LIP GLOSS ΚΡΙΤΙΚΕΣ!!!!!!!!!Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ!!!

Γεια σας φίλες μου!!!!Πώς είστε;Εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο Σαββατόβραδο!!!!
Στο σημερινό μου ποστ,θα σας δείξω κάποια από τα lip gloss που έχω,και κυρίως τα αγαπημένα μου!
Τα lip glosses πιστεύω είναι ένα προιόν ομορφιάς που αρέσει σε κάθε γυναίκα,και είναι μια προσιτή πολυτέλεια που ανανεώνει τη διάθεση και το λουκ μας!Βέβαια μόνο εμείς οι γυναίκες το βλέπουμε έτσι αφού οι άντρες συνήθως παραπονιούνται ότι κολλάει,ακόμα και αν έχει ωραία γεύση,χαχα!!!
Μια συνολική εικόνα των lip gloss-όσων μπόρεσα να βρω δηλαδή,καθώς τα έχω λίγο διασκορπισμένα είναι αυτή!

Ας τα πάρουμε λοιπόν ένα ένα!!!!

Ένα πολύ αγαπημένο μου γκλος είναι αυτό της erre due!

Μου το είχανε κάνει δώρο με μια αγορά,αλλά τελικά το βολεύτηκα πάρα πολύ!Είναι το νούμερο 32,και για το καλοκαίρι ήταν πολύ ωραίο!Το χρώμα του είναι πορτοκαλί,μένει σταθερό για αρκετή ώρα και δεν κολλάει!Σαν χρώμα έχει λίγο πιο ματ αποτέλεσμα,παρόλο που φαίνεται να ιριδίζει...Κάπου είχα και ένα σε φούξια,αλλά δεν μπορώ να το βρω!Πάντως σίγουρα θα το αγόραζα!

Το επόμενο είναι μια κλασική σταθερή αξία!Είναι της εταιρίας chanel το νούμερο 237 charming!

Είναι σίγουρα το πιο ακριβό γκλος που έχω αγοράσει,αλλά το μόνο που άξιζε τόσο πολύ τα λεφτά του!Δεν τα μετάνιωσα ποτέ!Είναι κλασικό και κομψό και ταιριάζει με όλα τα μακιγιάζ!εεε,το έχει το όνομα μάλλον!χιχι!!!μου έχει μείνει επίσης στα χείλη μου για τουλάχιστον ένα οχτάωρο δουλειάς,και φυσικά είχα και όταν σχόλασα!Δεν κολλάει,και εύχομαι όταν μπορέσω οικονομικά να αγοράσω και άλλες αποχρώσεις!

Τα επόμενα γκλος είναι της εταιρίας biolife και είναι διπλά!


Και αυτά μου τα έδωσαν δώρο,με την αγορά κάποιων ορών που είχε η εταιρία για την κυτταρύτιδα!Μου αρέσουν πάρα πολύ,είναι 4 διαφορετικές αποχρώσεις,και πιο πολύ μου αρέσουν γιατί το χρώμα είναι όπως ακριβώς φαίνεται!Απογοητεύομαι αρκετά όταν παίρνω ένα γκλος που έχει πολύ έντονο χρώμα αλλά όταν το φοράω ούτε που φαίνεται!Δε σας έχει τύχει;Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν στην αγορά όμως όταν μου τελειώσουν θα το ψάξω!
Ειδικά η κόκκινη απόχρωση πάνω από κραγιόν είναι φοβερή!Βασικά θα έλεγα πως είναι γκλος-κραγιόν!

Ένα lip gloss που είναι πάντα στο νεσεσέρ μου είναι αυτό της bourjois από τη σειρά 3d!Έχω τα περισσότερα χρώματα,αλλά τα αγαπημένα μου είναι τα εξής!

Αυτό είναι το νούμερο 20!όσο δε μου αρέσουν τα πολλά γκλίτερ στα χείλη,αυτό το λάτρεψα παρόλο που έχει πολύ!Είναι όμως διακριτικό,δεν κολλάει στα χείλη και δεν έχει 'φτηνό' αποτέλεσμα!Επίσης όσον αφορά το 3d η αλήθεια είναι πως όντως κάνει τα χείλη να φαίνονται λίγο μεγαλύτερα!

Η άλλη απόχρωση είναι αυτή-

αυτή την απόχρωση (86) απλά την αγαπώ!Επειδή κάνω πολλά μακιγιάζ σε γήινες αποχρώσεις ταιριάζει φοβερά,όπως και με χρυσαφί για πιό glam αποτέλεσμα!είναι 'σχεδόν' διάφανο,αλλά κάπως ελαφρά καφετίζει,αλλά δεν είναι και καφέ!χαχα,ωραία σας το περιέγραψα!Πιστεύω πάντως πως το συγκεκριμένο lip gloss δεν πρέπει να λείπει από κανένα νεσεσέρ!

Το επόμενο είναι σε ροζ απόχρωση!
είναι το νούμερο 3!είναι ροζ διάφανο άχρωμο,ή αλλιώς το ροζ της Τζούλιας αααααν θυμάστε,αλλά σε πολύ πιο σικ απόχρωση!!!!
Στα χείλη κάνει λίγο πιο άχρωμο ξεβαμμένο ροζ απόσο φαίνεται στη συσκευασία,όμως ταίριαξε με πολλά μακιγιάζ τελικά!Δεν ξέρω αν θα αγόραζα ξανά μια τέτοια απόχρωση για να είμαι ειλικρινής!

Για πιο dark εμφανίσεις έχω το νούμερο 2!
είναι κεραμμυδο μπορντώ θα έλεγα χρώμα,και επειδή φοβάμαι να το βάλω σε κραγιόν πήρα το γκλος!

Έχω και άλλα της bourjois αλλά είπα να σας δείξω ενδεικτικά κάποια!!!

Ένα άλλο γκλος που μου αρέσει είναι αυτό

είναι της avon από τη σειρά glazewear shine.Δυστυχώς δε μπορώ να βρω την απόχρωση αλλά είναι ροζ φούξια!!!Πολύ καλό,αν και θα μπορούσε να κρατήσει λίγο παραπάνω,και στα χείλη και στη συσκευασία!
Μιας και είμαστε στην avon ας συνεχίσουμε με αυτήν!

Αυτό που βλέπετε είναι κραγιόν γκλοσ και μολύβι χειλιών 3 σε 1!όλα στην ίδια απόχρωση!Είναι σούπερ σταθερό,και πραγματικά μένει για ώρες!Τ χρησιμοποιώ και ξεχωριστά και όλα μαζί!δείτε το και αναλυτικά--(η απόχρωση είναι berry)


ένα άλλο γκλος που μου αρέσει και έχει και κραγιόν μαζί είναι αυτό
έχει κραγιόν και λιπ γκλος!το είχα και σε έντονο φούξια αλλά κάπου μου έχει πέσει!και αυτό έχει πολύ ωραίο αποτέλεσμα και σταθερό!
και σε γκλος επίσης με έχει βολέψει και αυτό
είναι και αυτό της σειράς glazewear shine και είναι ένα ελαφρύ μοβ-φαίνεται πιο σκούρο στη φώτο,με μια ωραία γυαλάδα!

Επίσης,τα lip gloss της seventeen 

14 wine

27 natural pink

πολύ ευχαριστημένη!!!σταθερά δεν κολλάνε και κρατάνε αρκετή ώρα!!και τα χρώματα είναι σούπερ!

Για άχρωμα lip gloss έχω αυτά τα τρία

το πρώτο είναι της lovie,το δεύτερο της erred ue και το τρίτο της glamorous!
Το πρώτο έχει γκλίτερ μέσα,αλλά κολλάει πολύ στα χείλη ενώ έχει γεμίσει με χρώμα!Γενικά δεν μου πολυαρέσει!
Το δεύτερο της erre due μου αρέσει περισσότερο αν και είναι λίγο παχύρευστο,όσο για το τελευταίο δεν θα το ξανα έπαιρνα γιατί είναι πολύ κολλώδες και τρέχει,όχι μόνο στα χείλη αλλά και από το μπουκαλάκι.


αυτά τα λιπ γκλος μου τα έχουν κάνει δώρο με αγορές ,είναι της εταιρίας biolife και αυτά!θα έλεγα ότι είναι περισσότερο κραγιόν
παρά λιπ γκλοσ!σαν χρώμα μου αρέσουν τα δυο τελευταία με προτίμηση στο τρίτο!!!

Αυτό είναι από τα h&m,η απόχρωση είναι rumba red

Με εξέπληξε ευχάριστα,το χρώμα είναι ένα βαθυκόκκινο-κερασί,είναι πολύ όμορφο και ιδιαίτερο ,και είμαι πολύ ευχαριστημένη από την αγορά αυτή!Είναι πολύ ωραίο προιόν,και σαν χρώμα και σαν διάρκεια!Θα το πρότεινα σίγουρα,και η τιμή του ήταν πολύύύ χαμηλή!!!Απορώ πως και δεν έχω πάρει και άλλα!!!!Χιχιχι!

Ένα άλλο γκλος που με έχει βολέψει είναι αυτό!

Το είχε δώρο το περιοδικό celebrity νομίζω  πριν από πολύ καιρό!Γράφει crazy priorities !Δε γνωρίζω κάτι για αυτή την εταιρία!Δεν ξέρω αν είναι της sephora αλλά αυτά είναι priorities σκέτο!εαν ξέρετε κάτι πείτε μου!
Το χρώμα αδικείται πάρα πολύ είναι μοβ-μπορντώ και έχει και πολύ γκλιτερ μέσα!το αποτέλεσμα όμως είναι πολύ γλυκό φορεμένο και διακριτικό!είναι ωραίο με μοβ smokey!

Στη συνέχεια, πολύ αγαπημένο γκλος είναι αυτό

Τι είναι αυτό θα μου πείτε τώρα!Έλα μου ντε!Το έχω πάρα πολλά χρόνια χωρίς υπερβολή!Παρόλο που είναι μικρό έχει ακόμα μέσα!Έχω πολλές αναμνήσεις από αυτό,και είμαι συναισθηματικά δεμένη μαζί του,σίγουρα έχει λήξει,αλλά δε μπορώ να το πετάξω!
Πάντως η αλήθεια είναι ότι ακόμα βάφει,αλλά δεν το φοράω!Τα γράμματα έχουν ξεθωριάσει το μόνο που μπορώ να διακρίνω είναι ένα 10 pink !Ίσως να είναι maybilline αλλά δεν παίρνω και όρκο!
Πάντως αν έχετε και εσείς ένα τέτοιο αντικείμενο να μου το γράψετε!Μην είμαι μόνο εγώ έτσι!Δεμένη με ένα παμπάλαιο λιπ γκλος!

Σε αυτά που βάφουν τώρα,έχω ένα της art deco σε παρόμοια απόχρωση με το gloss-ενθύμιο!
Το κινητό μου βγάζει αλλαντάλλων φωτογραφίες,το χρώμα είναι ροζ-κερασί!!!Είναι το νούμερο 77!!!Μου αρέσει πολύ γιατί είναι πολύ ωραίο το χρώμα και ενώ έχει στρασάκια φορεμένα δεν φαίνονται!είναι ωραίο και για πρωινά μακιγιάζ!

Μια και πριν ανέφερα τα sephora ας σας δείξω και το γκλος τους που μου αρέσει πιο πολύ από όλα!

(δεν ξέρω πως να γυρίσω τη φωτογραφία!)
Αυτό είναι η απόχρωση hot coral και όσο και αν δεν του φαίνεται αυτό ακριβώς είναι!Γενικώς δεν μου αρέσουν καθόλου τα lip gloss που είναι σε σωληνάριο,πολύ λίγα συμπαθώ,χαχα!Ένα από αυτά είναι και αυτό!

Για το επόμενο γκλος είμαι λίγο μπερδεμένη!


Είναι της l'oreal η απόχρωση 106 forever young!
Αρχικά το χρώμα μου αρέσει παρα πολύ!Και η συσκευασία!Και ό,τι κρατάει έξι ώρες,όπως λέει!Εντάξει εμένα μου έχει κρατήσει πιο λίγο αλλά μου φτάνει!
Αυτό που δε μου αρέσει είναι η αίσθηση που μου αφήνει!Σα να έχω ψίχουλα κολλημένα στα χείλη!ίσως φταίει το γκλίτερ,δεν ξέρω!Γενικώς είμαι 50-50 για αυτό το γκλος!!

Ένα ακόμη γκλος που μου αρέσει πάρα πάρα πάρα πολύ είναι αυτό
(και ναι είναι σε σωληνάριο! :-p)
είναι της clarins η απόχρωση 6!Είναι μοβ-ροζ, και το καλό με αυτό το γκλος είναι ότι μυρίζει ΤΕΛΕΙΑ!Τόσο που σε προκαλεί να το τρως!!!Δε χρειάζεται να μιλήσω για τη σταθερότητα είναι δεδομένη!

Ένα άλλο lip gloss που μου άφησε demi άποψη είναι αυτό
είναι της radiant,δε γνωρίζω ποιά απόχρωση είναι,γιατί είναι δειγματάκι και δε γράφει επάνω!Το χρώμα είναι ένα γλυκό απαλό ροζ αλλά με υπερβολικά πολύ γκλίτερ το οπόιο μου αφήνει την ίδια αίσθηση 'ψίχουλου στα χείλη' με το l'oreal!

Επειδή μου αρέσουν οι καφέ χρυσαφί αποχρώσεις στα μάτια,φροντίζω να βάζω λίγο γκλος για πιο φυσικό αποτέλεσμα!Κάποια που συνδυάζω με αυτό το μακιγιάζ είναι τα εξής!-
1)bourjois no 1
2)erre due no 06
3)bourjois no44
4)seventeen metal shine no 04
5+6)prestige lightshine
(δε φαίνονται τα χρώματα!)
Δε χρειάζεται να σας τα πω αναλυτικά,δεν έχω κανένα παράπονο από κανένα!!!

Επίσης πολύ ξεχωριστά είναι αυτά τα δύο-

τα οποία είναι κραγιόν με γκλος!το ένα είναι prestige no varnishe 07
και το άλλο erre due perfect color gloss no 28!

Για το τέλος έχω κάποια lip gloss τα οποία τα έδινε δώρο το περιοδικό glamour!
και όμως είναι αρκετά!δε μπορώ να πω πως είναι τα σούπερ ουάου lip gloss αλλά δεν είναι χάλια!έχουν λάμψη,γυαλάδα και τα έχω βολευτεί πολύ!Τα φοράω πάνω από κραγιόν ή τα αναμυγνείω με άλλα και φτιάχνω καινούριες αποχρώσεις!!!

Αυτά είχα να σας δείξω!Έχω και άλλα καταχωνιασμένα,μέσα σε κάθε τσάντα υπάρχει και από ένα!Αλλά είναι ένα καλλυντικό που δε λείπει ποτέ,αφού ανανεώνει αμέσως τη διάθεση κι την εμφάνιση!Περιμένω και τις δικές σας γνώμες!Εαν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά ή έχετε να προτείνεται κάποιο άλλο!!
Σας εύχομαι καλό Σαββατόβραδο και να περάσετε τέλεια!!!!
Σμουτς!!!!


2 σχόλια:

  1. καλημέρα!θα μπορούσατε να μου πείτε σε ποιο μεγαζί καλλυντικών μπορώ να βρω κραγιόν prestige?
    Ευχαριστώ πολύ!
    Σοφία Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία! στα hondos center και στα gallerie de beaute!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!