*ORIFLAME BODY CREAMS*

   Καλησπέρα κοριτσάκια μου τι κάνετε!Βροχερό απόγευμα και το σημερινό...Σήμερα θα σας μιλήσω και πάλι για μυρωδιές,αλλά αυτή τη φορά,για κρέμες σώματος! Επειδή έχω πολλές η αλήθεια είναι,αποφάσισα να σας μιλάω για αυτές ανά εταιρία,και να σας πω τη γνώμη μου,ποιες μου άρεσαν,ποιες όχι κ.τ.λ.! Γενικώς κορίτσια να ξέρετε πως όποια κρέμα σώματος έχετε να μου προτείνετε με μεγάλη μου χαρά θα περιμένω να μου πείτε! ! !


Hello girls,how are you ?Today it's rainning again...I will tell you about body creams today,and because i have a lot of them,i decided to write you every day for each company,and tell you which i like,whice i didn't etc!Let me inform you,that i love body creams very much,so if you have to reccomend me one you have liked,i would like to read which one you love the most!

 Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για τις κρέμες σώματος της oriflame που έχω!Είναι τρεις!
Η grace,η precious και η northern lights!

So today i will tell you about body creams from oriflame!I have three!
Glace,precious and northern lights!


Η αλήθεια είναι πως δεν έχω αγοράσει καμία,γιατί πολύ απλά δεν έτυχε!Τη μια μου την έφεραν δώρο το καλοκαίρι,μαζί με μια κολόνια,και τις άλλες δύο τις είχε δώρο ένα περιοδικό!Δύο περιοδικά δηλαδή,μια κρέμα το καθένα!

The truth is that i haven't buy them!The one of them was a gift from a friend,and the other two were magazine gifts!

Καταρχήν οι συσκευασίες είναι Τ Ε Λ Ε Ι Ε Σ!Όταν μου τελειώσουν σίγουρα θα κρατήσω τα βαζάκια για να τα χρησιμοποιήσω κάπου! Η κάθε κρέμα είναι 250ml,και τη θεωρώ αρκετά ικανοποιητική!Η τιμή των κρεμών κάθε μήνα μπορεί και να αλλάζει ανάλογα με το αν η εταιρία βάζει προσφορές!Η σύνθεση τους είναι πολύ ενυδατική,και απορροφάται εύκολα από το δέρμα!Οπότε σε αυτά τα μέρη είμαι ευχαριστημένη!

First of all they have great ''bottle''!I will keep them when the creams finish to use them somewhere else!Each one is 250ml and i think is good enough!The price change every moth because oriflame has differnet offers every month!They sythesis is very moisturizing and its absorbed easy!So i'm very satisfied!

Ας δούμε και τις μυρωδιές τώρα!
Let's see the scents now!


Αυτή είναι η northern lights.Έχει μια υπέροχη μεθυστική μυρωδιά,αρκετά βαριά θα έλεγα,και πιστεύω πως είναι ιδανική για βραδινές εξόδους!Είναι από τις αγαπημένες μου,και για αυτό δεν τη πολύ χρησιμοποιώ γιατί δεν ξέρω που θα τη βρω μετά,χαχα!Η βαθμολογία μου για αυτήν την κρέμα είναι 9.5/10!

This one is northern lights,It has a wondefull spicy scent,and i think is great for the night!Is one of my favorites,and i don't use it a lot because i don't know where i can find it!My grade for this body cream is 9.5/10!


Αυτή είναι η precious!Είναι ακριβώς σαν την άλλη,βραδινή θα έλεγα!Δυστυχώς δε μπορώ να σας περιγράψω ακριβώς τη μυρωδιά,είναι βαριά,είναι γλυκιά τα έχει όλα! 10/10!

This is precious!It's like the first one,for nights!Unfortunately i can't describe you how it smells,but it's great,it's heave it's sweet it is perfect! 10.10!


Αυτή είναι η grace!Είναι πιο γλυκιά ,φρουτένια και λουλουδένια!Είναι υπέροχη,ειδικά για την άνοιξη-καλοκαίρι,αλλά και το χειμώνα φοριέται! 8/10,λόγω του ότι οι βαριές μου άρεσαν περισσότερο,και αυτή κρατάει λιγότερο από τις άλλες!

This is grace!It's more sweet,and fruitty!It's great too,especially for spring summer but you can use it the winter too! 8/10 just because i like the other most,and this doesn't last enough like the others!

Γενικώς,μου άρεσαν πολύ!Εάν είχα την ευκαιρία θα τις αγόραζα,γιατί είναι ενυδατικές,και το άρωμα κρατάει αρκετά!Ειδικά στις δύο πρώτες!

I like them!If i had the opportunity i could buy them,because they are moisturizing and the scent is long lasting,especially in the firts and the second!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές ή από αυτήν την εταιρία;Ποιά είναι η γνώμη σας;Ποιά κρέμα σώματος σας αρέσει περισσότερο;

Have you ever try somthenig from oriflame?What's your opinion?Which is your favorite body cream?


Τα λέμε σύντομα με περισσότερες μυρωδιές!!!

See you soon with more scents!!!

9 σχόλια:

  1. Την precious την είχα κ εγώ κ μου άρεσε πάρα πολύ! :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο post! Κι εμένα μου αρέσουν οι συσκευασίες τύπου βαζάκια γιατί μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις για ό,τι θέλεις! Ακόμα και για διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι κοραλλιά όντως για τις σπιτικές μάσκες είναι ό,τι πρέπει!!!!αλλά και για άλλα πολλά πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαινονται πολυ ωραιες...οι συσκευασιες σε προκαλουν να τις μυρισεις χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ωραίες φαίνονται δεν έχω δοκιμάσει oriflame , έχω κολλήσει με την avon .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και εγώ έχω δοκιμάσει πιο πολύ avon,λόγο του ότι ήμουν μέλο-όχι για να πουλάω,αλλά για να αγοράζω με πιο χαμηλές τιμές,οπότε έχω δοκιμάσει και περισσότερα!θα ήθελα να δοκίμαζα και κάποια περισσότερα από oriflame αλλά για κάποιο λόγο πιστεύω πως απευθ΄νεται σε μεγαλύτερες ηλικίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!