MY WISHLIST!!!!

Καλησπέρα κοριτσάκια μου,τι κάνετε;;;
Good evening my girls how are you???

Σήμερα δε θα σας γράψω κάποια κριτική,αλλά θα σας δείξω κάποια πράγματα που θέλω τόσο πολύ να αγοράσωωω!!!
όλες μας ονειρευόμαστε και θέλουμε να κάνουμε κάποιες αγορές,αλλά δυστυχώς δεν έχουμε τα χρήματα να αποκτήσουμε όσα θέλουμε!Βέβαια η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!!
Επίσης αυτό που έχω καταλάβει είναι πως αν κάτι είναι γραφτό να φτάσει στα χέρια σου,με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο κάποια στιγμή θα έρθει!!Οπότε μέχρι να έρθουν ας τα κοιτάμε!χιχι!

Today i'm not write you a review but i'm going to saw you some stuff hat i want to buy!
All of us are dreaming some things we want but we can't afford them!Of course hope dies last!
Also i know that if something was meant to be yours one way or another you gonna have it!So,until the thigns we want come to us we can look them!!!

Απλά θα σας δείξω κάποια λίγα πραγματάκια που θα ήθελα μές στο χειμώνα να αποκτήσω!!!Είναι ρούχα καλλυντικά και αξεσουάρ!
I'm just gonna saw you some few things i want to have in the winter!!!They are colthes,accesoires and cosmetics!

Ας ξεκινήσουμε!
Let's begin!

1)To πρώτο και κυριότερο είναι μια θήκη για το κινητό μου!Έχω πάθει πόρωση με τις θήκες και είναι κάτι που με βάζει σε πειρασμό!Μόνο από e bay βέβαια γιατί εδώ είναι πανάκριβες!ίδια θήκη που παρήγγειλα από Αγγλία με έξοδα αποστολής μου κόστισε 5 ευρώ ενώ εδώ ένα 20!!!εεε,δεν είναι και λίγη η διαφορά!Μιας και είναι κάτι οικονομικό την παρήγγειλα και την περιμένω!εν είναι γλύκα;
The first thing i want is a case for my mobile!I have ab obsession with cases!I have order them only from e bay because in the stores they are very expensive!i have bought a case from England for5 euros including shipping and in the stores at the same time they sell it for 20 euros!i think it's a big diferrence!
i alredy order this case and i'm waiting to come!

2)Φυσικά από τη wishlist μου πως θα μπορούσε να λείπει μια τσάντα;
Ι couldn't miss a bag from my wishlist!

Τη συγκεκριμένη,είναι ted baker και τη...ζαχαρώνω πολύ καιρό!!!!Εύχομαι κάποια στιγμή να την αποκτήσω!
This one is a ted baker bag!i hope one day to take it!

3)Επίσης λατρεύω ugg!!!'Εχω ήδη τρία ζευγάρια-να ναι καλά η γιαγιά μου δηλαδή!Αλλά άλλη μια δε θα με χάλαγε,και η επόμενη είναι μια ονειρεμένη ροζ-είναι παιδική αλλά φοράω μικρό νούμερο οπότε δεν έχω πρόβλημα,αλλά θα παραμείνει εάν μακρινό όνειρο,χαχα!!!
Also i love ugg!I already have three pairs-my grandma take me them as a present!But i would like to have another one!is for kids but i wear small size so i don't have problem!It's a pinky dreamy boot,that is going to remain a dream!!!



4)Ένα ζευγάρι rayban πάντα θα υπάρχει στη λίστα μου!!!Είναι σαν τα lays κανείς δε μπορεί να έχει μόνο ένα! :-p
Always there will be space for a rayban in my list!!!!

5)'Ενα boyfriend jean!

6)Ένα λευκό φόρεμα!
a white dress!

7)Η επόμενη κολώνια που θα ήθελα είναι της pacorabanne million women!
Next fragrance i want is pacorabanne million!

8) Ένα ζευγάρι μπλε γόβες-οι συγκεκριμένες είναι και οικονομικές είναι από το boziki και κοστίζουν 20 ευρώ νομίζω!
A pair of royal blue high heels-these one are very economic they are from boziki and they cost 20 euro i think!
9)Είναι πολύ στη μόδα αυτά τα διάφανα πουκάμισα,θα ήθελα να πάρω ένα κάποια στιγμή!
These see through shirts are very in and i would like to take one!
10)Τι άλλο;Καλλυντικά;Βλέπω πολλές κοπέλες να χρησιμοποιούν sleek παλέτες με σκιές,και ψάχνοντας χρώμα,μπερδεύτηκα και τα ερωτεύτηκα!10 ευρώ η παλέτα!Αυτές είναι οι λίγες παλέτες που διάλεξα να σας δείξω,μα πείτε μου δεν είναι φοβερά χρώματα;
What else but cosmetics!I see many girls using sleek pallets and while i was looking for a colour i get confused and i fell in love with all of them!10 euros a pallete!So these are few of them i chose to saw you!Tell me if they are gorgeus?perfect colours i love them!!!






Εσείς κορίτσια τι ονειρεύεστε να αποκτήσετε μες στο χειμώνα;Μην ξεχνάτε δεν είναι κακό να ονειρευόμαστε!!!
Έχετε ή θέλετε κάποιο από αυτά;
Εσείς τι θέλετε ή τι αγοράσατε;
What areyou dreaming to buy?Don't forget to dream on!!!
Do you have or want something of them?
What do you want or you bought?

Πολλά πολλά φιλιά!!!
Many kisses!!!!!

8 σχόλια:

  1. Αχ αυτές οι wishlists! Τι μας κάνεις τέτοια ώρα! :Ρ
    Καλά με τη θήκη του κινητού πέθανα! Τι υπέροχη! :)
    Οι μπλε γόβες είναι στη δική μου wishlist και συγκεκριμένα σουέτ τιρκουάζ (κόλαση :Ρ)και τις παλέτες της Sleek τις θέλω όλες!
    Κατά τ' άλλα με βλέπω να ληστεύω καμιά τράπεζα από βδομάδα...:Ρ
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να αποκτήσεις όλα αυτά που θες.
    Οι παλέτες πολύ ωραίες! Ξέρεις αν είναι καλές και που πωλούνται;
    Εγώ άμεσα θέλω να αγοράσω μια πούδρα και ίσως μαύρες μπαλαρίνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω προσωπικα στην φαση που ειμαι τα κοιταω απο μακρια!!! ποτε δεν περιμενα οτι θα αφηνα τα μαγαζια με τα ωραια ρουχαλακια και θα ετρεχα για γωτιστικα και κουρτινες!! χαχα μετακομιζω καλα καταλαβες, οσο για το αρωμα το εχω πετυχει αρκετες φορε σε καλη εκπτωση. στο sephora που βρισκετε πάνω από τα starbucks στην μητροπολεως, αν δεν κάνω λάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ms.lollipop!πάμε μαζί για τη ληστεία εεεε χαχα!!!όσο για τη θήκη ήταν το πιο οικονομικό πράγμα αλλά έρχεται από Χονγκ Κονγκ και θα περιμένω καμια τριανταριά μέρες...αα νομίζω κατάλαβα τι γόβες λες,τέλειες,άμα τις πάρεις να μας τις δείξεις!!!

    demi μου σε ευχαριστώ,αλλά και στη σκέψη καλά είναι!!Οι σκιες πωλούνται μέσω ίντερνετ στα 10 ευρώ και τις έχουν φέρει νομίζω και τα sephora με 12!
    Έχω ακούσει πολύ θετικές κριτικές!
    το site είναι
    http://www.sleekmakeup.com/

    fashion-alcoholics- καλή μετακόμισηηηηη!!!!σου εύχομαι καλορίζικο!φαντάζομαι όμως πως θα τα παίρνεις με ενθουσιασμό και αυτά για το σπίτι! Αχ αλήθεια;Και είναι ακριβούτσικο αν θυμάμαι καλά!πρέπει να ψάξω ακόμα πράγματα!θα παώ να το κοιτάξου μου φαίνεται!

    φιλάκια σε όλες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις βραβειάκι! Πέρνα από εδώ για να το παραλάβεις!
    http://toothfairygardy.blogspot.gr/2012/10/1st-award.html#comment-form
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ooooooooooooo σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!1τι τιμήή!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ αυτές οι παλ΄΄ετες είναι και στην δική μου wish list!Ελπίζω να τις αποκτήσω σύντομα! πολύ ωραίο το ποστ σου!
    αν θέλεις γίνε μέλος στο blog μου:http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ ναι είναι τέλειες!!!άντε μακάρι να μπορέσουμε να τις πάρουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!