ΦΟΒΕΡΕΣ ΠΛΕΞΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ!FANTASTIC HAIR PIGTAILS!!!

Kαλησπέρα κορίτσια!!!Τι μου κάνετε;;;
Σήμερα ήταν μια πολύ κουραστική ημέρα για εμένα όμως αύριο πιστεύω πως θα ξεκουραστώ!!!

Hello girls!How are you????
Today it was a very tired day for me,but i hope tomorrow i can rest and relax!!!

 Στο σημερινό ποστ,θα σας δείξω κάποιες εκπληκτικές πλεξίδες που βρήκα στο διαδίκτυο!
In today's post i'm going to saw you some super fantastic pigtails i found on net!

Κάποιες είναι απλές και εύκολες,κάποιες πιο πολύπλοκες και κάποιες...έργα τέχνης|!Σίγουρα όμως ξεχωρίζουν για την ομορφιά τους!Και πιστεύω πως αξίζει να τις θαυμάσετε!!!

Some of them are easy and simple,some other are more complicated and some other are pieces of art!!!But they make out for their beauty and i think they deserve to be admired!











Τι λέτε;Σας αρέσουν;Μπορείτε να φτιάξετε κάποια από αυτές;
What dou you think?Do you like them?Can you make some of these?

Τα λέμε από αύριο πάλι!!Φιλιά!
See you tomorrow!!Kisses!

7 σχόλια:

  1. Μόλις ανακάλυψα το μπλογκ σου και έγινα μέλος. επισκέψου και συ το δικό μου και γίνε μέλος αν σου αρέσει.
    www.vickymarple.blogspot.gr
    (giveaway until 20/10)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα κατάφερα να αφήσω σχόλιο! Δεν έβλεπα πού έπρεπε να πατήσω.
    Πολύ ωραίες προτάσεις! Εγώ δεν κάνω πολλά με τα μαλλιά μου, αλλά πολύ μου αρέσουν τα περιποιημένα μαλλιά.
    Σε ακολουθώ στο facebook να ενημερώνομαι για τις αναρτήσεις σου, αν σε ενδιαφέρει έχω κι εγώ fan page.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @vicky σε ακολουθώ και εγώ!
    @demi ναι θα σε βρω και στο φεισ εννοείται!!!!αχ και εγώ δυσκολεύομαι πολύ με τα μαλλιά μη νομίζεις,αλλά έχω βρει κάποια εύκολα χτενίσματα και θα τα κάνω βήμα βήμα σκέφτομαι για να σας τα δείξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραίο ποστ!!! μ αρεσουν κι εμενα πολυ οι πλεξιδες και ειδικα η γαλλικη και το ψαροκοκkαλο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ και εμενά είναι οι αγαπημένες μου αυτές που είπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελειες πλεξουδες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thanks for reading!waiting for your comments!
please don't spam!
kisses!