ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ+ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΧΕΔΙΑΚΙΑ!!!

Γεια σας γεια σας γεια σας!!!!Τι μου κάνετε;Πώς είστε;Πέρασε και το Πάσχα,και εκεί που καλοκαιριάζαμε ξυπνάω το πρωί,και βλέπω αυτή τη βροχή!!Ελπίζω να είναι κάτι παροδικό και να ξαναφτιάξει ο καιρός!!!
Εγώ συνεχίζω τι δημιουργίες μου,μεταξύ άλλων δουλειών,και θέλω να σας δείξω και άλλα σκουλαρικάκια που έφτιαξα!
Πρίν το κάνω όμως αυτό,να σας πω ότι σας περιμένω να γίνετε μέλη στο γκρουπάκι μου στο facebook,που είναι αυτό εδώ-- http://www.facebook.com/JiubiloHandmadeJewelleries
Στα 200 μέλη,θα γίνει η κλήρωση,και η νικήτρια θα κερδίσει αυτά τα σκουλαρικάκια!


Θα χαρώ πολύ να είναι κάποια από εσάς!!!!Σας περιμένω λοιπόν,και καλή επιτυχία!!!

Συνεχίζοντας να σας δείξω λοιπόν κάποια από τα καινούρια μου σκουλαρικάκια!!!!Πέρα λοιπόν από τα ξύλινα φούξια σκουλαρίκια του διαγωνισμού,έφτιαξα και αυτά εδώ!!!
  Καρφωτά τριανταφυλλάκια
 και πολύχρωμα κουμπάκια!!

γατούλες μουράνο!
Σταυροί από σμάλτο σε πολλά χρώματα!


Πέρλες και καουτσούκ!


Με λεπτομέρεια απο svarovski

Kρίκοι από καουτσούκ
Κρίκοι με ξύλινες χαντρούλες ζωγραφισμένες!

Και κρίκοι με λεπτομέρεια από σμάλτο!

Ελπίζω να σας αρέσουν!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

2 σχόλια:

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!