*BIOTEN REVIEW AND HAIR BUN TUTORIAL*

     Καλημέρα κορίτσιααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Τι κάνετε;;;;;;;
            Πώς είστε;;;;;;

      Good morning girlsssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          What's up?????
               How are you???????

Σήμερα θα σας κάνω ένα review για την εταιρία bioten!Πριν από αρκετές μέρες,η εταιρία μου έστειλε κάποια προιόντα,πιο συγκεκριμένα αυτά που ήταν από το event στο οποίο δε μπόρεσα να παρευρεθώ,λόγω εργασίας,αλλά μου έκαναν την έκπληξη,και μου έστειλαν ένα πανέμορφο πακετάκι με τα εξής καλούδια!!!

Today i will make a review about bioten!Before enough days,bioten send me some beauty products,more specifice the products they give in an event i couldn't go because i was working,but the surprise me by sendind me these stuff!!!





Τα προιόντα αυτά είναι η κρέμα ημέρας,το gel καθαρισμού,ένας ορός,ένα dvd και ένα αναλυτικό φυλλάδιο με όλα τα προιόντα της εταιρίας!

The products are a day cream,a cleansing gel,a serum,a dvd and one catalog with all the products of bioten!

Η χαρά μου ήταν μεγάλη,γιατί την κρέμα ημέρας και το gel τα έχω αγοράσει ξανά,και είμαι τόσο ευχαριστημένη που σίγουρα θα τα αγόραζα ξανά!

I was very happy because the day cream and the gel,i already have bought them and i like them so much,that i would surely buy them again!

Οπότε δε θα σας μιλήσω σήμερα για αυτά τα προιόντα,αλλά θα σας πω να μπείτε εδώ ->
http://jiubilo.blogspot.gr/2012/10/bioten-review.html
όπου και θα δείτε αναλυτικότερα,και για άλλα προιόντα της εταιρίας μεταξύ άλλων που έχω δοκιμάσει!

So today i will not tell you about these products but you will go here->
http://jiubilo.blogspot.gr/2012/10/bioten-review.html
that you can see my review about these products nd others too!

Όμως σήμερα θα σας μιλήσω για τον ορό!
And today i'm gonna tell you about the serum!

 Ο ορός είναι για ηλικίες 46-54, οπότε δεν μπόρεσα να τον δοκιμάσω εγώ η ίδια,αλλά τον έδωσα στη μαμά μου και την έβαλα σε εντατικό πρόγραμμα για να δούμε τα αποτελέσματα!
 This serum is for 46-54 ages,so i couldn't test it by myself but i gave it to my mother and i make her use it every day to see the results!

To serum αυτό,περιέχει χαβιάρι,και ceramids.Είναι ένα serum εντατικής σύσφιξης,διεισδύει εύκολα στο δέρμα,καθιστώντας το λείο,απαλό και λαμπερό!
Λόγω του χαβιαριού που περιέχει λειαίνει τις ρυτίδες,ενώ τα ceramids βοηθούν την επιδερμίδα να παραμένει ενυδατωμένη κι ελαστική!

This serum has caviar and ceramids.It;s a lifting intense serum that penetrates easy into the skin and make it smooth and shining!
The caviar smoothes the wrinkles and the ceramids help the skin remain moisturising and elastic!

Εάν χρησιμοποιείται δύο φορές την ημέρα,θα νιώσετε άμεσα το δέρμα σας λείο και βελούδινα απαλό,ενώ μέσα σε πέντε μέρες,το δέρμα είναι ορατά πιο σφριγηλό και λαμπερό,ενώ στον πρώτο μήνα οι ρυτίδες μειώνονται ορατά!
If you use it twice a day,you will feel your skin smooth and velvet,in five days your skin will be firmer and bright,and in the first month the wrinkles reduced visibly!

Λοιπόν,εγώ έβαλα τη μητέρα μου,που είναι 45,να τη χρησιμοποιεί δύο φορές την ημέρα.Από την πρώτη στιγμή όντως ένιωσε το δέρμα της απαλό,ενώ στην πρώτη εβδομάδα το δέρμα της φάνηκε πιο λαμπερό και ξεκούραστο!Στις δύο εβδομάδες που το χρησιμοποιεί-και λίγο παραπάνω,είναι πολύ ευχαριστημένη,και σκέφτεται να πάρει και τα άλλα προιόντα της σειράς!όσο για τις ρυτίδες,δεν έχει σχεδόν καθόλου,οπότε δε μπορώ να σας πω με σιγουριά,πάντως είναι πολύ καλό serum για την ανανέωση της όψης της επιδερμίδας!

So,i made my mother use it twice,my mother is 45 years old.From the first day she felt her skin smooth,and in the first weekher skin look brighter and refreshed!In the two weeks she is usong it she is very satisfied and she is thinking  of taking and th other products of the series!As for the wrinkles my mother doesn't have yet,so i can't tell you,but it is a very good serum for the renew of your skin!

Οπότε εάν είστε σε αυτές τις ηλικίες,θα σας το πρότεινα ανεπιφύλακτα,βλέποντα και εγώ τη διαφορά στο πρόσωπο της μητέρας μου!Κάνει γύρω στα 12 ευρώ,οπότε θεωρώ πως για τη δουλειά που κάνει είναι εξαιρετικό προιόν!

If you are in these ages i would definetely reccomend it to you,as i can see the difference in my mother's face!Also is very economic,about 12 euros so i think that fot its price is a very good product!


Και επίσης σας έχω ένα εύκολο hair tutorial για μακριά μαλλιά,με φωτογραφίες βήμα βήμα,που είχα βρει κάπου στο ίντερνετ,και όταν είχα τα μαλλιά μου μακριά το έκανα συνέχεια!

And for the end i have for you an easy hair bun tutorial,that i found on net,and when i had my hair long i did it all the time!




Αυτά από μένα!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑ!!!!!!!
ΜΟΥΤΣΣΣ!!!

KISSES!!!!!!!



2 σχόλια:

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!