* ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ/JANUARY'S FAVORITES *

   Καλό απόγευμα κοριτσόπουλα!Μιας και μπήκε ο Φλεβάρης έφτασε η στιγμή για τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε,και τα οποία με δυσκόλεψαν πολύ,μιας και ήταν πολλά,αλλά με δυσκολία κατάφερα και ξεχώρισα κάποια!Και πάμε λοιπόν να τα δούμε!!!

  Good evening my girls!We have February so,it's time for me to show you the favorite things i have the month that passed!It was very difficult for me,because i have loved many things but finally i tried and manage to pick the most favorites!


  Για κάποια σας έχω μιλήσει ξανά,για κάποια όχι,και ας πάμε λοιπόν να τα δούμε πιο αναλυτικά!

I have told you for some of these stuff again,but let's goand see them one by one!



1)BIOTEN FIRMING BODY LOTION

Τώρα είναι η κατάλληλη περίοδος να ξαναβρούμε τη φόρμα μας,και αυτό μπορεί να γίνει σε συνδυασμό σωστής διατροφής και γυμναστικής!Πριν τη γυμναστική όμως μια συσφιγκτική κρέμα δίνει τα μέγιστα αποτελέσματα και αυτή εδώ της bioten,είναι από τις αγαπημένες μου!Τη χρησιμοποίησα όλη και μόλις εχθές μου τέλειωσε!Τώρα είμαι στο δίλημμα!Να πάρω κάποια άλλη ή να ξαναδοκιμάσω αυτή που ήταν καλή;
φφφφ!!!
Θα το σκεφτώ!
Για πιο αναλυτικό review εδώ!

Now it's the best time for you to start your workouts and be carefull with your food!but for having the best results you can use a firming body lotion,and i use ths one!I like it very much and now that it's over i'm thinking if i will purchase this one again or should i try a new one!
I will think about it!
you can read a review here!

2)JOHNSON'S RELAXING BODY LOTION


Και για αυτήν σας έχω μιλήσει ξανά!Είναι απίστευτο το πόσο τη λάτρεψα και το πόσο απαλό κάνει το δέρμα μου!
Δείτε αναλυτικό review εδώ!

I have told again about this one!i love it and also i love how smooth makes my skin!
read more here!

3)TOMMY G CAVIAR TONING LOTION



Αυτή είναι μια τονωτική λοσιόν της εταιρίας tommy g,που περιέχει χαβιάρι!
Είναι πολύ καλή,και όπως βλέπετε την έχω τιμήσει ιδιαίτερα,και αυτό γιατί δεν τραβάει καθόλου το δέρμα μου,το αναζωογονεί και γενικώς είμαι πολύ ευχαριστημένη!
Δε θυμάμαι τιμή,αλλά θυμάμαι πως ήταν πιο ακριβό,όμως πιστεύω πως σίγουρα αξίζει τα λεφτά,και γενικώς πιστεύω πως η συγκεκριμένη εταιρία,δε θα έπρεπε να βρίσκεται στα ευρείας αλλά στα πιο επαγγελματικά προϊόντα,και λόγο ποιότητας και λόγο τιμής!

This is a toning lotion by tommy g,that contains caviar!
It's very good,as you can see i have use it a lot,and i like it very much because it's very toning,revitalising and moistirising for my skin!
I don't rememebr the exact price but i remember it's quit expenisive,but it's worth its money!

4)CELEBRE PERFUME FROM AVON


Δε μου έμεινε ούτε σταγόνα!!!
Το celebre της avon,είναι ένα ελαφρύ αρωματάκι λουλουδάτο,ξινίζει ελαφρώς,και ήταν ιδανικό για τις πρωινές μου βόλτες,ή ακόμη και για τη δουλειά!
Ευτυχώς μου έχει μείνει το spray!!! χιχι!!!

I use it all!!!
It's celebre from avon!It's a light perfume that is girlie and it's great for the morning even for the office!
Thank God i have the spray full yet!

4)h&m BODY LOTION  BLACK VANILIA



Αυτή την κρεμούλα την είχα και στο παρελθόν στα αγαπημένα μου,αλλά και τώρα γιατί μου αρέσει πολύ η μυρωδιά της!Απορροφάται εύκολα,και τη χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά!

This is a body lotion i have liked again!I like the smell of it,and i use it very often!

5)BODY SPLASH-DARK KISS



Δεν έχω να πω κάτι επιπλεόν για αυτό το υπέροχο body splash!
Θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες εδώ!!!

I have nothing more to say about this body splash!
You can see more here!!!

6)VICTORIA SILK TOUCH-FACE MIST!



Αυτό το σπρέι προσώπου είναι της εταιρίας victoria silk touch,και το πήρα από τα jumbo νομίζω δύο ευρώ!
Είναι για το πρόσωπο για να σταθεροποιεί το μακιγιάζ,αλλά και για να ενυδατώνει την επιδερμίδα!
Μυρίζει υπέροχα,σα λεβάντα νομίζω!
Στο μακιγιάζ δεν είδα διαφορά,αλλά για να ενυδατώνει το πρόσωπο είναι τέλειο!!!

This is a face spray from victoria silk touch,and  i took it from jumbo!
it's for fixing the make up and also it hydrates the face!
it smells great,like levander!
I didn't notice any difference on make up,but hydrates my skin perfectly!!!

7)AVON COLOUR TREND MASCARA



Αυτή η μάσκαρα,ήταν μια πραγματική έκπληξη για εμένα!Την είχα αγοράσει ένα ευρώ ή ενάμιση.Στην αρχή δε μου άρεσε καθόλου,όμως τώρα,περίπου πέντε μήνες μετά δηλαδή,έχει γίνει από τις αγαπημένες μου,και τη χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση,ειδικά για το πρωινό μου μακιγιάζ!
Ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες,δε μουτζουρώνει το μάτι,δίνει έναν ελαφρύ όγκο,και τις γυρίζει!Πιστεύω πως είναι ότι πρέπει για πρωινό μακιγιάζ,αλλά την έχω χρησιμοποιήσει και σε βραδινό,βασικά δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλα μάσκαρα αυτό το μήνα!

This mascara by avon,was a surprise for me,because the first time i use it i didn't like it a lot!It cost me one euro!After five months was the best mascara i've ever used!Especially for my morning make up!
It separates the lashes,it's very pigmented,and gives length and volume!It's the only mascara i used this month!



8)BLACK EYELINER FOR ONE EURO STORE

Αυτό το μαύρο eyeliner το είχα πάρει από μαγαζί με ένα ευρώ,και είναι ειλικρινά από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει!
Λατρεύω την απόδοση του,το βουρτσάκι του,και το χρώμα του είναι πολύ μαύρο,και πολύ σταθερό!
Δεν το περίμενα,αλλά πραγματικά είναι υπέροχο!
Εάν θέλετε να δείτε τις υπόλοιπες αγορές που είχα κάνει από το μαγαζί μπορείτε να δείτε εδώ!

This is a black eyeliner i buy from a one euro shop,and honestly it's one of the best purchases i've ever have!
I love the pigmented ,the colour and the last of it!It's very good!
If you want to see the other things i bought of the one euro shop you can check here!



9)AVON POWDER-COLOUR TREND


Πολύ ελαφριά πούδρα,καθόλου λιπαρή,σταθερή,δε γυαλίζει,είναι ότι πρέπει για μένα,που δε μου αρέσει να φαίνεται ότι φοράω foundation κ.τ.λ.
Είναι ιδανική πιστεύω και για πιο νεαρές ηλικίες!
Εάν δεν έχετε ιδιαίτερο πρόβλημα κάλυψης πιστεύω πως θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή!
Εγώ έχω την απόχρωση 3!

Very light powder,not oily,it's perfect for a light result!
It's great for youner girls also!
if you don't have special needs i think it's great!
I have the number 3!


10)LITTLE BLACK BOOK-ELF-WARM EDITION
Από τις πιο αγαπημένες μου παλέτες!Τη χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά,έχει υπέροχα χρώματα,με φοβερή απόδοση και διάρκεια,και για πρωινά μακιγιάζ και για βραδινά!
Δείτε τα χρώματα εδώ,και στο καθρεφτάκι φαίνομαι εγώ,και η hello kityy-θήκη του κινητού μου!!!!

It's one of my favorite palletes!I used it almost every day!It has wonderfull colours,very pigmented,and long lasting,and the colours are great and for morning and for night make up!
See the colours here,and also from the mirror you can see me,and my hello kitty i phone case!!


Κάποιες τι έχω ήδη τελειώσει!
Εάν θέλετε να σας κάνω swatches πείτε μου!
Επίσης πήρα και την άλλη παλέτα,την cool edition,που μπορείτε να τη δείτε εδώ!

I have almost finish some colours!
If you want swatches let me know!
Also i have the other palete,the cool edition,you can see it here!

11)LOVIE LIPSTICK NO9


Επισκέφτηκα και τη lovie,στα γενέθλια μου,και η μαμά μου μου είχε πάρει δώρο δύο κραγιονάκια!
Αυτό εδώ,το νούμερο 9,είναι ένα ψιλο πορτοκαλί,και παρόλο που είμαστε στο χειμώνα,το λάτρεψα,ειδικά με τα brown και natural make up,πήγαινε τέλεια!
Έκανε μόνο 2 ευρώ,σύντομα θα την επισκεφτώ γιατί στάμπαρα και άλλα πραγματάκια,και θα σας κάνω πιο αναλυτικό review!
Γενικά είναι ενυδατικά κραγιόν,με διάρκεια,χωρίς μολύβι ή βάση περίπου 4 ώρες!Θεωρώ πως για την τιμή τους είναι πάρα πολύ καλά,και προσφέρουν αποτέλεσμα ίδιο με πιο ακριβών εταιριών!

In my birthday i went to lovie,and my mum took me two lipsticks as a present!
This one,is the number 9,and it's a kind of orange colour!Even we have winter,i love it and it was great with my brown and natural make up!
It cost only 2 euros,and i will go again to lovie because i saw a lot of things i want to try!so when i go,i will write you a bigger review!
Generally are very hydrate lipstics,and resistant,without a base or a lip liner,they last 4 hours!i think they are great and they give the same result as other companies,more expensive!



12)EYE PENCIL-ERRE DUE


Αυτό το μολύβι της erre due,είναι η απόχρωση 46,και είναι ένα τέλειο πράσινο σμαραγδί με λίγο γκλιτερ!Το χρώμα του είναι έρωτας,και κρίμα που δε φαίνεται τόσο έντονο όσο είναι!
Όλα καλά με τα μολύβια της erre due,αλλά όταν είναι να τα ξεβάψω δεινοπαθώ!

This is an eye pencil,from erre duue,it's an emerald green,with glitter!the colour is perfect!
I love pencils from erre due,but i have a problem when i have to remove them!


13)ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ!!! DARK CHOCOLATE!!!


Και το τελευταίο προϊόν για αυτό το μήνα,είναι η σοκολατίτσα υγείας σε μικρή συσκευασία,που μου κράτησε παρέα όλο το μήνα,στη μετά-τα-Χριστούγεννα-δίαιτα!

And the last favorite thing is a dark chocolate,that help me at my after-christmass-holidays-diet!

Αυτά κοριτσάκια μου,ήταν τα αγαπημένα μου για τον Ιανουάριο!
Έχετε κάποιο από αυτά;Έχετε δοκιμάσει κάτι;Ποιά είναι η γνώμη σας;

That were my favorites for January!
Have you have something of these?have you tried something?what is your opinion?

Φιλάκια πολλά!!!!!
Many kisses!!!!!!

20 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου! Ειδικά η σοκολάτα υγείας! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μιαμ μιαμ!!!οι γλυκατζούδες δεν κρυβόμαστε με τίποτα!!!!χιχι!!!

      Διαγραφή
  2. Ωραια προιοντα πρεπει να ειναι πολυ ωραια η TONING LOTION απο TOMMY G θα ηθελα να την δοκιμασω,αλλα απο ολα ποιο πολυ μου αρεσε η τελευταια επιλογη ΥΓΕΙΑΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ ωραία,εάν μπορέσεις κάποια στιγμή να τη δοκιμάσεις!!! σοκολατίτσα <3 <3 !!!!

      Διαγραφή
  3. Αχ κανε swatch την παλετα!Επισης το κραγιον φαινεται τελειο,απο που;Αντε καλη εβδομαδα να εχουμε!Φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εντάξει θα την κάνω λοιπόν!!!! είναι από τη lovie μέσα στο μετρό στη συγγρού φιξ,μόνο δύο ευρώ!!!να πας,έχει άπειρες αποχρώσεις!!!!!

      Διαγραφή
  4. poluagapimeni mou mascara tis avon einai tis colortrend i plump out! tin exw parei kai 3 fores mexri twra!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι υπέροχη!!! και στην αρχή δε μου άρεσε καθόλου!

      Διαγραφή
  5. γεια σου κούκλα
    πολύ ωραίο το πόστ σου! Έχεις πολύ ενδιαφέρον περιεχόμενο!
    Πέρνα αν θέλεις μία βόλτα απο το μπλόγκ μου και πάρε μέρος στη συζήτηση για τα στημένα Give Away!
    Φιλάκια


    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα περάσω γιατί είναι πολύ ενδιαφέρον το θέμα!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία αγαπημένα!!!
    Μόνο εμένα μάλλον δεν αρέσουν τα Bioten (:
    Το eyeliner φαίνεται τέλειο και η τιμή του super!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!!ε,δεν μπορούν όλα τα προίοντα να είναι καλά σε όλες,σίγουρα!ξέρω και άλλες κοπέλες που δεν τουα αρέσουν πάντως,χιχι!!
      είναι υπέροχο το eyeliner,το έχω αγαπήσει πάρα πολύ!!!

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Χαρά!

    Είμαστε πολύ χαρούμενες που σου αρέσει το μολύβι μας. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, ότι το συγκεκριμένο μολύβι που έχεις, ανήκει στην σειρά Silky Eye Pencil, και είναι αδιάβροχο. Καλό είναι λοιπόν, να δοκιμάσεις με ένα διφασικό makeup remover, ώστε να διευκολύνεις την διαδικασία!

    Ξένια Περαντωνάκη
    Erre Due
    xperantonaki@aromca.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σας!!!ναι όντως δεν είχα σκεφτεί το ότι είναι αδιάβροχο!!!ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση και τη διευκρίνηση σας!!
      να στε καλά!

      Διαγραφή
  8. Τι ωραίες επιλογές! :D Το άρωμα του νυχτολούλουδου είναι φανταστικό,δεν το αλλάζω με τίποτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειες επιλογες! Ειδικά το body lotion black vanilla! :)
    http://mylifelamiavitamivida.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!