ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλημέραααα!Καλό μεσημέρι για την ακρίβεια!!Τι κάνετε;Πώς περνάτε;
  Σήμερα λέω να σας δείξω καινούρια βραχιολάκια από καουτσούκ που έφτιαξα!Και με λεπτό καουτσούκ,και με χοντρό!
Τα λεπτά είναι αυτά!












Και αφού μου τέλείωσαν οι προμήθειες στα λεπτά,πειραματήστηκα στα χοντρα,τα οποία ομολογουμένως μου αρέσουν πολύ περισσότερο!!



Αυτάάάάά!!!!έχω κολλήσει τόσο πολύ με τα συγκεκριμένα βραχιολάκια,που θα πάω να πάρω υλικά,να φτιάξω κι άλλα!!
 Φιλάκιααα!!!

6 σχόλια:

  1. aaaaaaaaaa einai api8anaaaaaaaaa!teleies xadres kai yperoxa xrwmata!auta ta braxiolakia ta agapaw para poly!einai poly glykaa!eidika auto me tin koronitsa!!!bravoo ss!

    filou8kia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ κούκλα μου,πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΥΛΙΚΑ!ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΝΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα! Είναι καταπληκτικά τα βραχιολάκια που έφτιαξες! Είναι εύκολο να γίνουν?? Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μαρτυρικά??Το Σεπτέμβρη θα βαφτίσω μια μπεμπούλα και ψάχνω μήπως μπορέσω να φτιάξω μόνη μου τα μαρτυρικά! Δυστυχώς είναι δύσκολες εποχές για πολλά έξοδα. :(( Μήπως ξέρεις κάποια καταστήματα στο κέντρο που θα μπορούσα να κοιτάξω? Ελπίζω να μη σε κουράζω! Σε ευχαριστώ πολύ! Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το καταλαβαίνω Χριστίνα και είνια πολύ λογικό,φυσικά και μπορείς να τα φτιάξεις μόνη σου,κει αίνει και πολύ καλή ιδέ,αόπως πίσης και τις μπομπονιέρες και όλα μπορείς να τα κάνεις μόνη σου!το καουτσούκ,μπορείς να το πάρεις με τομέτρο,σε καταστήματα στο κέντρο της αθήνας,έχω κάνει μια σχετική ανάρτηση που μπορείς να μάθεις τα πάντα εδώ ->
      http://jiubilo.blogspot.gr/2011/11/blog-post_09.html
      για ότι άλλο θέλεις πες μου,με χαρά να σε βοηθήσω!

      Διαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!