ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ-ΝΑΙ Η ΟΧΙ;;; ONE EURO COSMETICS-YES OR NO?

Καλό μεσημέρι κορίτσια!!Τι μου κάνετε;Μα τι ζέστη είναι αυτή;Εγώ είμαι πάρα πολύ χαρούμενη σήμερα και θα προσπαθήσω να παραμείνω και για το υπόλοιπο της μέρας,χαχα!!!

Hello girls,how are you?The weahter is very warm!Im verry happy today and i will try to remain!! :-p

Λοιπόν,σήμερα,θα μιλήσουμε για ένα θέμα,το οποίο σκέφτομαι καιρό!όλες πλέον έχουμε δει τα γνωστά μαγαζιά ΟΛΑ ΕΝΑ ΕΥΡΩ που έχουν ανοίξει το ένα μετά το άλλο σε κάθε γειτονιά!
Μπαίνεις μέσα χαζεύεις με τις ώρες και σκέφτεσαι <<έλα μωρέ τη ψυχή έχει,ένα ευρώ κάνει!>>

Today i will tell you for a subject that i 've been thinking for a long time.Is about the ALL ONE EURO shops that have been openening the one after another!

Τώρα το κατά πόσο όλες αυτές οι σκέψεις μαζεμένες έχουν πλήξει το πορτοφόλι μας είναι άλλο θέμα!!!
Η αλήθεια είναι πως αρχικά ήμουν πολύ προληπτική για αυτά τα μαγαζιά,και στην αρχή καν δεν έμπαινα μέσα.Όχι για κάποιον άλλον λόγο αλλά κυρίως γιατί σκεφτόμουν πως δεν υπήρχε τίποτε μέσα που να μου ''κάνει'' σαν ποιότητα!

The truth is that i was very negative about these shops and i would never think that i could buy something from there!The main reason was the quality.

Μετά άρχισα να βλέπω σε πολλά blog και κυρίως beauty blog πολύ καλές κριτικές για καλλυντικά.Τι σκέφτηκα;<<Μα είναι δυνατόν;>> Δε θα σκεφτόμουν ποτέ να αγοράσω κάποιο προιόν για το πρόσωπο μου και το σώμα μου αμφιβόλου ποιότητας που θα μπορούσε να μου κάνει ζημιά...όμως οι θετικές κριτικές αυξάνονταν!Έτσι και πήρα τη μεγάλη απόφαση να μπω!
Όταν βγήκα δεν είχα λεφτά στο πορτοφόλι μου!

Then i started to notice that very beauty blogs mention these shops and not only that they were telling very good things about the products while i was thinking <<this is not possible!>>
I would never think that i would buy a product that could hurt my skin.But the good reviews were telling the truth!So i made the big desicion and went to one.When i finished i didn't have money in my wallet!

Αρχικά να σας πω,πώς τα προιόντα που θα σας δείξω τα δοκιμάζω πολύ καιρό στο πρόσωπό μου,και στο σώμα μου,για να σας πω την πραγματική μου άποψη.Κάθε επιδερμίδα διαφέρει όμως και μπορεί να μην έχετε όλες τα ίδια αποτελέσματα.

First of all,the products that i'm going to saw you,i'll be testing them for a long time,so i can tell you the truth.But we are not all the same so maybe you don't have the same results.

Η ποικιλία στο τμήμα με τα καλλυντικά είναι αρκετά μεγάλη και καλύπτει μια ευρεία γκάμα προιόντων,με πολλά μανό,μολύβια,μάσκαρα και πιό λίγες σκιές.
The variety is very big in the cosmetics session and it has very much nail polishes,pencils,mascara and fewer eyeshadows.

Η κοπέλα που ήταν εκεί μου έδειξε πως υπήρχαν δειγματάκια σε όλα τα προιόντα και πως αν ήθελα κάτι να ζητήσω τη βοήθεια της!
The girl that was working there told me that they have testers in all the products and if i want something she could help me!

Άρχισα λοιπόν να ψάχνω,και όσο έψαχνα έμενα έκπληκτη διαπιστώνοντας πόσο ωραία πράγματα είχαν εκεί!Στην απόφαση μου να πάρω λίγα πράγματα για να τα δοκιμάσω,μπερδεύτηκα αρκετά γιατί δεν ήξερα τι να πρωτοπάρω!Ενώ αρχικά είχα πει πως θα αγόραζα ένα είδος από το καθένα τελικά βρέθηκα με άλλα πράγματα που μου κέντρισαν την περιέργεια και το ενδιαφέρον!

I started to search and while i was searching i was surprised for the things they have!Before i go there i was thinking to take one pece of each kind but finally i took whatever i find interesting!

Στην επιλογή αυτών που πήρα στάθηκα πολύ τυχερή,και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!Η μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι όταν βλέπεις πόσα πράγματα πήρες και πόσα λεφτά πλήρωσες για αυτά!Είναι γεγονός πως δεν έχουν όλες οι κοπέλες τη δυνατότητα να πηγαίνουν και να αγοράζουν από καταστήματα με μάρκες.Δεν έχουν το δικαίωμα να είναι όμορφες;Όλες θέλουμε να αγοράζουμε καινούρια πράγματα,και νιώθουμε ανανεωμένες έστω και αν πάρουμε ένα μανό.Απλά το μόνο που έχω να πω είναι να προσέχουμε κορίτσια!Δεν είναι σωστό να ξεχύνεστε στα μαγαζιά και να ψωνίζετε αβέρτα χωρίς να σκέφτεστε κάποια πράγματα πρώτα!Ένα μανό σίγουρα δε θα κάνει κακό,όμως ένα make up μπορεί...Το θέμα είναι να το ψάχνετε και να βρείτε το μαγαζί που έχει τα πιο καλά για ε΄σας.Ή να διαβάσετε τα συστατικά.Θα εκπλαγείτε όταν βρείτε πως πολλά καλλυντικά από το ένα ευρώ έχουν ίδια συστατικά με αυτά άλλων μεγάλων εταιριών.όπως επίσης και υπάρχουν προιόντα που δεν αναγράφουν τα συστατικά τους.Αυτά να τα αποφύγετε λοιπόν.Εάν το ψάξετε λοιπόν όπως πρέπει,θα δείτε πως θα μπορείτε να ανανεώνεστε πάρα πολύ φτηνά!!!
I was very lucky with the things that i bought.They were very goog.The coolest thing is when you realize how many things you have buy and how many money you have spent!  
It is a fact that we don't have the possibility to go all the time and take expensive stuff,does it mean that we don;t have the right to be beautiful?Even a small nail polish can make our day better!But we just have to be careful.We must read the ingridients and don't take whatever is in front of us.A nail polish is not bad but a make up?So search it,i'm sure you will find the shop with the cosmetics that are good for your skin!

Λοιπόν ας μην πολυλογούμε πάλι!Ας σας δείξω αυτά που αγόρασα,και την άποψη μου και γνώμη μου,μετά από πολύ καιρό δοκιμών!
So let's begin!I will saw you the things that i bought and i will tell you my opininion after a long testing time!


Είναι όλα αυτά εδώ,και ένα γυαλιστικό νυχιών το οποίο το τελείωσα και δεν πρόλαβα να το βγάλω φωτογραφία!Χάλασα δέκα ευρώ για όλα αυτά τα οποία είναι,το γυαλιστικό που σας είπα,ένα ασετόν,δύο παλέτες σκιές, δύο μολύβια ματιών,ένα eyeliner,μια κρέμα bb,ένα πινελάκι ρουζ,και μια κρέμα σώματος!
Ας τα δούμε και πιο αναλυτικά!
These are the things that i get,plus a top coat that i finished and i didn't take a photo!They cost me ten euros!There are,the top coat,an aceton,two eyeshadow palletes,two eye pencils,an eyeliner,a bb cream,a brush,and a body cream!Let's see them one by one!

Αυτό εδώ δεν είναι ένα απλό ασετόν!Είναι ένα ασετόν που σου λύνει τα χέρια!Και αυτό γιατί,το βάζεις μπροστά σου,βάζεις το δάχτυλο μέσα,το γυρνάς μια δυό φορές,και το μανό έχει φύγει!Όταν τελειώσει μάλιστα το υγρό που έχει μέσα,βάζεις ασετόν,και έτσι το χρησιμοποιείς ξανά!Αφαιρεί πολύ καλά το μανό,είναι και ωραίο διακοσμητικό,το μόνο αρνητικό είναι πως μυρίζει πολύ έντονα!΄΄Όμως σας το προτείνω χίλια τα εκατό!!ΦΟΒΕΡΟ!!!

This is not a simple nail polish remover!It's a beauty gadget!You put it in front of you,you put your finger in,you twiddle your finger one or two times,and the nail polish is gone!!When the liuquid it has finished you refill it with an other one,and you can use it again and again!It works very good,it also decorates your boudoir and the only negative is the smell!But i ecommend it to you!AWESOME!!!


Αυτή είναι μια κρέμα σώματος,ενυδατική,με άρωμα τριαντάφυλλο!Είναι 200ml και κατασκευασμένη στην Ισπανία,όπως γράφει.Τα συστατικά της είναι γνωστά πάνω κάτω,σαν αυτά που έχουν μέσα οι περισσότερες κρέμες σώματος!

Τα θετικά είναι πως είναι όντως ενυδατική,δε μου δημιούργησε κανένα απολύτως πρόβλημα,απλώνετε πολύ εύκολα,και αφήνει μια ωραία αίσθηση!
Το αρνητικό είναι πως δε μυρίζει για πολύ ώρα τριαντάφυλλο.Μετά από λίγη ώρα αφήνει απλά μια μυρωδιά καθαριότητας.Δεν είναι άσχημο,απλά δε μυρίζει αυτό που λέει!Είχε και άλλες μυρωδιές,κάποια στιγμή θα τις δοκιμάσω να δω!
Σας τη συστήνω και αυτή!!!!


This is a body lotion,with rose scent.It is 200 ml and made in Spain.The ingridients are pretty much known!

The positive is that is moisturising,i didn't have any problem,it spreads very easy,and it fells great to your skin!
Negative is that the rose scent is not left for a long time.After a little time it has the scent of clearness!it is not bad but it doesn't smell rose!It has and other scents someday i will try them!I recomend that too to you!!!

Αυτό είναι το eyeliner το οποίο έχει και μολύβι!
This is an eyeliner with a pencil too!

Το μολύβι είναι μάπα,συγγνώμη κιόλας!
Pencil sucks!


Όμως το eyeliner είναι απλά υπέροχο!
But eyeliner is great!

Μπήκε ήδη στη λίστα με τα αγαπημένα μου eyeliners!Το πινελάκι είναι φανταστικό,και το χρώμα πολύ μαύρο!Και φυσικά έχει και πολύ ποσότητα!Μπορώ να πω πως είναι καλύτερο και από πολύ πιο ακριβά!
I put it in my favorite list already!The pencil is great,the perfect is very black,and also it has a lot of quantity!I can tell you tht is even better from more expensive!




Αυτό είναι το πινέλο του ρουζ,όπως μου είπε η κοπέλα,είναι πολύ ωραίο,αλλά όχι για ρουζ!Για πούδρα όμως είναι καταπληκτικό-σε σχέση με την τιμή του,είναι ένα πολύ αξιοπρεπές πινέλο!

This is a brush for blush as the girl told me.It is very good but not for blush!I use it for powder and ti is great,in companion with its price it's very decent!


Και αυτές εδώ είναι οι παλέτες με τις σκιές.Πήρα σε δύο αποχρώσεις,μία με πιο σκούρες και μια με πιο ανοιχτές!
These are the eyshadpw palletes.I took two,one with dark shadows and one with lighter!

Αυτή εδώ η παλέτα,είναι η καλύτερη,όλα τα χρώματα βάφουν πολύ έντονα,δίνουν καλή απόδοση χρωματικά,και δουλεύονται εύκολα!Με ένα primer είναι ακόμα καλύτερες!
This pallet is the best.All the colours paint very well,and they are tensed,and easy to aplly and be worked!With a primer they are much better!
Σε αυτές μου τη χάλασε λίγο το πράσινο και το ροζ,γιατί σε συνδυασμό με άλλο χρώμα,για γωνία ας πούμε,δεν έχει ένταση και το χρώμα θέλει πολύ κόπο για να μπει!Τα υπόλοιπα χρώματα είναι καταπληκτικά!
The green and the pink are not very intense and they are not paint very good,especially with companion to other colours.The rest are great!

Για τα μολυβάκια,διάλεξα αυτά τα δύο χρώματα,ένα μπλε ελεκτρίκ και ένα πράσινο σμαραγδί!
Μου θύμισαν πολύ τα μολύβια της erre due και σαν ποιότητα και σαν απόδοση και σαν υφή και σαν χρώμα και σαν όλα γενικώς!
I chooses these pencils,a blue electric and an emerald green!
They remind me of erre due pencils and in the quality,intense,texture and colour!
Απλά όταν το φοράω στο κάτω μέρος του ματιού,το μουτζουρώνει λίγο,όπως και τα erre due,αλλά σε πιο πολύ!Για από πάνω  όμως είναι καταπληκτικό!Επίσης το δοκίμασα και σα σκιά!Το έβαλα σε όλο το κινητό βλέφαρο,το δούλεψα με το πινέλο,και πέρασα λίγο χρώμα από πάνω!Και έτσι ήταν καλό!

When i wear it in the bottom of the eye it smudges,just like erre due pencils.But in the top of the eye liner it's perfect!Also i try it as an eyeshadow.I put it the whole eye,i work it with a pencil,and i put some eyeshadow on it!It was great!

Για το τέλος σας άφησα το καλύτερο!Τη bb cream!Είχε τρεις αποχρώσεις και πήρα τη δεύτερη.Πραγματικά δεν έχω δοκιμάσει πιο ωραία bb cream!!!Δεν έχω να πω τίποτε άλλο!Είναι ελαφρώς καλυπτική και περισσότερο ενυδατική!
I left the better for the end!bb cream!It has three shadows and i tokk the second.Truly i don't have test a better bb cream.it is more moisturising than overlay.
Απλώνεται ακόμα και με το χέρι εύκολα.Για ένα πρωινό μακιγιάζ είναι ότι πρέπει!
It spreads even with the hand!For a morning make up it's perfect!
Δεν περίμενα πως ένα προιόν που αγόρασα για την πλάκα μου θα γινόταν ένα από τα αγαπημένα μου καλλυντικά!
I could not imagine that somethign i took for fun would turn into one of my favorite products!

Βέβαια το έψαξα λίγο παραπάνω και η beauty angel όπως γράφει η κρέμα επάνω είναι πολύ γνωστή ασιατική εταιρία,και η κρέμα αυτή είναι πολύ διάσημη στο εξωτερικό.Και πριν προλάβετε να πείτε ''κινέζικο'' να σας θυμίσω πως οι bb creams ξεκίνησαν από την Ασία,και θεωρούνται καλύτερες από τις δυτικές!Βέβαια όλα είναι αντικειμενικά όμως τώρα έρχομαι και εγώ να συμφωνήσω σε αυτό!
I search it just a little more,and i found that beauty angel,as the bream writes on,is an asian brand veru well known for ots bb cream!And if you say ''chinese'' let me remind you that bb creams started on Asia and tend to be ,uch better than the west's!Of course everything is objective but it is my opinion to agree with that herein after!

Για το γυαλιστικό που δεν το έχω σε φωτογραφία,δεν τρελάθηκα κιόλας,αλλά την έκανε τη δουλειά του!Απλά ήταν πολύ μικρό και τελείωσε σε δύο εβδομάδες!όμως για ένα ευρώ ήταν μια χαρά!
As for the top cota,i don't have a photo,i was not very enthousiastic about that,but it was ok.It was very small,in two weeks it finished,but for its price it was very good!

Αυτά!!!!!Σύμφωνα λοιπόν με την προσωπική μου εμπειρία,οι αγορές σε αυτά τα καταστήματα μπορούν να αποδειχθούν εξαιρετικές,όμως προσοχή επάνω στον ενθουσιασμό,να μην ξεχνάτε να κοιτάτε τα συστατικά ή τη χώρα προέλευσης!
Και μπορείτε να είστε όμορφες ακόμα και με πάρα πολύ λίγα λεφτά!
Και φυσικά να μην είτε προκατειλημμένες με τίποτα!Εμείς οι beauty bloggers είμαστε εδώ για να δοκιμάζουμε τα προιόντα και να σας λέμε τη γνώμη μας για να ξέρετε!Εάν λοιπόν έχετε κάποιο προιόν που δε γνωρίζετε να μου σχολιάσετε για να το δοκιμάσω και να σας πω!

So, according to my experience you can buy great stuff in these shops,but you have to be carefull,read the ingridients and the country of region!You can be beautiful with few money!
And also don't be prejudiced!We are beauty bloggers and you can learn things from us.if you have a product you want to now a review let me know so i can test it and tell you!

Εσείς έχετε να μοιραστείτε κάποια αγορά από ένα τέτοιο μαγαζί;Εάν ναι,σχολιάστε από κάτω για να μάθουν και οι υπόλοιπες!!!
Do you have an experience for a shop like this?If you have comment here and let us know what is your opinion!

Φιλάκια πολλά!!!
Many kisses!!!!


21 σχόλια:

  1. Τωρα τα θέλω ολαααα, τι μου κανείς. Η bb cream ειναι για λιπαρες επιδερμιδες; Που ειναι το μαγαζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. The beauty nerd δεν είναι πολύ λιπαρή σαν κρέμα και επειδή είναι περισσότερο ενυδατική πθστεύω πως είναι πολύ καλη και για λιπαρές επιδερμίδες-εγώ είμαι κανονική!αν θέλεις για να μην τα λέμε δημόσια αυτά αν έχεις φεισμπουκ να κάνεις ένα like στο γκρουπακι μου και να μου στείλειες ένα εισερχόμενο μήνυμα να σου πω που είναι το μαγαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι fwteini άσε,σύντομα θα το επισκεφτώ και θα επιστρέψω με νεα κριτική για περισσότερα πράγματα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα, μπορείς να μου πεις που είναι αυτό το κατάστημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα, μπορείς να μου πεις που είναι αυτό το κατάστημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα Θάλεια!αν θες στείλε μπυ ενα μνμ στο facebook να σου απαντησω για να μην τα κέμε δημόσια αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραίο ποστ! Δες αν θέλεις και το αντίστοιχο δικό μου

    http://vickymarple.blogspot.gr/2012/09/low-budget-haul.html

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα σου πω με απόλυτη ειλικρίνεια ότι είναι το πιο ωραίο, ειλικρινές & με πλήρη σαφήνεια post που έχω διαβάσει εδώ και πάρα πολύ καιρό, και δε για τέτοιο θέμα. Άψογη και η παουσιάση! Η αλήθεια είναι ότι προϊόντα τύπου 1€ αγοράζω κι εγω (σκιές, μανό, κραγιόν, σώματος) αλλά προσέχω πάντα τα συστατικά πρν προβώ σε αγορά. ΑΛΛΆ αποφέυγω να αγοράζω και να δοκιμάζω κρέμες & make-up, τα υπόλοιπα ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!χαίρομαι που σου άρεσε!εγώ στην αρχή ήμουν πολύ επιφυλακτική,αλλά η αλήθεια είναι πως πλέον αγοράζω πιο πολλά αλλά με πολύ προσοχή πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eίμαι το νέο σου μέλος! Τέλειο post και προϊόντα, σου στέλνω μηνυματακι στο fb γιατί ενδιαφέρομαι και εγώ για το μαγαζάκι!
    Αν θελεις πέρνα και εσύ μια βόλτα από το blog μου :)
    http://toothfairygardy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. toothfairy χσε ευχαριστώ πολύ που έγινεςμέλος έγινα και εγώ στο δικό σου blog\!σου έχω απαντήσει στο facebook!!!kisses@!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kalispera koritsaki! :) aurio tha episkeftw ena magazaki pou poulaei oikonomika kalluntika k exw faei to kosmo na pairnw gnwmes gi'auta! :D euxomai oi agores pou tha kanw aurio na me afisoun euxaristimeni! :) Molis egina k egw melos sto blog sou! Ara sigoura tha ta ksanapoume! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οοοο,να μας πεις γνώμες λοιπόν!!!!!!ναι θα τα ξαναπούμε σε ευχαριστώ που έγινες με΄λος!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τέλειο και ειλικρινές post , και εγω είχα την ίδια γνώμη για αυτα τα μαγαζιά , αλλα είδα ότι εχει κάποιους μικρούς θησαυρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αν μπορείς στείλε μου που είναι αυτο το μαγαζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γειά σου Νίνα!Η ειλικρίνια είναι πολύ σημαντική πιστέυω!χαίρομαι που φαίνεται,και που μου το λες!είναι έξω από το μετρό του νεόυ κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα συμφωνήσω μαζί σου κ εγώ έχω αγοράσει προϊόντα από τα καταστήματα 1 ευρώ και με τα περισσότερα έχω μείνει ικανοποημενη αρκετά.το αιλαινερ το έχω και εγώ όντως το μολύβι ειναι μάπα αλλά το αιλαινερ κάνει τελεία δουλειά.Εγώ αγοράζω από τέτοια καταστήματα εδώ και 1 χρόνοκαι έχω μείνει ικανοποημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!