*MY TOES AND FEET EVERY DAY ROUTINE*

   Καλησπέρα κορίτσια,τι κάνετε;
Εγώ δεν είμαι και πολύ καλά σήμερα,διότι με έπιασαν ξαφνικά οι downίλες μου!
έλεγα να σας κάνω ένα βιντεάκι,αλλά τελικά άλλαξα γνώμη!!
Σήμερα θα σας δείξω τι κάνω για να φροντίζω τα πόδια μου,τις φτέρνες κ.τ.λ.
Είναι ένα σημείο,που φροντίζω να προσέχω καθημερινά!λόγω της ορθοστασίας και της κούρασης,τα πόδια μου ταλαιπωρούνται πολύ,και έτσι θέλοντας και μη πρέπει να τα φροντίζω συχνά!

Hello girls how are you?
i'm not very well,because i feel very down!
i was thinking of filming a video but then i change my mind!!
today i will saw you how i take care of my feet,and my heels!
it's a part of my body that i tace care a lot,beacause of my job,my legs are getting tired so i have to look them up!

Οπότε,ας σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ!
So let;s saw you the products i use!



Αυτά τα προϊόντα,είναι της avon,από τη σειρά foot works,με άρωμα ρόδι και σοκολάτα!
Είναι ένα αφρόλουτρο για τα πόδια,ένα peeling και μια κρέμα!

These products are from avon,for foot works series that smells pomegranate and chocolate!
It has a bath for feet,a peeling and a cream!

Το αφρόλουτρο ή αλλιώς απαλυντική λοσιόν,κάνει πολύ αφρό,και μυρίζει τέλεια!Σε συνδυασμό με το ποδόλουτρο είναι ιδανικό για ένα σπα στο σπίτι!!!

The foam bath or sooting foot soak,makes a lot of bubbles and smells great!It's perfect for an ideal home spa!

Το peeling είναι ιδανικό για τις ξηρές περιοχές,μαλακώνει τα σκληρά σημεία, και αφήνει το πόδι απαλό!

The foot scrub is ideal for smoothing the heels and left it smooth and clean!

H κρέμα είναι σούπερ ενυδατική,και αφήνει στο πόδι μια υπέροχη αίσθηση απαλότητας!

The cream is moisturising and lefts the foot smooth!

Τα χρησιμοποιώ και τα τρία μαζί,σε συνδυασμό,για πιο καλά αποτελέσματα,και είναι πολύ καλά προϊόντα.Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη,και εάν μου τελειώσουν θα τα αγοράσω ξανά!

I use it and the three together,,for better results,and they are very good products!I am very satisfied and if they finish i will buy them again!

 Αυτή την κρεμούλα μου την είχαν δώσει σε ένα φαρμακείο πριν από χρόνια με κάτι αγορές!
Δυστυχώς δεν την έχω ξαναβρεί εάν κάποια κοπέλα ξέρει εάν μπορώ να τη βρω κάπου ας μου πει!!!
Είναι της miracle foot repair και είναι ιδανική για σκασμένες φτέρνες!Μυρίζει φρεσκάδα και καθαριότητα και μαλακώνει το πόδι απίστευτα!
Έχει aloe vera,και είναι -μάλλον- φαρμακευτικό προϊόν!

This tester cream was given to me with some things i bought from a pharmacy before years!
Unfortunately i haven't found it yet,if someone knows where to find it,please tell me!
It's from miracle foot repair,and it's ideal for cracked heels!it smells freshness and smoothes the feet perfeclty!
It has aloe vera,and it's probably a pharmacy product!


To αποσμητικό ποδιών που χρησιμοποιώ είναι αυτό της vicotria από τα jumbo,και είναι δροσιστικό και αναζωογονητικό!
Είναι πολύ καλό,και μυρίζει πολύ δροσερά!!!
Κρατάει για ώρες,και ειδικά τώρα με τις μπότες και τα κλειστά παπούτσια είναι ότι πρέπει!
Σας το συνιστώ γιατί είναι και οικονομικό,και κάνει πολύ καλή δουλειά!

This foot spray,is a deodorant,from victoria,and i took it from jumbo!It is cooling and revializing!
it's very good and smells freshness!
It's long lasting and escecially now,with the boots and the tight shoes is perfect!
i recomend it to you beacause it's very cheap but makes very good joob!


Επίσης έχω και αυτό το αποσμητικό ποδιών,το οποίο μυρίζει mojito!!!
Απλά το χρησιμοποιώ περισσότερο τους καλοκαιρινούς μήνες!
είναι και αυτό της avon,από τη σειρά foot works!
Είναι αναζωογονητικό και κρατάει για ώρες!!!

Also i have this spray deodorant for feoot,that smells mojito!!!
i use it most in the summer!
it's from avon too,and it's from foot works series!
it's refreshing and long lasting!!!


Ένα ακόμη peeling που έχω είναι αυτό,της εταιρίας victoria και αυτό,και είναι για σκασμένες φτέρνες και αγκώνες!
Το χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα,όταν κάνω μπάνιο!
Εάν σας δοθεί η ευκαιρία να το δοκιμάσετε είναι πολύ καλό προϊόν!

An other peeling that i have is from victoria,and it;s for cracked heels and elbows!
i use it once a week when i take my bath!
if you have the chance ti try it give it shot!


Τελευταίο και καλύτερο,αυτό το θαυματουργό προϊόν της clarins είναι μια ολοκληρωμένη θεραπεία για σκασμένες φτέρνες,που ανανεώνει το δέρμα από την αρχή,αλλά και για τα νύχια των ποδιών που τα σκληραίνει και τα δυναμώνει!
Έχω χρησιμοποιήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα τα δειγματάκια που μου είχαν δώσει,και σίγουρα κάποια στιγμή που θα θέλω κάτι πιο ''δυνατό'' για τα πόδια μου,θα το δοκιμάσω!
Πιστεύω πως κατά την άνοιξη που θα γίνει η εναλλαγή από τις μπότες στα πέδιλα θα είναι η καλύτερη εποχή!

Last this miracle product from clarins,is a complete treatment for cracked heels that reniews the skin but also streghten the nails!
I have tries it for a long time,from tester that they gave me,and i definetelly gonna buy it,because it's the best thing to reniew the skin!
i will try it again at the start of the spring!

Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ και που γενικά έχω χρησιμοποιήσει!  
Γενικά είναι μια περιοχή που προσπαθώ να μην αμελώ,αν και πολλές φορές βαριέμαι,το ομολογώ!
This are the products that i'm using or i have used!
generally is an area that i'm trying not to forget ,because i'm getting bored sometimes,i confess!

Εσείς κορίτσια έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά;Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο;
Επίσης μην ξεχνάτε να παίρνετε μέρος στο διαγωνισμό !!!

Girls,have you ever try something of these?Do you have an other product reccomend me?

Ευχαριστώ που διαβάσατε αυτό το λίγο μεγάλο ποστ!
Σας φιλώ!!!
Τα λέμε πολύ σύντομα!!!

Thanks for readind this big post!!
i kiss you!!!!
see you soon!!!!


4 σχόλια:

  1. καλησπέρα και καλή χρονιά να έχουμε!!! τα προ'ι'όντα της avon τα έχω κι εγώ! είναι τέλεια! μόλις έγινα και μέλος σου! θα χαρώ πολύ αν θελήσεις να γίνεις κι εσύ μέλος στο δικό μου blog! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να είναι πολύ καλό προιόν.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου, Χαρά!
    Μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου για τα προϊόντα ποδιών.
    Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά που παρουσίασες.
    Αν τα βρω κάπου, θα τα έχω υπόψιν...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια!!!χαίρομαι που σας άρεσε το ποστ!είναι όλα πολύ καλά προϊόντα!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!