MY BRITISH FLAG-OBSESSION!!!!

Γεια σας φίλες μου τι κάνετε;Εύχομαι να είστε καλά!!!Έχω να σας ανακοινώσω πως από σήμερα θα προσπαθώ κάποιες αναρτήσεις μου,να τις γράφω και στα αγγλικά,μιας και μου το ζητήσατε! :-)
Ηello my friends!how are you?hope you're fine!i want to announce you,that from today,i will try to write some posts in english since you ask it!!! :-)

Σήμερα θα σας μιλήσω για την καινούρια μου εμμονή,που είναι το φόντο της αγγλικής σημαίας!Για κάποιο λόγο που δε γνωρίζω,κάτι έχω πάθει και μόλις βλέπω ένα αντικείμενο με το συγκεκριμένο φόντο το θέλω!!!

Today i will write you about my new obsession,wich is the british flag backround!For some reason when i see something with that backround i just want to have it!!!
Δεν ξέρω τι είναι αυτό που μου αρέσει ίσως ο συνδυασμός των χρωμάτων,πάντως έχω να σας δείξω κάποια αντικείμενα μόδας-και όχι μόνο,που είμαι σίγουρη πως θα λατρέψετε και εσείς!!!

I don't know why i like it,maybe it's the colour combination!i'm going to saw you some fashion items wich i'm pretty sure you're gonna love it!!!

Και πρώτα απ'όλα μιας και μας αρέσουν τα ωραία νύχια,να σας δείξω ποια θα είναι τα επόμενα μανικιούρ που θα κάνω!!!

First of all since we like beautiful nails let me saw you wich are the next manicure nail desings i'm going to have!



με στρας
with glitter


για πιό εκκεντρικές
for more eccentric


και για πιο απλές!
and a simple one!

Δεν είναι υπέροχα;
Aren't they gorgeous?

Και μιας και μας αρέσει η μόδα,νούμερο ένα αγαπημένο αξεσουάρ,τι άλλο,οι τσάντες!!!
Since we love fashion,what else but bags???

με vintage στοιχεία
a vintage one


για ρομαντικές!
for romantic girls!


και μια κλασσική chanel!!
and s clasic one by chanel!

Φυσικά οι μπλούζες δε θα μπορούσαν να λείπουν!
Of course i couldn't miss the t-shirts!


όπως αυτό εδώ το κλασικό μπλουζάκι!
like this clasic one!!

και τα κολάν
and the pants!


Ένα fashion icon όπως η Katy Perry δε θα μπορούσε να λείπει από αυτό το ποστ,φορώντας ένα σούπερ εφαρμοστό φόρεμα!!
A fashion icon like Katy Perry could'nt be out of this post!She wore a super elastic dress!!

Και ένα πολύ καλλιτεχνικό μακιγιάζ !!!
And a very artistic make up!

Είναι μόδα και μας αρέσει!!!Θα φορεθεί πολύ!!!
It's a trend we like!it's going to be in!


Εκτός όμως από τη μόδα,μπορούμε να βρούμε και πράγματα για το σπίτι!όπως τα παρακάτω!
Exept fashion items we can find and decorative things like these!


Διακοσμητικά μαξιλάρια
decorative pilows

μια ωραία συρταριέρα για τα καλλυντικά μας!
one beautiful chest of drawers to put in our make up products!

ένα ανάκλιντρο!
a couch!


ή ακόμα και να στολίσουμε το κρεβάτι μας!!!
or even to perk our bed!

Όμως σας έχω και κάτι για το τέλος!!!Τα αγαπημένα σε όλους μας cupcakes με αγγλική φορεσιά!!!!
I have for you something for the end!Our loveley cupcakes in english decoration!!!

Πεντανόστιμα!!!!
Yummyyyyy!!!!!

Εγώ ξεκίνησα με κάποια αξεσουάρ!Έφτιαξα αυτά τα σκουλαρίκια με υγρό γυαλί,που τα συνδυάζω με το καθημερινό μου ντύσιμο!
I started with some accesories!I made this earrings with liquid glass,wich i wear it with my everyday outfits!


Σας αρέσουν;Τα έχω φτιάξει εδώ και καιρό αλλά τώρα τελευταία τα φόρεσα η αλήθεια είναι!!!
Do you like it?I have made it like 4-5 months ago,but the truth is that these days i have wore it and i like them a lot!

Και για το τέλος,η αδερφή μου γνωρίζοντας την τελευταία μου εμμονή,στο ταξίδι της στη Βουδαπέστη μου έφερε αυτά τα τέλεια παπούτσια!!!!
And for the end,my sister knowing my knew obsession bought me as a gift for her trip to Budapest these lovely shoes!
Ανυπομονώ να χειμωνιάσει για να τα φορέσω!!!!
I can't wait for the winter to come so i can wear them!!

Δε ξέρω εαν εσάς σας αρέσει αυτή η μόδα με την αγγλική σημαία!Αλήθεια πώς σας φαίνεται;Θα φορούσατε κάτι με αυτό το φόντο;
Περιμένω τα σχόλια σας και τη γνώμη σας!!!
I don't know if you like this trend!
Do you like it?Do you wear something with this backround?
I wait for your comments and your opinion!!!

Καληνύχτα και πολλά φιλιά!!!
Kisses and goodnight!!!!

1 σχόλιο:

  1. Wow, that's what I was seeking for, what a information! existing here at this blog, thanks admin of this web page.

    Feel free to surf to my weblog tao of badass

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!