* mini haul pink woman-h&m-e bay *

 Γεια σας κοριτσάκια μου;Τι κάνετε;Ο μήνας πως σας μπήκε;Εμένα πολύ καλά και εύχομαι να συνεχίσει έτσι!!

Hello my girls!How are you?I hope you have a great month!!

Σήμερα το απόγευμα βρέθηκα με τη μαμά μου,στο athens heart,και ενώ δεν είχα λεφτά επάνω μου,κατάφερα να χαλάσω πάλι!Δεν είχα ξαναπάει στο συγκεκριμένο εμπορικό,δε μπορώ να πω πως τρελάθηκα αλλά εντάξει!Γενικώς τα μεγάλα εμπορικά δε μου αρέσουν,γιατί σαν ατμόσφαιρα τα θεωρώ αποπνικτικά,και πέρα από ρούχα ευρείας κατανάλωσης zara - h&m κτλ. εγώ δε μπορώ να πω ότι έχει κάτι άλλο,για αυτό και προτιμώ τις μεγάλες αγορές όπως Ερμού,Νέα Σμύρνη,Γλυφάδα,που έχει και τέτοια ρούχα πιο φτηνά,αλλά και κάτι καλύτερο,οπότε ανάλογα τα οικονομικά μου,μπορώ να ψωνίσω,και παίρνω και τον αέρα μου!
Όπως και να έχει, ψώνισα δύο μπλουζάκια από τα pink woman,και κάτι παλλετίτσες με σκιές από τα h&m ,και θα σας δείξω και δύο ρολογάκια που παρήγγειλα από το e bay και μου ήρθαν εχθές!!!

 i went to a mall,generally i don't like malls,i prefer to go somewhere with a lot of shops,but anyway i buy two blouses from pink woman,and two eyeshadow palletes from h&m!Also i will saw you two watces i order from e bay,and i recieved them yesterday!



Πήγα που λέτε,στα pink woman,και πήρα δύο μπλουζάκια,από ένα stand,που είχε τα δύο τεμάχια στα 9.99 ευρώ!
Είχε διάφορα μακό,με στάμπες,αλλά δε μου άρεσαν,βασικά δε μου αρέσουν τα μακό τους γιατί διαφανίζουν πολύ,και κάτι που δε μου αρέσει να βλέπω,είναι διάφανες μπλούζες,που διαγράφουν μέχρι και τον αφαλό!Βρήκα αυτές τις δύο που πέφτουν και ριχτές-γιατί πήρα και δύο κιλάκια-μια μονόχρωμη μπλε ελεκτρικ-σκούρο και αυτή τη χρωματιστή!Η ποιότητα τους δεν είναι μακό,είναι λίγο καλύτερη,αλλά δε μπορώ να σας την περιγράψω!



Αυτή εδώ είναι η μπλε!
i bought This one-it's blue!


Η αρχική τιμή ήταν στα 9.99 !
The original price was 9.99 !



Αυτή τη μουσταρδο καφέ,την είχα σταμπάρει καιρό,και δεν περίμενα πως θα την έβρισκα,οπότε την πήρα κατευθείαν!
This one i have wanted for a long time,so,when i saw it,and it was on my size,i took it!


Αυτή ήταν στα 12.99 αρχική!
The original price was 12,99!

Γενικώς είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτές τις αγορές,μιας και δε σκόπευα να αγοράσω τίποτα,δέκα ευρώ για δύο μπλουζάκια είναι πολύ καλά,και πιστεύω πως θα τα ευχαριστηθώ!

I'm very satisfied from my purchases,i didn't meant to buy something but it's ok,i think i'm gonna like them a lot!

Μετά πήγα στα h&m αλλά δε μου άρεσε τί-πο-τα!Πέρα που όλα ήταν καλοκαιρινά!Βρήκα όμως δύο παλετίτσες με σκιές,και μόλιες δείτε τις τελικές τιμές θα τρελαθείτε!!!

Then i wnet on h&m but i didn't like nothing at all!But i found two pallete eyeshadows,in very low price!



4 ευρώ για δύο παλέτες!
ΤΕΛΕΙΑ!!! <3

4 euro for two eyeshadow paletes!
GREAT!!! <3


Αυτή την είχε 1 ευρώ,και είχε πάρα πολλές στο συγκεκριμένο κατάστημα!Έχει 12 διαφορετικές αποχρώσεις,από μπεζ καφέ πορτοκαλί και άλλες γήινες μέχρι και πιο βραδυνές μπλε μαύρες κ.τ.λ.
Την έχει καμία σας;Δεν έχω κάνει swatch ακόμα,γιατί είναι καινούριες και δε θέλω να τις ''δαχτυλιάσω'' χαχα!!!

This one cost me 1 euro,and it has a lot of shades,more earthy and some for smokey eyes!
I haven't make a swatch because they are new and i don't want to put my finger in yet!haha!



Αυτή,έχει όλες αυτές τις αποχρώσεις που βλέπετε με 3 ευρώ!!!
32 αποχρώσεις!!!Έχουν ένα ελαφρύ shimmer,και γενικώς έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές,οπότε είπα και να τις δοκιμάσω!Νομίζω πως τις έχω ήδη λατρέψει!!!

This one cost me 3 euros,and it has 32 colours!!!They are a little shimmering and i have read very good reviews so i decided to buy them!I think i have already love them!

Τέλος,πριν μια εβδομάδα είχα παραγγείλει δύο ρολογάκια από το e bay,και μόλις εχθές μου κατεύθασαν!!!
Έχω μια κακία συνήθεια και σπάω όλα μου τα ρολόγια,οπότε ήθελα να πάρω δύο πιο φτηνά,σε μαύρο,ένα για καθημερινό,και ένα για βραδινό που δεν είχα καθόλου!

As for the end,one week ago,i had ordered two watches from ebay!I break all my watches so i want an economy one!But then i took two,one for the day and one for the night!



Και τα δύο μαζί,με συστημένο γράμμα,κόστισαν περίπου 8 ευρώ!
Είναι καλά,ποιοτικώς όλα,απλά το λουράκι,είναι σαν πλαστικοποιημένο δεν είναι δερμάτινο αλλά είναι κάτι πολύ λογικό εάν σκεφτείτε την τιμή,περίμενα να είναι χειρότερο,και έλεγα πως θα το αλλάξω αλλά τελικά δεν χρειάζεται,γιατί μου αρέσει και δεν φαίνεται άσχημο!

Both of them cost me about 8 euros!They have a good quality!I thought that they were tottaly plastic,and i want to change and put leather,but it's really beautifull,and it's ok,so i will keep them as they are!




Αυτό το πήρα,για πιο καλό!
I took it for the night!


Και αυτό για καθημερινό!
And this one for the day!

Αυτές ήταν οι αγορές που έκανα!Πώς σας φάνηκαν;

That were my purchases!Did you like them?

Εγώ τώρα (Σάββατο-20.35) λέω να αρχίσω να ετοιμάζομαι για τη βραδινή μου έξοδο!
Now, (Saturday -20.35) i'm starting to get ready for my night out!!!




Σας φιλώ!!!Ματσ μουτσ!!!!Καλά να περάσετε!!! <3

I kiss you!!!Have fun!!! <3

14 σχόλια:

  1. Με γειέςςςς!!!!Να τα χαρείς όλα!(Το ξέρω ,θα το κάνεις!χιχι)
    Και τα ρολόγια ντάααξει...μην το πεις ούτε του παπά! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχα ναι ευαγγελια ενταξει εγω το εχω πει ευτυχως που θπαρχει το ιντερνετ!!!!χωρις νερο μπορω χωρις e bay οχι! Χαχαχαχαχα!!! :-)

      Διαγραφή
  2. Με γεια κοπέλα μου,όλα πολύ όμορφα!Καλοφόρετα,φιλιά!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια!! Εμένα πάλι τα εμπορικά μου αρέσουν, γιατί είναι όλα συγκεντρωμένα. Με την Ερμού δεν την παλεύω καθόλου, πολύ κόσμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμένα από εμπορικό μόνο το mall στο μαρούσι,γιατί είνι πιο απλωτό από τα άλλα,που με πιάνει κλειστοφοβία!!καλά η ερμού τώρα μην νομίζεις ότι έχει τον κόσμο που είχε κάποτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ωραία όλα , με γεια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζηλεύω τις παλέτες σου...!!!!!!! :D:D:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι,είναι τέλειες και πολύ οικονομικές!!!!!!!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!