I LIKE GREEK FALL-TAG!!!




Γειά σας κούκλες!Τι κάνετε;Ο καιρός σήμερα μου αρέσει πάρα πολύ,επιτέλους έβρεξε,μακάρι να κρατήσει κιόλας!Με αφορμή λοιπόν τον καιρό,σήμερα θα κάνω ένα tag που είδα από το blog της Ελευθερίας από το diary-of-a-beauty-addict,με αγαπημένα φθινοπωρινά πράγματα!!!

Hello beauties!!!How are you?Finally today is a raining day,and i hope this gonna last,because i don't like the warm weather anymore!Today i'm gonna write you some of my favorite autumn things,that i saw on a tag,from Eleytheria's blog,diary-of-a-beauty-addict!!!

Ας αρχίσουμε λοιπόν!!!
So,let's get started!!!

1)Αγαπημένο χρώμα κραγιόν για το φθινόπωρο 
favorite lipstick colour for autmn



Αυτό είναι ένα κραγιόν της avon από τη σειρά colour trend το χρώμα vino disco!
Είναι ένα ωραίο μπορντοροδοκόκκινο-ακριβώς αυτό όμως!!!!Για το φθινόπωρο είναι το αγαπημένο μου!!!
This is avon's colour trend lipstick,vino disco,colour!
It is a bordeaux dark red,and it is my favorite for autumn!

2)Αγαπημένο χρώμα στα νύχια 
favorite colour of nail polish!
 To φθινόπωρο είναι μια μεταβατική περίοδος,για αυτό και πιστεύω πως οι nude και οι γκρι παλ αποχρώσεις είναι ότι πρέπει!Αυτό εδώ της gt cosmetics είναι η απόχρωση 404,το πήρα φέτος και είναι το μανό που φόρεσα περισσότερο!Γενικώς σε αυτές τις αποχρώσεις κινήθηκα!
Autumn is a transitional season,so i prefer nude and pal colours for my nails!
This is a gt comsetics nail polish,404 number,i took it this year and it;s the moslty worn nail polish this time!
 3)Αγαπημένη μυρωδιά/άρωμα που σου θυμίζει φθινόπωρο 
favorite scent that reminds you of autumn

Αγαπώ burberry γιατί όλες γενικώς μου βγάζουν αυτό το....γλυκόξινο του φθινοπώρου!Αυτή είναι η burberry weekend και την αγόρασα σε σπρέι για να είναι λίγο πιο ελαφρύ,και να μπορώ να το έχω πάντα μαζί μου!
I love burberry and i think that every burberry perfumes are for autumn!This is burberry weekend and i took it in spray so it is more sweet and i can carry it with me!

 4)Αγαπημένο ρόφημα 
favorite drink


Τι πιο φθινοπωρινό από έναν μερακλίδικο διπλό κουπάτο ελληνικό!!!

A double dose of a big cup full of greek coffe!!!

5)Αγαπημένο κασκόλ/φουλάρι ή αξεσουάρ
favorite scarf or accesories

Αυτό το ρολόι της loisir είναι το αγαπημένο μου φθινοπωρινό αξεσουάρ!Δεν το αλλάζω με τίποτα!Βέβαια έχει ξεμείνει από μπαταρία τώρα που το θυμήθηκα!!! :-p
This loisir watch is my favorite accesoire for autumn!i love it!But battery finish and i have to change it!

6)Αγαπημένο προϊόν περιποίησης
favorite beauty product

Αυτό το λαδάκι για τα μαλλιά με άρωμα λεβάντα από την avon είναι από τα αγαπημένα μου προιόντα!Γενικώς ο φθινόπωρο είναι η εποχή της φροντίδας των μαλλιών!

This is an oil for hair by avon and it smells levander!In autumn generally i take care of my hair!

7)Αγαπημένα ρούχα/παπούτσια
Favorite clothes/shoes

Οι μπαλαρίνες είναι το αγαπημένο μου φθινοπωρινό παπούτσι!Αυτές εδώ είναι της εταιρίας killah και είναι οι αγαπημένες μου για φέτος!
Flat ballerinas are my favorite autumn shoes!These are from killah and they are my favorite for this autumn!

8) Αγαπημένος προορισμός
favorite destination


<3 NAFPLIO FOR EVEEER <3

9)Τι σου αρέσει να κάνεις το φθινόπωρο;
what do you like to do most at autumn?

Αυτό που μου αρέσει να κάνω περισσότερο είναι φτιάχνω και να ξαναφτιάχνω τη ντουλάπα μου!!!Ψάχνω τα ρούχα μου,κοιτάω ποιά δε θέλω,φτιάχνω λίστες με αυτά που θέλω κτλ!!
What i like most is to clean up my closet two or three times a week!I write the clothes i have,what i want ect!!

10)Τι είναι αυτό που σε κάνει να αγαπάς αυτή την εποχή; 
what makes you love this season?

Το μόνο που αγαπώ στο φθινόπωρο είναι ότι είναι πιο κοντά στα...............................
The only think i love this season is because it is one step closer to.................................


ho,ho,hooooo!!!!!

Αυτά λοιπόν είχα να σας πω για σήμερα!!!
Δεν ξέρω πως να κάνω tag για αυτό και περιμένω τα links σας από κάτω!!!όποια θέλει ας το κάνει και ας μας βάλει από κάτω την ανάρτηση της!!!

That's it!
I don;t now how to tag you,so whoever wants to make it,is free to do it,and i;m waiting for your posts!put the link in the comments and let as know your favorite fall things!!!

μέχρι να τα ξαναπούμε να περνάτε υπέροχα!
until i see you again have a great time!!!

ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!
KISSES!!!!!

7 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο post και οι απαντησεις σου πολυ καλες και αυθορμητες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιο ποστ και οι απαντησεις σου πολυ καλες και αυθορμητες!!!

    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κραγιόν της Avon το έχω κι εγώ σ' αυτή την απόχρωση και ευτυχώς μου το θύμησες για να αρχίσω να το φοράω!
    Η φωτο του μερακλίδικου διπλού κουπάτου ελληνικού είναι όλα τα λεφτά και φυσικά το Ναύπλιο...λατρεία! Μου άρεσαν τα αγαπημένα σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι κάποια καλλυντικά που τα ξεχνάς!εγώ αρχικά το είχα πάρει επειδή μου άρεσε το όνομα-vino disco μου φάνηκε πολύ.....disco!!!να το φορέσεις πιστεύω πως τώρα είναι η κατάλληλη εποχή!!!όσο για Ναύπλιο και ελληνικό καφέ δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο!χιχι,πολλά φιλιά!!!καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστώ γλυκιά μου!!!!!αν θες άντο και εσύ,και βάλε μας το λινκ εδώ να μάθουμε και τα δικά σου αγαπημ΄'ενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!