*MY FAVORITE PERFUMES*

    Γεια σας κορίτσια!Τι κάνετε;Πώς πάει;Το αντέχετε το κρύο;;;
    Hello girls how are you?Can you handle the cold weather?

     Εγώ είμαι στο σπιτάκι μου,και πίνω ένα ζεστό καπουτσίνο,με γεύση lacta-σούπερ!!!-και είπα να σας γράψω κάτι!Μιας και το σπίτι είναι γιορτινό και μυρίζουν ήδη τα Χριστούγεννα αποφάσισα,να σας γράψω για μυρωδιές,και όταν λέω μυρωδιές εννοώ για αρώματα!!!
    I am cocooning at my place drinking a hot capuccino with choco flavor and i was thinking what to write!But because home smells like Christmass i thought to write you about smells and when i say smells i mean perfumes!!!

   όλες οι γυναίκες αγαπάμε τα αρώματα,άλλες τα πιο βαριά άλλες τα πιο ελαφριά,άλλες λατρεύουν τις συσκευασίες,και είναι λίγες πιστεύω αυτές που δεν ασχολούνται με το θέμα!
    Every woman loves perfumes,either smell intense or lighter,other women love the bottles but i think every woman loves the them!!!

     Θυμάμαι,η πρώτη μου κολόνια και πιστεύω όλων μας,είναι αυτή που μου έβαζε η μαμά μου μετά το μπάνιο,με τη χαρακτηριστική μυρωδιά λεμονιού!Και αν θυμάμαι λεγόταν Μυρτώ,και ήταν κάπως έτσι!!!
     My first perfume was with lemon scent and i remember my mother use to put it on me after my bathroom when i was very very little!


  Μετά θυμάμαι πως πήγαινα στη σιφονιέρα της γιαγιάς μου,κάθε καλοκαίρι,και έβαζα αυτές τις κλασικές γιαγιαδίστικες κολόνιες σε μικρά μπουκαλάκια που μύριζαν εντομοκτόνο,και που η γιαγιάδες φοράνε σε γάμους ή στις εκλογές!
  Αν με ρωτήσετε ακόμα τις λατρεύω,σαν λάτρης των βαριών έως πολύ βαριών αρωμάτων θα έλεγα!
Then i remeber when i was going to my grandmother i was going and wear her perfumes,they were in miniature bottles and smell very very intense and heavy!
 But if you ask me now i still love them!

 Ε,μετά μεγάλωσα και στην εφηβεία μου τίμησα δεόντως όλες τις bu και c through ,μιας και δε μπορούσα να αγοράσω και καμία πιο ακριβή κολόνια,και κάποιες c through τις αγόρασα πρόσφατα,και ομολογουμένως έχουν αρχίσει να μου αρέσουν και πάλι!
  Then i bacame teenager so i use a lot of bu and c through because i couldn't buy a more expensive but before a couple of months i bought a c through and i started like them again!

 Με τα χρόνια λοιπόν,και τώρα στα σχεδόν 23 μου,κατέληξα πως μου αρέσουν οι πολύ βαριές κολόνιες,που μυρίζουν για ώρες,που έχουν ''πυγμή'' και αφήνουν έναν αισθησιασμό και έναν δυναμισμό!Η μαμά μου και η αδερφή μου,δε με αφήνουν να φοράω την κολόνια μες στο δωμάτιο και με στέλνουν στο μπαλκόνι,χαχα!!!Αλλά ας πούμε τις κολόνιες τύπου moschino,escada και τέτοια δεν τις αντέχω,βασικά δε μου μυρίζουν κάτι έχει πάθει η μύτη μου,και μυρίζει τις πιο βαριές μυρωδιές,ποιός ξέρει!ίσως φταίει η σιφονιέρα της γιαγιάς μου!!!

After all these years,in my almost 23 years of my life i decided thet i love the very heavy scents that smells for hours and come up with a sensouality and a dynamism!My mother and my sister don't let me wear my perfume in my room and they sent me to the balcony,haha!But for example perfumes like moschino and escada i just hate them,they don't left a scent for me,i don't know why,but i don't like light perfumes!

  Οι δέκα αγαπημένες μου κολόνιες,είναι οι εξής!Δεν είναι με κάποια σειρά γιατί τις λατρεύω όλες εξίσου το ίδιο!!!
  My top ten favorite perfumes are these!They are not in series because i love them equaly !!!

1)OPIUM - YSL



Πλέον κυκλοφορεί έτσι,με αλλαγμένα συστατικά,και δεν είναι τόσο βαριά όσο ήταν,αλλά εγώ την έχω στην παλιά της συσκευασία,που μυρίζει λίγο διαφορετικά και είναι αυτή-
This is how it is right now,it's been a little different from what it was,and i scent and in the bottle,it's a little bit lighter,but i have the old one which is this-

2)ANGE OU DEAMON-GIVENCHY

3)BLACK CODE-ARMANI

4)ANGEL-THIERRY MUGLER 



5)ALLURE SENSUELLE-CHANEL
6)BURBERRY -BURBERRY
7)BLACK XS-PACO RABANNE 
8)HYPNOSE-LANCOME
9)EAU D'HERMES-HERMES
10)EDP-LOLITA LEMPICKA


  Αυτές είναι οι αγαπημένες μου κολόνιες,και δεν τις αλλάζω με τίποτα!Απλά τις έχω μόνο για βράδυ,πέρα από τη burberry και την xs που φοράω και κάποια πρωινά,αλλά και αυτά ανάλογα το που θα βρίσκομαι!
  These are my favorite perfumes,of all the time,and i will never change them!I have them only for the noght except burberry and xs!

 Εσείς έχετε κάποια από αυτές;Σας αρέσουν;Έχετε κάποια άλλη να προτείνετε;

 Do you have any of them?Do you like them?Have youto propose us another one?

Φιλάκιαααα!!!!
Kissesssss!!!!!

2 σχόλια:

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!