*BODY SPLASH BY BODY LUXURIES*

    Καλησπέρα κορίτσιααα!!!Τι κάνετε;Πώς είστε;Για να βλέπω χαμόγελα!!! :-)
     
    Φαντάζομαι θα γνωρίζετε οι περισσότερες την τρέλα μου με τις μυρωδιές!Αρώματα,κρέμες σώματος και σπρέι είναι από τα πιο αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς για μένα!Δεν έχω καλύτερο από το να νιώθω πως μυρίζω τέλεια!Αυτό που ζητάω από την καθημερινότητα μου,είναι να μυρίζω καθαριότητα αλλά και φρεσκάδα ταυτόχρονα! Και φυσικά ανάλογα τη διάθεση να αλλάζω τις μυρωδιές!

   Hello girls!!How are you?I want to see you smiling!!!! :-)

   I guess you know how much i love the beautifull smells!Perfumes,body lotions and spays are some of my most favorite beauty products!I have nothing better that smelling great all day!What i'm asking is smelling freshness and clean!And despite my mood changing the scents!

  Και φυσικά τυχαία όπως πάντα βρήκα στο μαγαζί με 1 ευρώ-μόνο αυτά τα υπέροχα body splashes,της εταιρίας  body luxuries! 

And by luck,i found these body splashes of body luxuries in a one euro store!


Η εταιρία αυτή είναι από τις Φιλιππίνες,και ενώ είδα πως είναι πολύ γνωστή,δεν κατάφερα να βρω sites που τα πουλάνε και τα στέλνουν Ευρώπη.. :-(
Ένα μεγάλο θετικό είναι πως δεν είναι δοκιμασμένο σε ζώα!
Είναι 59 ml!
Είχε άπειρες μυρωδιές,αλλά εγώ είχα μόνο 3 ευρώ στις τσέπες μου και έτσι διάλεξα την αγαπημένη μου καρύδα,την επίσης αγαπημένη μαύρη βανίλια και ένα λουλουδάτο που λέγεται dark kiss!
Επίσης στο μαγαζί είχε testers και έτσι μπόρεσα να τα δοκιμάσω,να πάω σπίτι να ψάξω για την εταιρία,και να πάω εν τέλει να τα αγοράσω!

This company is very known,and its from Fillipines,but unfortunately i couldn't find a site that you can order them... :-(
A good thing is that they are not tested on animals!
It's 59 ml!
It had a lot of scents but i had only 3 euros so i took,my lovely coconut,my lovely black vanilia and a fruitty one that is called dark kiss!
Also in the shop,there were testers so,i try them,i went home and search for this company and i found that everything was ok,so i went and buy them!


Όπως γράφει και πίσω,είναι ένα ελαφρύ σπρέι που ενυδατώνει και αναζωογονεί την επιδερμίδα!
Μυρίζει αρκετά έντονα,και η μυρωδιά κρατάει σε εμένα περίπου μια μιάμιση ώρα,και το ανανεώνω και πάλι!
Επίσης μυρίζει μεν ας πούμε βανίλια,αλλά ταυτόχρονα βγάζει και αυτή τη φρεσκάδα-καθαριότητα!

As it writes it's a light spray that moisturizes and refreshes the skin!
It smells great,and the scent lasts for about one or one and a half hour,so i renew it!  
Also it smells for example vanilia but also has this refresh and clean in it!


Αυτό είναι το φρουτένιο,ονομάζεται dark kiss,και είναι το αγαπημένο μου!Επίσης ενώ είναι λουλουδάτο,είναι ''χειμωνιάτικη'' μυρωδιά! Υπέροχο!

This is the fruitty one,it's called dark kiss,and it's my favorite!Also,even it's fruitty you can wear it in the winter!Great!


Μαύρη βανίλια!Πεθαίνω για αυτή τη μυρωδιά!

Black vanilia!I love this smell!


Αυτό-καρύδα-δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα,πέρα από την μια φορά που το δοκίμασα,και ανυπομονώ να το φορέσω το καλοκαίρι!

This one-coconut-i haven't use it yet,unless the first time i try it,because i want it for the summer!

Τώρα με τις απεργίες δεν έχω πάει να δω εάν υπάρχουν ακόμα,αλλά μόλις μπορέσω θα πάω και σίγουρα θα πάρω και κάνα δυο ακόμα!
Εάν τα βρείτε σας προτείνω να τα πάρετε,είναι ωραία ελαφριά,και ακόμα εάν τα βάζετε ανά μια δυο ώρες,είναι αρκετό,και δεν τελειώνει γρήγορα!

I haven't go there recently to see if they still sell them-i went two months ago,but as soon as i can,i will go,and if i found them i definetely buy a couple of them!
If you found them somewhere,i would say to take them!They are very good,and also they last a long,even yu renew it every hour!

Επίσης το φουλαράκι μου εάν σας αρέσει είναι scondras!
Also my scarf,if you like it,it's scondras!

Πώς σας φάνηκαν;Τα έχετε δει ξανά;Θα τα αγοράζατε ή προτιμάτε κάτι πιο βαρύ;

Didi you like them?Have you ever heard about them?Would ypu try them or they are too light for you?

Φιλάκια πολλά!!!!!!!!
Να είστε όλες καλά!!!

Many kisses!!!!
Have a great time!!!!


20 σχόλια:

  1. ειναι τέλεια!!! μου αρέσουν παρα πολυ τα body splash και τα θεωρώ ιδανικά για το καλοκαίρι! ελπίζω να τα βρω και στη Θεσσαλονικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εμένα μου αρέσουν πολύ,μακάρι να τα βρεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρον!!!Πρώτη φορά τα βλέπω αλλά έτσι όπως τα περιγράφεις θέλω να τα μυρίσω!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tελικα σε αυτα τα μαγαζάκια αν και καποιοι τα σνομπάρουν μπορουμε να βρουμε θυσαυρους,εχω παρει το dark kiss και εχω τρελαθει και απο το άρωμα που βγάζει αλλα και απο την διαρκεια,πολυ ωραιες επιλογες!
    Επισεις θα ηθελα να σε ενημερώσω οτι στο blog μου τρεχει ενας διαγωνισμος που ισως να σε ενδιαφερει.
    http://beautylandsecrets.blogspot.gr/2013/01/super-giveawayeyeshadow-palette-naked-2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. entaksei ta anakalypse k h aderfh mou ayta se ena katasthma sthn dafnh.. trelathika! dokimase kai to fraoula.. teleio!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι κορίτσια είναι υπέροχα!!πάντα σε ότι είμαι επιφυλλακτική μου βγαίνει το καλύτερο-έτσι ίσα για να γκρινιάξω!!!Μαρίλια το ίδιο μαγαζί λέμε νομίζω!!χιχι!!!
    άντε να τελειώσουν οι απεργίες των μετρό να δοκιμάσω και κάποια άλλη μυρωδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέτοια καλούδια είναι ευκαιρία να τα παίρνουμε με τέτοια τιμή-ειδικά αφού το έψαξες και είναι ασφαλής η εταιρία!Γενικά συμφωνώ με τη Βασιλική,βρίσκεις θησαυρούς σε τέτοια μέρη!Θα τα ψάξω σίγουρα,φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ναι όντως συμφωνώ κορίτσι είναι πραγματικά ευκαιρίες,και εάν δεν το πάρεις εκείνη τη στιγμή είναι σίγουρο ότι μετά δε θα το ξαναβρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα τα έχω υπόψη μου γιατί αγαπώ και εγω κατεξοχην τις ομορφες μυρωδιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ναι!!!!!είναι πολύ ωραίες μυρωδιές πραγματικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια!
    Κι εμένα μου αρέσουν η βανίλια και η καρύδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σας ρωτησω μπορειτε να πειτε το μαγαζι; γιατι εδω θεσσαλονικη εχει 2-3 μεγαλα euroshop μηπως ειναι το ιδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ok! να σου πω την αληθεια δεν θυμαμαι πως λενε τα δικα μας χαχα ;)

      Διαγραφή
  13. ΕΡΩΤΗΣΗ! τα ψαχνω σε διαφορα μαγαζια 1ευρω αλλα δεν τα εχω βρει.. τα θελω πολυ:( μπορεις να μου πεις που τα εχεις αγορασει και αν ξερεις που μπορω να τα βρω; μενω Αθηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, τα έχει σε ένα κατάστημα στο Νέο Κόσμο, και στη Δάφνη, είναι και τα δύο έξω από το μετρό!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!