*MY X-MASS NAILS*

Καλησπέρα κορίτσια!!!!Καλές γιορτές σας εύχομαι,με αγάπη υγεία,ευτυχία,χαρά,τρέλα και δημιουργικότητα!Εύχομαι να σας εκπληρωθούν όλες οι επιθυμίες,και να έχετε μια υπέροχη καινούρια χρονιά με υγεία,χωρίς προβλήματα ανούσια και ασήμαντα,και να ανακαλύψετε τις κρυμμένες χαρές της ζωής!

Hello girls!Happy holidays from me!I wish you have a new year full of health,love,hapinnes,creativity and crazyness!I hope all your wishes come true and have a great new year full of health,and without problems!I hope you find joy in all the little things in life that matters!

Εγώ χάθηκα,λόγω δουλειάς,αλλά επανήλθα και πάλι!Μου λείψατε πολύ αυτές τις μέρες,και έχω να σας δείξω ένα σωρό πράγματα,καθώς και ετοιμάζω και το πρώτο μου giveaway!Ακόμα ψάχνω κάποια πραγματάκια να συμπληρώσω,και εύχομαι να είναι έτοιμο πριν την Πρωτοχρονιά!

I got lost because of my full time job but i came back!I miss you very much!And i have many things to saw you!!!I prepeare my first giveaway but i miss some things i want to complete especially for you,and i hope to finish it before New year's Eve!

Εγώ δεν ξεκουράστηκα αυτές τις μέρες ιδιαίτερα,με τραβολογάει ένα κρύωμα,και ένας φρονιμίτης,αλλά παρόλαυτά,πρόλαβα να φτιάξω τα νύχια μου γιορτινά γιορτινά και να σας τα δείξω!!!Το ένα είναι ένα γιορτινό γαλλικό,και το άλλο είναι ένα ''υπερπαραγωγέ'' -τι είπα πάλι!!!!!



I didn't have time to rest,i got cold and i have my wisdom tooth coming up!but i have some time to get my nails done and saw you!the firts one is a holiday french manicure and the other one is an ''overproduction'' maniciure!



Για αυτό χρησιμοποίησα

βάση/top coat
base/top coat->
tommy g

essie nail polish(for the french tip) -> blanc

h&m (glitter) -> pink bling bling


Για αυτό χρησιμοποίησα

βάση/top coat
base/top coat->
tommy g

erre due(green-blue)->284

magnetic nail polish(silver)->shimering silver

sticker from l'oreal paris nail art


Αυτά είναι τα νυχάκια που έφτιαξα για τις γιορτές!Την άλλη εβδομάδα θα σας δείξω τι θα κάνω για την Πρωτοχρονιά!

These were my nails for x-mass!Next week i'm going to saw you how i will made them for new year's eve!

Θα τα πούμε πολύ σύντομα!Σας φιλώ!!!Να περνάτε υπέροχα!

See you soon!Kiss you!Have a great time!


4 σχόλια:

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!