ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΚΑΙ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ PREVIEW SUMMER SPRING 2012!

Γεια σας φίλες μου!!!Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά! Καταρχήν,θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ,για τις προβολές σας στο blog μου! Εύχομαι να είστε ευχαριστημένες από αυτά που γράφω,και να σας καλλύπτουν τα θέματα μου!
 Θα ήθελα να μου πείτε, με τι θα θέλατε να ασχοληθώ περισσότερο,τι θέμα πιστεύετε πως λείπει από το blog ή θα θέλατε να διαβάσετε!
Θα θέλατε να δείτε περισσότερα σχέδια για τα νύχια;Μακιγιάζ;Συμβουλές ομορφιάς;Συνταγές για μάσκες ομορφιάς;Συμβουλές μόδας;Πώς να κατασκευάσετε κοσμήματα μόνες σας; Μπορείτε να μου πείτε,και θα το δείτε δημοσιευμένο!!!
 Εγώ ετοιμάζω πυρετωδώς την ανοιξιάτικη καλοκαιρινή συλλογή μου,και έτσι σήμερα θα σας δείξω ένα μικρό preview από τα καινούρια σχέδια!
  Αυτά εδώ είναι δύο δαχτυλιδάκια!

Σας αρέσουν;;;

Και εδώ σας έχω ένα σχέδιο από τα σκουλαρίκια,με το πολύ φορεμένο σήμα της ειρήνης! Αναμένεται να φορεθεί πολύ!!!
Δεν ξέρω για εσάς,πάντως το μάτι μου,πήρε κάτι χρωματιστές βιτρίνες,με έντονα φλούο χρώματα,που μου έχουν φτιάξει πολύ το κέφι,και είπα να τα βάλω σε σκουλαρίκια!χιχι!!



Ας βάλουμε λοιπόν χρώμα στη ζωή μας!!!!Και ας υποδεχτούμε την άνοιξη που έρχεται με αισιοδοξία και το πιο φωτεινό μας χαμόγελο!!! Σας φιλώ!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!