ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΧΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ!

  Η κατασκευή κοσμημάτων,και άλλων πραγμάτων,εκτός από ένα υπέροχο χόμπι που γεμίζει δημιουργικά τις ώρες μας, μπορεί να αποτελέσει και πηγή εσόδων.
  Η αλήθεια είναι πως όταν υπάρχει κέφι και όρεξη μπορούμε να δημιουργήσουμε καταπληκτικά πράγματα!Εγώ προσωπικά,κολλάω και θέλω να φτιάχω,να φτιάχνω και να φτιάχνω συνέχεια!!!Ήταν να μη γίνει η αρχή!
  Το μόνο που εύχομαι κάποιες φορές ήταν να είχα περισσότερα υλικά,γιατί από φαντασία είμαστε κομπλέ!Πολλές φορές όμως το κόστος των υλικών είναι αρκετά μεγάλο,και αν θέλουμε να πουλήσουμε κάτι δεν έχουμε το επιθυμητό κέρδος...Και μιας κι οι εποχές είναι δύσκολες,και πιστεύω πως όλες θα θέλαμε περισσότερες χάντρες και υλικά,θα ήθελα σε αυτό το θέμα,να μοιραστούμε τα μαγαζιά που προμηθευόμαστε υλικά,για να μπορέσουμε να δούμε τι μας συμφέρει,και που μπορούμε να βρούμε όμορφα πράγματατάκια!
 
  Ένα μαγαζί που έχει πολύ όμορφες χάντρες είναι το nikolis group.Βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας,στην οδό Πραξιτέλους. Έχει ένα κατάστημα με έξαρτήματα όπου έχει τεράστια ποικιλία, σε κρίκους,στοπάκια,γατζάκια ,γράνες κ.λ.π. και οι κοπέλες είναι εξυπηρετικότατες. Στο άλλο μαγαζί,έχει χάντρες και διακοσμητικά, και η ποιότητα τους είναι φανταστική. Νομίζω πως έχει 4 ή 5 ορόφους,και χάνεσαι ,δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις! Γενικά,έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη,αν και οι τιμές είναι κάπως τσουχτερές,εγώ είχα ξοδέψει γύρω στα 200 ευρώ για πολύ βασικά πράγματα,αλλά τουλάχιστον έμεινα ευχαριστημένη,και εγώ και οι πελάτισσες μου!
  Ακριβώς απέναντι είναι το gini group. Δεν έχει τόσο μεγάλη ποικιλία,αλλά έχει ωραία μεταλλικά και άλλα εξαρτήματα,με ωραία σχέδια σε γατάκια,καρδούλες και άλλα πολλά! Το μόνο αρνητικό είναι ότι αν δεν υπάρχει τιμολόγιο,έχει ελάχιστη παραγγελία 15 ευρώ. Βέβαια έχει και e shop που δεν έχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας.
  Λίγα μέτρα πιο κάτω είναι το diva. Προσωπικά δεν το έχω επισκεφτεί,αλλά οι απόψεις είναι διαφορετικές! Αν το έχει επισκεφτεί κάποια ας μας πει λοιπόν!
  Επίσης,τυχαία μια μέρα βρέθηκα στο Σοφρωνά,που βρίσκεται στη λεωφόρο Βουλιαγμένης,στο ύψος της Ηλιούπολης(όταν ανοίξει το μετρό,θα είναι ακριβώς απέξω από τη στάση!),και με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι έχει υλικά και για κοσμήματα! Από χάντρες δεν έχει μεγάλη ποικιλία,έχει όμως πολύ καλές τιμές.Επίσης στις κορδέλες είναι αρκετά κάλή η τιμή σε σχέση και με άλλα καταστήματα,και η ποικιλία τεράστια. Τουλάχιστον για κορδέλες,σπάγγους κ.τ.λ. πιστεύω πως αξίζει.Διαθέτει και ωραία πουγκάκια,καθώς και για άλλες δημιουργίες έχει πολλά αντικείμενα,υφάσματα,δαντέλες,τρέσες,κουμπιά,υλικά για μπομπονιέρες και προσκλητήρια,τσάντες,κουτιά,και προιόντα ζαχαροπλαστικής!(μιαμ,μιαμ!)
   Ακόμα,αν κάποια έχει παραγγείλει από  e bay, έχω δει πολύ όμορφα προιόντα,και οι τιμές δεν υπάρχουν απλά!Μια γνωστή μου που παρήγγειλε,έμεινε πολύ ευχαριστημένη.Χαρακτηριστικά μου είπε πως παρήγειλλε,ένα πακέτο με 200 χάντρες γυάλινες διάφανες στα 2 ευρώ!Βέβαια δεν ξέρω τι παίζει με έξοδα αποστολής,τελωνεία κ.τ.λ..Γενικά δεν έχω κάνει κάποια παραγγελία  από ίντερνετ,αφενός γιατί δεν ξέρω πως γίνεται(Η άσχετη,όχι αστεία,χαχα!),αφετέρου γιατί φοβάμαι και δεν ξέρω κατά πόσο είναι ασφαλής οι συναλλαγές,και αν θα έρθουν και ποτέ τα πράγματα!Η αλήθεια είναι βέβαια,πως αυτός ο φόβος υπάρχει μόνο στην Ελλάδα,αφού στο εξωτερικό οι περισσότεροι προτιμούν να ψωνίζουν από το ίντερνετ.Αν κάποια έχει παραγγείλει ας μας πει λοιπόν,και από άλλα site!
  Εγώ από αυτά τα καταστήματα προμηθεύομαι υλικά,και φυσικά από οποιοδήποτε αντικείμενο που δε χρειάζομαι πλέον,και η αλήθεια είναι πως ό,τι είναι και μοναδικό,γίνεται ανάρπαστο και δυστυχώς δε μπορώ να το ξαναφτιάξω... 
   Περιμένω λοιπόν με μεγάλη αγωνία και τις δικές σας προτιμήσεις σε καταστήματα,και για οποιοδήποτε νεότερο μαγαζί βρω,θα σας ενημερώσω!!!

20 σχόλια:

  1. Και εγώ την έχω την απορία για το e bay γιατί έχω δει πολύ καλά πράγματα,αλλά ο φόβος μένει φόβος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ψωνιζω πολλα χρονια. Ειναι πολυ καλο και παμφθηνο!

      Διαγραφή
    2. ειναι πολυ καλο και παμφθηνο. Να βγαλεις καρτα προπληρωμενη για ιντερνετ και να ψωνιζεις απο top rated sellers.

      Διαγραφή
  2. Ας περιμένουμε να μας διαφωτίσει κάποια που το έχει χρησιμοποιήσει λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια το ebay έχει πολύ καλά πράγματα και φθηνά όπως είπατε.. πληρώνεις με ασφάλεια και γενικά τα πράγματα έρχονται μεταξύ 5-14 εργάσιμες ανάλογα τον πωλητή. προσχή στις αξιολογήσεις των πωλητών απο 90 και πάνω τις % αυτό δείχνει αξιοπιστία και φερεγγυότητα. ένα άλλο που θέλει προσοχή είναι όταν διαλέγετε απλό ταχυδρομείο ο ταχυδρόμος τα αφήνει στην είσοδο.. εκεί θέλει προσοχή μη δει κανεις το πακέτο και το πάρει. Αγορές κάντε μόνο μέσω uk δεν έχει φόρους..
    εγώ ψωνίζω και από το www.sayila.com είναι εξυπηρετικότατοι πληρωμή όπως θέλετε και με παραγγελία άνω των 20 ευρώ μεταφορικά απο Ιρλανδία παρακαλώ ΔΩΡΕΑΝ!!! χρόνος αρκετά γρήγορος 5-7 μέρες σε σχέση με το ebay.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ με το ταχυδρομείο την έχω πατήσει και εγώ,και τα πράγματάκια μου έκαναν φτερά..... Ευχαριστου΄με ια τις πληροφορίες,θα ρίξω και μια ματιά στο site που προτείνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ενα πολύ καλό site που έχει τα πάντα και σε άπαιχτες τιμές είναι το bostonmoda!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνω για το bostonmoda πολυ καλες τιμες και φανταστικα πραγματακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :-) θα το τσεκάρω,ευχαριστούμε για την πληροφορία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κορίτσια,εγώ προσφατα πήγα στο "diva".Πήρα 4-5 πράγματα και πλήρωσα 80 ευρώ.Στο ταμείο ήταν ένας κύριος,ο οποίος "χτυπούσε" τις τιμές μπακαλίστικα σε ενα κομπιουτερακι και ούτε καν μπήκε στη διαδικασία να μου πει πόσο είναι το φ.π.α.Οι τιμές δεν εγραφαν επάνω φπα και έπρεπε να το υπολογίσω εγώ(!),ενώ οι υπαλληλοι δεν ήξεραν να με κατατοπισουν για το ποιο σύρμα έπρεπε να πάρω,ενώ τους είπα ότι θα έφτιαχνα πρώτη φορά κόσμημα με σύρμα.Όσο για το κορδόνι που ήθελα,δεν πήρα 1 μέτρο,αλλά 10 μετρα,αφού η ελάχιστη κατανάλωση κορδονιού ήταν 10μετρα!Ελπίζω στο καταστημα στην Πραξιτέλους να μην έχουν την ίδια τακτική...κρίμα γιατί έχει απίστευτη ποικιλία στα ΠΑΝΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάτι τέτοιες συμπεριφορές είναι απαράδεκτες,και αυτό με το φπα που δεν το γράφουν πρέπει να το σταματήσουν γιατί εκεί θα πέφτει πολύ κλέψιμο,και δεν το καταλαβαίνουμε!!!!!!!,

      Διαγραφή
  9. Η αλήθεια είναι ότι το diva έχει ποικιλία πραγμάτων αλλά είναι και ακριβό. Αν κιόλας θέλεις να αγοράσεις υλικά ασημένια σου λένε ελάχιστη χρέωση 5€ σε όλα τα ασημένια και τα swarovski τα έχει πολύ ακριβά σε σχέση με άλλα μαγαζιά. Πάντως υπάρχουν μαγαζιά και στην Καραγιώργης Σερβίας (παράλληλη στην Ερμού). Αλλά και για όσους ψωνίζουν μέσω ιντερνετ υπάρχει το Pacoartcenter (Νέα Ιωνία) πολύ καλές τιμές αλλά και από Αγγλία το I-Beads, πολύ καλό μαγαζί ψωνίζω τα πάντα από κει εκτός από ασημένια για αυτό είναι το Bijouterie στην Πραξιτέλους 2ος όροφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι αρκετά ακριβό συμφωνώ ! Ευχαριστούμε για όλες τις πληροφορίες !!!! Πολυ χρήσιμες !!!

      Διαγραφή
  10. Το ebay δεν ξερω κατά πόσο είναι καλή η ποιοτητα των υλικών.Τι πρέπει να προσέχω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩ¨¨
    ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΤΕΛΕΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    http://www.nikollabeads.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που λεει κοριτσι μου τις τιμες? ξερεις να μ πεις?

      Διαγραφή
  12. ΣΥΜΦΩΝΟ.ΤΟ NIKOLLA BEADS EXEI ΦΤΗΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. To gini group στο περιστέρι είναι πολύ ωραίο μαγαζί με υλικά...μεγαλύτερο κατάστημα από ότι στο κέντρο....και παρά πολύ καλές τιμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν και παλιότερο το post, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις δικές μου εμπειρίες ως νέα στο σπορ. Σήμερα πήγα Nicolisgroup. Οι τιμές με φρίκαραν. Οκ, κάτι βρήκα να πάρω αλλά έλεος. Να πω ότι με ενδιαφέρουν περισσότερο ημιπολύτιμες και περίεργα κουμπώματα γενικά. Ginis καλές τιμές, οι καλύτερες μάλλον σε πέτρες και ωραία πράγματα. Ταξιάρχης στη Μιλτιάδου στο 2ο σταθερή αξία και καλές τιμές/πράγματα. Από εκεί και πέρα internet και μια χαρά. Έχω βρει ένα κατάστημα που μάλλον παίζει διεθνώς (και από φωτογραφίες έχω εντοπίσει διάφορα από τα εδώ καταστήματα να παίρνουν από αυτούς) το www.maxbeads. com (χοντρική για πάνω από 100 ευρώ - πάμφθηνα) και www.maxbeads.gr (στα ελληνικά και από 50 ευρώ μεταφορικά δωρεάν). Πάρα πολύ καλές τιμές σε πέτρες και εξαρτήματα. Θα με θυμηθείτε. Μετά πάμε www.beadaholique.com Αμέρικα για ωραία πράγματα με νορμάλ μεταφορικά. Τέλος έχω βρει το www.8seasons.com τσάινα για κουμπώματα. Έχω πάρει με 2 ευρώ 10 μεταλλικά κουμπώματα μεγάλα από αυτούς και ήρθαν μια χαρά με συστημένο. Δωρεάν μεταφορικά. Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!