όταν πήγαν να τη βάλω στα μάτια μου,δεν έβαφε όλη τη βλεφαρίδα κατά μήκος,και απογοητεύτηκα. Για να βάλω σε όλες μου τις βλεφαρίδες,παιδεύομαι πολύ,και τα λόγια που μου είπε η κοπέλα που μου τη έδωσε,δεν είχαν καμία σχέση με το αποτέλεσμα...
όταν πήγα σε άλλο κατάστημα,μια άλλη κοπέλα επειδή έτυχε και της το ανέφερα,μου είπε πως δεν είναι ακριβώς μασκάρα,αλλά είναι για το έξω έξω των βλεφαρίδων,και εκτίμησα την ειλικρίνεια της δεύτερης κοπέλας,η οποία μου έδωσε και συμβουλές για να μπορώ να τη χρησιμοποιώ πιο εύκολα!Καταλαβαίνετε φυσικά ότι στο πρώτο κατάστημα δεν ξαναπήγα-η ίδια κοπέλα μου είχε δώσει και ένα χαλασμένο προϊόν,το οποίο πάλι μασκάρα ήταν της art deco,μια πράσινη,η οποία φυσικά πρέπει να ήταν τελειωμένη δεν εξηγείται αλλιώς...Αλλά δεν είναι του χαρακτήρα μου να το πήγαινα πίσω,και απλά το πέταξα.Απλά και εγώ δε θα ξαναπάω εκεί!Εσείς έχετε κάποια τέτοια εμπειρία;

When i saw this colour i fell in love,so i took it immediately!
But when i went to put it my eyes,i throw it away,because it didn't have a good colour,and the girls that has sell it to me,told me other things,and i was very dissapointed from this one...



4/10



prestige comsetics purple

Αυτό είναι ένα διπλό μασκάρα από τη prestige,στη μια μεριά είναι μοβ,και στην άλλη μάυρη!
Το μαύρο είναι υπερτέλειο,και για αυτό το έχω σχεδόν τελειώσει!
Το μοβ είναι ωραίο,αλλά μπερδεύει λίγο τις βλεφαρίδες,και αφήνει κομπάκια...

This is a double mascara from prestige.it has purple from the one side,and black from the other.
The black one is perfect!i have almost use it!
The purple is good as a colour,but it jumples my eyelashes!



6/10


TIPS FOR MASCARA/EYELASHES

1)Μην ξεχνάτε να κάνετε καλό ντεμακιγιάζ στις βλεφαρίδες!
Make a good demaqiullage!

2)Τα μασκάρα,σε έξι μήνες από την ημέρα που τα ανοίγετε λήγουν.Καλό είναι λοιπόν να τα πετάτε,γιατί είναι προϊόν που έχει άμεση επαφή με τα μάτια.
Mascara expires six months after opening them!So you must throw them away,because is very danger to use them,and is close to eues,so be carefull!

3)Κάθε βράδυ,με μια μπατονέτα,βάλτε στις βλεφαρίδες σας λίγο αμυγδαλέλαιο, καστορέλαιο ή βαζελίνη! Πυκναίνουν,και δυναμώνουν!!!!
Every night with a swab,put some vaseline,almond oil,or castor oil.it will strengthen and volumizing your eyelashes!

Αυτά!!!Πως σας φάνηκαν;Έχετε κάποιο από αυτά;Κάποιο αγαπημένο να μου προτείνετε;
Γενικώς έχω μανία με τα μασκάρα,και χαλάω πολλά,καημένες βλεφαρίδες τι τραβάτε!!!!
Αυτά έχω τώρα,τον άλλο μήνα μπορεί να έχω τελείως διαφορετικά!
Για αυτό έαν έχετε να μου προτείνετε κάποιο θα περιμένω με χαρά!!!!

That was my mascara collection!Have you ever use any of these?Any fav to reccomend me?
Generally i love mascaras,and i use a lot,i have these right now,the other month i will have others!
So if yu have to reccomend me i will waiting from you to tell me!!!!!

Μην ξεχνάτε το giveaway!
Σήμερα λήγει!
Φιλάκια πολλά!!!

27 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο post! χμμ αυτη την περίοδο χρησιμοποιω την great lash της maybelline (αγαπη!! την έχω αγοράσει άπειρες φορές) και για πιο έντονο αποτέλεσμα την double extend της l'oreal! και οι δυο είναι πάρα πολύ καλές στις συστήνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααα τη double extend την είχα,είναι απίστευτη!!!ευκαιρία να δοκιμάσω και την άλλη που λες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σε πω τωρα που το θυμηθηκα δεν ξερω αν κυκλοφορει πλεον η great lash εδω! ειχα παρει αποθεματα απο αμερικη :P μου ειχαν πει κιολας στα hondos οτι καταργηθηκε... [no comment] αλλα θα την βρεις στο internet σιγουρα και πολυ οικονομικα!

      Διαγραφή
    2. εννοείται μάρκες όπως l;oreal maybelline max factor bourjois ΜΟΝΟ απο ιντερνετ!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. http://www.maybelline.com/Products/Eye-Makeup/Mascara/Great-Lash-Washable-Curved-Brush-Mascara.aspx

    αυτην εχω και η αλλη με το πρασινο καπακι ειναι ωραια αν εχεις καμπυλωτο βουρτσακι ακομη καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πες με χαζοχαρούμενο,αλλά εκεί που είπες "δονείται χωρίς λόγο & αιτία" γέλασα! :P
    Σκέφτομαι να πάρω μία με χρώμα,αλλά θέλω να είναι λίγο σκούρο..!
    Να σε ρωτήσω: την τελευταία από πού & πόσο την πήρες?

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα,μα πραγματικά,με το που κάνεις τσακ για να τη γυρίσεις και να πας να την ανόιξεις ,πριν καν τη βγάλεισ από τη θήκη της ντρρρρ ντρρρρρ μα έλεος!!!!!
      τη μοβ την πήρα από gallerie σε τμήμα με εκπτωσιακά προιόντα της εταιρίας prestige,νομίζω γύρω στα 10 ευρώ έκανε με μισή τιμή!
      λίγο σκούρο είναι το μπλε της adrianna carembeu,αν και λίγο ακριβή-περίπου 20 ευρώ-αξίζει ειλικρινά κατά τη γνώμη μου!

      Διαγραφή
  5. Εγώ δεν το χω καθόλου με τις χρωματιστές μάσκαρες/μασκάρα!
    Θα δοκιμάσω σίγουρα και της dior που ανέφερες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέεε! τι συλλογή είναι αυτήηη! ζηλεύωωω ^_^
    έχεις taaaaaag ->http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2013/02/10-fashion-make-up-mistakes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα βρε μη ζηλεύεις!!! χιχιχι!!! το πορτοφόλι μου απλά κλαίει !!! :-p :-p :-p
      oooo merciiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Έχω και εγώ τεράστιο κόλλημα με τις mascara! Εγώ έχω να σου προτείνω την love alpha με fibers (και η Maria Dalgar κάνει το ίδιο αλλά έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή) και την Bella Oggi Lash up & define (έχω review στο blog μου), στοιχίζουν και οι 2 κάτω από 5 ευρώ και είναι εκπληκτικές! Επίσης μου άρεσε πολύ η Maybelline Define-A-Lash (νομιζω πλεον μπορεις να τη βρεις μονο ιντερνετικως) και η L'oreal Telescopic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oooo,και καλό μασκάρα,και κάτω από πέντε ευρώ,νομίζω πως ΣΙΓΟΥΡΑ θα το κοιτάξω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!telescopic είχα παλιά είναι φοβερή!!!!

      Διαγραφή
  8. Absolutely love your blog ^_^

    Follow each other?
    Follow me via GFC : http://kalapalette.blogspot.in/
    Facebook : http://www.facebook.com/Kalapalette

    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.

    Spread some love.

    Apurva
    http://kalapalette.blogspot.in/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ωραία συλλογη και τεράστια !!! εγω είχα πάρει μια απο το Τιτάν με το που την άνοιξα βρωμαγε... φυσικά την πέταξα , πάλι καλα 1 ευρω είχε , εγω έχω της Estée και μια απο την seventeen την magnificent

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώωωω!!!!!!!!!!!!αχ τι πράγμα αυτό με τη μυρωιά...απαίσιο...τη seventeen την είχα τον προ προ ηγούμενο μήνα,μου άρεσε αρκετά!!!

      Διαγραφή
  10. σε ευχαριστω για την απάντηση για το κατάστημα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ !
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ DIORSHOW ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ( ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ )!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ΤΕΡΑΣΤΙΑ συλλογή είναι αυτή;; :D Εγώ αγαπώ την zoom fast black lask από mac η οποία δυστυχώς μου τελείωσε,και αγόρασα από essence την multi action blackest black mascara(έχω κόλλημα,θέλω να είναι μαύρο του κόρακα το αποτέλεσμα!)μιας που είναι πάμφθηνη..Αν και έχει αξιοπρεπές αποτέλεσμα,δε βγαίνει με τίποτα,πράγμα που για μένα είναι μεγάλο μείον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό το μαύρο του κόρακα είναι που κάνει τη διαφορά!!!σδεν έχει σημασία και που είναι φτηνή δε σημαίνει ότι δε θα είνια καλή!

      Διαγραφή
  13. Τι ωραία συλλογή! Της estee και της avon με to μπλε καπάκι τις έχω δοκιμάσει και μου άρεσαν κι εμένα πολύ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for Reading!
Leave a comment!

More Jiubilo!

*SEPTEMBER BOOK HAUL!!!*

Γεια και χαρά, Χαρά εδω! Τι κάνετε; Πως ειστε; Το σημερινό post είναι ένα βιβλιοhaul, γιατί κάτι μια βόλτα στα βιβλιοπωλεία, κάτι το φε...