*BEAUTY TAG*

   Καλησπέρα κορίτσια μου,τι κάνετε;Άλλη μια Κυριακή φτάνει προς το τέλος της,αλλά δεν πρέπει να απογοητευόμαστε γιατί μια καινούρια εβδομάδα ξεκινάει!!!Σήμερα θα σας απαντήσω σε ένα tag που μου έκανε η Μαίρη από το beautywithmary και όπου μπορείτε να δείτε εδώ και τις δικές τις απαντήσεις,και να χαζέψετε στο υπέροχο blog της,που και εγώ πρόσφατα άρχισα να παρακολουθώ η αλήθεια είναι,και έχω ξετρελαθεί με τους διαγωνισμούς της!!!Την ευχαριστώ λοιπόν ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!! ;-) thanks mairy!!!!

 Good evening my girls how are you?Another Sunday is going away,but a new week starts an i hope it will be a great week for everyone!!!Today i will ask to a tag from beautywithmary and you can see here her answers and look around her great blog that i found recently and i like it very much!thanks again mairy VERY VERY much!!!! ;-)

  Ας δούμε λοιπόν τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις μου!!!!
Let's see the questions and my answers!!!!

1)Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά;
What do you think as the real beauty?

Λοιπόν για εμένα πραγματική ομορφιά είναι η υγεία!Πιστεύω πως όταν είσαι καλά μέσα και φροντίζεις τον εαυτό σου από μέσα προς τα έξω,τότε είσαι πραγματικά όμορφος!Εάν ακολουθείς έναν σωστό τρόπο ζωής,χωρίς υπερβολές και ακρότητες,χωρίς να αμελείς το σώμα σου και το πνεύμα σου,όταν κάνεις πράγματα που σε χαροποιούν,και όταν αγαπάς μόνο τότε είσαι πραγματικά όμορφος!

I think that the real beauty is the health!I think that when you fell good in the inside of you and you take care of yourself then you are really pretty!If you follow a healthy lifestyle without missing stuff from your life,when you have a meter in everything,when you take care of your body and of your soul,when you do things you love,and you love of courde,only then you are pretty!

2)Ποιά είναι η αγαπημένη σου εταιρία όσον αφορά τα κραγιόν;
Which is your favorite brand for lipsticks?

 Η αγαπημένη μου εταιρία για τα κραγιόν,από ξένες είναι η calvin klein και από ελληνικές η seventeen!

I like very much lipsticks by calvin klein,and seventeen!

3)Ποιά είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά foundation και πούδρες;
Which is your favorite brand for foundation and powders?

Γενικώς δεν πολυχρησιμποποιώ make up,αλλά αυτό που έχω ευχαριστηθεί περισσότερο ήταν της max factor,και για πούδρες η αγαπημένη μου εταιρία είναι η avon!

Generally i don't use a lot make up,so i can't tell you my favorite brand,but i like the most the foundation of max factor,as for the powders i prefer avon!

4)Ποιόν τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ;(μαντηλάκια,γαλάκτωμα;)
How do you demaquillage?(tissues,cleansing cream)

Χα,εδώ η απάντησή μου είναι τίποτε από αυτά!!!Είμαι πολύ περίεργη στο ντεμακιγιάζ μου,και δεν το αμελώ ποτέ,και προτιμώ να το κάνω με φυσικούς τρόπους!Χρησιμοποιώ ή ελαιόλαδο,ή λίγο γάλα εβαπορέ με ελάχιστο μέλι ή δαφνέλαιο!

Ha,my answer is none of these!!!!I'm very curius on my demaquillage!I always do that,and i prefer natural ways to do it!I use oil,or evaporated milk with honey or laurel!

5)Τι υπάρχει στην τσάντα σας από καλλυντικό προϊόν;Υπάρχει κάτι που δεν αποχωρίζεστε;
What make up products do you have in your bag?is there something you never leave?

Έχω ένα ολόκληρο νεσεσέρ στην τσάντα μου,που έχω μέσα τα πάντα,μάσκαρα,πούδρα,κραγιόν,πινελάκια  ,κρέμα χεριών κ.τ.λ.!!!
Γενικώς οτιδήποτε μπορεί να ανανεώσει το μακιγιάζ μου,και να το μετατρέψει από πρωινό σε βραδινό,σε περίπτωση που βγω κατευθείαν μετά τη δουλειά,λόγο του ότι σχολάω αργά πολλές φορές!

I have a necceser with me,that has everything inside,mascara,powder,lipstics,brushes,hand cream,generally everything that can renew my make up,or turn my morning make up into night in case i go out after my work,because most of the days i stop work late!

6)Είναι μεσάνυχτα,είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας;
It's midnight,you have not sleep and you are tired,do you have time to remove your make up?

όπως είπα και πριν εννοείται!!!!Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ξεβαφτώ όσο πτώμα και να είμαι!!!

As i said before yes!!!There is no way not to remove my make up even if i'm dead!!!!

7)Αγαπημένο βερνίκι νυχιών για αυτή τη σεζόν;
Favorite nail polish for this season?

elf rosy rasin d19!

8)Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας;Ποιό είναι το δυνατό σας σημείο;
What do you like most to emphasize on your make up?Which is your best part?

Δε νομίζω πως έχω κάτι συγκεκριμένο που προτιμώ,είναι ανάλογα τη διάθεση!Άλλες φορές τα μάτια,άλλες τα χείλη,ανάλογα τα κέφια μου!

I don't have a special preference,some days i like to emphasize my eyes other my lips it's all about my mood!

9)Συμπληρώστε τη φράση...<<Μακιγιάζ για μένα σημαίνει...>>
Complete the phrase...<<Make up is to me...>>

Μια ευχάριστη ενασχόληση που σε κάνει να νιώθεις πιο όμορφα,αλλά και μια μορφή τέχνης που σε βοηθάει να ανακαλύπτεις διαρκώς καινούρια πράγματα!

A pleasant hobby that makes you feel prettier,and also make up is an art that helps you find new things all the time!

10)Ψεύτικα μαλλιά,ψεύτικα νύχια,ψεύτικα μάτια...Ομορφιά ή ανασφάλεια;
Fake hair,fake nails,fake eyes...Beauty or insecurity?

Ανασφάλεια και μόνο ανασφάλεια...Θεωρώ αξιολύπητο το  γεγονός πως κάποιες γυναίκες νιώθουν τόσο χαμηλή αυτοεκτίμηση που φορτώνουν την εξωτερική τους εμφάνιση με περιττά πράγματα που φαίνονται κιόλας και το κάνουν ακόμα χειρότερο...Και όπως είπα και πριν για μένα ομορφιά είναι η υγεία,και υγεία είναι το να έχεις μια καλή σχέση με τον εαυτό σου.Άλλο το να βάφεσαι σε φυσιολογικά πλαίσια και να χτενίζεις τα-φυσικά-μαλλιά σου και άλλο να κάνεις πράγματα ψεύτικα,που στο κάτω κάτω της γραφής δεν είναι και όμορφα!

Insecurity only..I think that the fact that some women don't feel self confidence is pathetic.Beauty os health and health is to love your self as it is and don't make fake things.If you make up and tace care of your -natural-hair it's completely different from put yourself into fake ''things'' that are not beauty at all!

Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου!!!
Με τη σειρά μου θα κάνω tag τα εξής blogs->

http://toothfairygardy.blogspot.gr/
http://organoste-ta-panta.blogspot.gr/
http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/
http://beautyisourdrug.blogspot.gr/


Φιλάκια πολλά!!!!σμούτσ!!!!
και μην ξεχνάτε το giveaway!




9 σχόλια:

  1. Ωωωω ήρθε η ώρα να μ'ανακρίνεις ε? :Ρ
    Καλώς,θα στα πώ γιατί είσαι εσύ!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελεια!! Ευχαριστω που απαντησες !!! Να εισαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα ναι Ευαγγελία ήρθε η ώρα σου,χαχα!~!!!!
    τίποτα Μαρία μου εγώ σε ευχαριστώ που με έκανες tag!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες απαντήσεις! Ευχαριστώ για το tag αν και το έχω κάνει εδώ και πολύ καιρό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχα,οκ δεν περιάζει!!δεν το είχα παρατηρήσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ για το Tag. Αυτό με το εφαπορέ πρώτη φορά το ακούω. Ίσως το δοκιμάσω.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου κανει εντυπωση που καμια σας δεν το ξερει κοριτσια!!!!βαζετε σε ενα φλιτζανακι λιγο εβαπορε και λιγο μελι ανακατεμα βουτατε το μπαμπακι μεσα λιγο να ποτισει κ τ χρησιμοποιειτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!